Loop je ergens voor wegquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Om kmutselclubjes buiten mijn dorp te vinden en te doen.
meh. overrated. kerststukjes maken is belangrijkerquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik moet wel mn rekeningen betalen lekker dier
Uhh ja. Een nieuwe burn outquote:
ja laten we dat maar weer niet doenquote:
daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:
How ik rem er voor weg he, ik heb m gelukkig niet.quote:
Dat is wel herkenbaar. En hard rennen, maar vooral ook rust pakken hequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How ik rem er voor weg he, ik heb m gelukkig niet.
Maar ik moet wel echt grenzen stellen aan wat ik mag doen.
Ik vind alles interessant en werk mezelf zo over de emmer.
Het ligt eraan wat er getekend moet wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil voor hier in de wijk een beetje voortouw nemen voor Halloween.
Wijk verderop wordt dit wel gedaan namelijk, hier niks.
Nu wil ik een soort kleurplaat laten maken die mensen voor het raam kunnen hangen zodat kinderen weten dat ze daar mogen aankloppen/bellen.
Is er iemand die goed kan tekenen?
Anders pak ik een bestaande kleurplaat en zet ik er zelf de naam van de wijk in leuke letters bij.
Ik ben geen groot kunstenaar, maar ik wil morgen wel een poging voor je wagen...quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil voor hier in de wijk een beetje voortouw nemen voor Halloween.
Wijk verderop wordt dit wel gedaan namelijk, hier niks.
Nu wil ik een soort kleurplaat laten maken die mensen voor het raam kunnen hangen zodat kinderen weten dat ze daar mogen aankloppen/bellen.
Is er iemand die goed kan tekenen?
Anders pak ik een bestaande kleurplaat en zet ik er zelf de naam van de wijk in leuke letters bij.
Ik stuur je een berichtquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
En als je denkt lelijk, dan is er geen man overboord (dan gooi je het bestandje gewoon weg), maar ik denk dit wel te kunnen
Ik stel voor dat ze een kijkje komen nemen in VBL.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit subforum is blijkbaar HET warme bad van FOK!
@:yvonne @:coco @:mortaxx @:zipportal @:flippiee @:tagliano
Over lauwe baden gesprokenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze een kijkje komen nemen in VBL.
Kom darts kijken joh vuile lapzwansquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme vergeten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kom darts kijken joh vuile lapzwans
Anderson staat te gooien.quote:
Wel een warm bad. Maar ik ben iets van Wie is de Robinson aan het terugkijken. Vriendin vindt dat schitterend. Ik heb er een pittige mening over.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kom darts kijken joh vuile lapzwans
quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een warm bad. Maar ik ben iets van Wie is de Robinson aan het terugkijken. Vriendin vindt dat schitterend. Ik heb er een pittige mening over.
Ik heb er zelfs speciaal een passende UI voor genomenquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik
[..]
Ik heb er zelfs speciaal een passende UI voor genomen
Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
FB en WA doen het weer
Zo maar lekker in de hobbykamer bezig
Wat ga je voor leuks knutselen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
FB en WA doen het weer
Zo maar lekker in de hobbykamer bezig
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog nietquote:
Klinkt erg druk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog niet
Moet ook nog oefenen voor koor (kerstoptreden) en bezig met de geschiedeniscursus (Goude Eeuw)
Pics?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga tekenen, kerstgnomen haken en verder weet ik het nog niet
Moet ook nog oefenen voor koor (kerstoptreden) en bezig met de geschiedeniscursus (Goude Eeuw)
Hahaha ja... maar ik werk nietquote:
Als ik dingen af heb zal ik ze hier delen!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is het meeste werk van gedaan. Moet alleen dingen erbij verzinnen, maar weet nog niet wat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En na deze houd ik op met spammen, deze zijn nog van vorig jaar. Ga er denk ik dit jaar als ik tijd ervoor heb nog een paar breien
[ afbeelding ]
Als je een kerstfreak heel hard tegen een knutselfreak laat botsen dan krijg je zoiets als ik benquote:
ik ben niet creatief en knutselig genoeg voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je een kerstfreak heel hard tegen een knutselfreak laat botsen dan krijg je zoiets als ik ben
Oooh! Wat gaaf! Ook foto's van delen hoor:* als je wil uiteraard. Zulke dorpjes zijn zo ontzettend leuk en schattigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet creatief en knutselig genoeg voor dat soort dingen.
Welk elk jaar kerstdorpje opbouwen.
Moet even kijken waar ik dat dit jaar ga doen. Waar ik het vorig jaar had staan kan dit jaar niet.
Dus moet even gaan kijken waar dan.
Zodra het staat zal ik wel foto's delen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh! Wat gaaf! Ook foto's van delen hoor:* als je wil uiteraard. Zulke dorpjes zijn zo ontzettend leuk en schattig
Jammer, ware het niet dat het zo ook spannend is om op je foto's te wachtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra het staat zal ik wel foto's delen.
Kan de foto's van vorig jaar zo te zien niet vinden helaas.
zo spannend is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer, ware het niet dat het zo ook spannend is om op je foto's te wachten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:41 schreef scrupuleus het volgende:
Dud0r kan niet wachten om zijn kerstboom te laten zien
Hoi flipquote:
Je woonde in een plaats die te klein was voor een avond kerststukjes maken, maar voor een wijkraad is het groot genoeg?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben nu aan het wachten tot de wijkraad contact met me opneemt en even het kopieerwerk op zich wil bnemen voor mijn halloween idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |