Slimme marketing van de stad bordeaux. Misschien was het geen bordeaux, maar nu denk je van wel. Dus zelfs zonder de kosten maken zitten ze in je geheugen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rode wijn ik geloof uit bordeaux geen idee of dat een goede plek is maar dat had ik gedronken. Ben even vergeten uit welk jaar, maar ik kreeg het aangeboden om te drinken en speciale gelegenheid dus daar zeg ik geen nee tegen.
DON'T TAKE ME HOME.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, tijd om af te sluiten. Het was een bijzondere editie dit jaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:45 schreef dud0r het volgende:
Alle feestdagen weer voorbij. Ik doe fee weer op slot
Omdat we nog geen afscheid willen nemenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
Waarom posten jullie door mijn slotje heen
Vandaag is dan toch de dagquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat we nog geen afscheid willen nemen
Hoi Laiverdquote:Op donderdag 23 september 2021 16:39 schreef Jimbo het volgende:
FEE!!!
hoi FEE vriendjes in de sckusjedoei
En GAM dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Jimbo het volgende:
waarom heeft fee 5 mods met 3 posts per maand
#durftevragen
(inb4 en GAM dan)
Ik zat er niet eens zo heel ver naastquote:
En VBL dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:08 schreef Jimbo het volgende:
waarom heeft fee 5 mods met 3 posts per maand
#durftevragen
(inb4 en GAM dan)
Nu jij er bent welquote:
@skysherrifquote:Op woensdag 29 september 2021 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En VBL dan?
@:skysheriff @:klummie
Langquote:Op woensdag 29 september 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel jaar heeft deze SC erover gedaan om op #57 te komen?
Voor mijn gevoel 40-45 jaar. Maar zou ook 14-18 kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:15 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel jaar heeft deze SC erover gedaan om op #57 te komen?
Hallo vriendje.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel 40-45 jaar. Maar zou ook 14-18 kunnen zijn.
Hoe is het met je? En gezin? Leuk dat W2 het goed doet in de competitie.quote:
Wat fijn dat jij er ook weer bentquote:
Mwah.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij er ook weer bent
Niet dan?quote:
W2 Goden. Beter dan ADO iig. Sinds jij weg bent is het niks meer daar.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En gezin? Leuk dat W2 het goed doet in de competitie.
Netjes netjes. Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
W2 Goden. Beter dan ADO iig. Sinds jij weg bent is het niks meer daar.
Verder prima. Over een paar maanden gezinsuitbreiding. Erg mooi.
Hoe gaat het met jou?
sowieso lang niet gespotquote:Op woensdag 29 september 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Ik mis mijn lieffie @:mickytjuh hier nog
klopt.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:14 schreef Celestien het volgende:
Eens zien hoeveel familie we dit jaar bij de kerstviering kunnen uitnodigen.
Pffff... de vragen die jezelf moet stellen dat laatste periode, hè
Ik ben er!quote:Op woensdag 29 september 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Ik mis mijn lieffie @:mickytjuh hier nog
JAAAAAAquote:
Ja ik ben er alquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAARRRRRRR
@:LENNY_LEONARD
@:DUD0R
@:ZIPPORTAL
@:DR_FLASH
Met darten genot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:49 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAARRRRRRR
@:LENNY_LEONARD
@:DUD0R
@:ZIPPORTAL
@:DR_FLASH
Liever met vrienden dan met familie. Maar dat ligt misschien een beetje aan de band die je met familie hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:54 schreef Celestien het volgende:
[..]
Kerst vier je alleen, collegaNee, toch?
Very true.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liever met vrienden dan met familie. Maar dat ligt misschien een beetje aan de band die je met familie hebt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dud0rstyle-on
Mag ik je dan ook uitpakken?
Dud0rstyle-off
Dat zou ik dan weer niet doen: optutten. Gewoon lekker jezelf blijven, denk ik dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier vooral kerst met mijn kinderen of deels alleen zelfs, liever dat dan opgetut bij familie die je de rest van het jaar nauwelijks spreekt
Dan ga je er vanuit dat ik ingepakt benquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dud0rstyle-on
Mag ik je dan ook uitpakken?
Dud0rstyle-off
Daarom blijf ik dan ook liever thuisquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:57 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen: optutten. Gewoon lekker jezelf blijven, denk ik dan.
Ah mooi, 'nieuwe' kerstmuziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Weer Sky Radio Christmas luisterenWham, Mariah Carey en zulks
![]()
Begint dat nu alquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef TLC het volgende:
Weer Sky Radio Christmas luisterenWham, Mariah Carey en zulks
![]()
Je kunt nooit vroeg genoeg luisteren naar Last Christmasquote:
Eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Je kunt nooit vroeg genoeg luisteren naar Last Christmas
Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huisquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben niet creatief genoeg, ik wil mijn huis versieren in halloween en daarna winter/kerst stijl, maar kan het gewoon niet
Wil ook zo'n grote bol vaas vol met dennenappels en mos... Maar dat ziet er bij mij nooit zo uit als het hoort.
In een dorp als waar ik woon? You funnyquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn van die workshops te volgen daarvoor. Kost je een paar tientjes en dan ga je met een heel herfst kerst winter etc tafereel naar huis
Ik weet niet hoe groot je dorp is hoor, maar hier met 3500 inwoners en d'r worden meerdere van die dingen georganiseerd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een dorp als waar ik woon? You funny
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
Nog 89 dagen tot 1 januariquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Nog 90 dagen tot zaterdag 1 januari 2022quote:
Heuj, dat truukje heb ik je geleerdquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 83 dagen tot zaterdag 25 december 2021
Leugensquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
@:noodgang heeft me dat geleerd![]()
Jij hebt het DM filter truukje geleerd
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leugens![]()
ik kwam hier een paar jaar terug mee en toen vond je dat helemaal tof![]()
![]()
Ik werk teveel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook buiten dat gehucht van je kijken
Lenny is hier de baasquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Iedereen is welkomquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!
Mag ik me aansluiten bij deze slow chat
Dit is incorrect scruppiequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lenny is hier de baas
@:lenny_leonard
quote:
werk dan minderquote:
Om kmutselclubjes buiten mijn dorp te vinden en te doen.quote:
Het stijgt al naar je hoofd zie ikquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Nice! Feestdagen/maanden-freak meld zich bij dezequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
[..]
Dit is incorrect scruppie
Ik moet wel mn rekeningen betalen lekker dierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |