Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben niet creatief genoeg, ik wil mijn huis versieren in halloween en daarna winter/kerst stijl, maar kan het gewoon niet
Wil ook zo'n grote bol vaas vol met dennenappels en mos... Maar dat ziet er bij mij nooit zo uit als het hoort.
In een dorp als waar ik woon? You funnyquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huis
Ik weet niet hoe groot je dorp is hoor, maar hier met 3500 inwoners en d'r worden meerdere van die dingen georganiseerd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
Nog 89 dagen tot 1 januariquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Nog 90 dagen tot zaterdag 1 januari 2022quote:
Heuj, dat truukje heb ik je geleerdquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Leugensquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
@:noodgang heeft me dat geleerd![]()
Jij hebt het DM filter truukje geleerd
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leugens![]()
ik kwam hier een paar jaar terug mee en toen vond je dat helemaal tof![]()
![]()
Ik werk teveel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijken
Lenny is hier de baasquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Iedereen is welkomquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Dit is incorrect scruppiequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lenny is hier de baas
@:lenny_leonard
quote:
werk dan minderquote:
Om kmutselclubjes buiten mijn dorp te vinden en te doen.quote:
Het stijgt al naar je hoofd zie ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Nice! Feestdagen/maanden-freak meld zich bij dezequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Ik moet wel mn rekeningen betalen lekker dierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |