Elk Europees land heeft per inwoner dagelijks meer doden dan Nederland zo'n beetje. Maar wij gaan in harde lockdownquote:Op maandag 14 december 2020 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo jaloers op zijn, de afgelopen week gemiddeld 500 doden door covid per dag in het VK
Eens wel ja. Had me net een beetje neergelegd bij de huidige situatie krijg je dit weer.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Kunnen ze de horecamedewerkers niet pakketjes laten bezorgen voor een vergoeding.quote:Op maandag 14 december 2020 12:30 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Ja die gaan het nu nog drukker krijgen natuurlijk.
Misschien dat het nu in begint te dalen dat pleiten voor zo'n harde lockdown nogal wat gevolgen heeft die je misschien overzien hebt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
2 weken voordat ie inging.quote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Nexum het volgende:
Wanneer begonnen de cijfers te dalen tijdens de eerste intelligente lockdown?
In een paar weken een volledig jaar aan onderwijs kwijt zijn. Juist jaquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef chratnox het volgende: [..] We hebben 'ervaring' met de eerste lockdown in maart, waar de afgelopen maanden veel berichten over naar buiten kwamen. In een paar weken waren leerlingen bijna een vol jaar aan opleiding kwijt. Dit is een nieuw schooljaar, dus je kan er donder op tegen zeggen dat dat nu weer zo is. die leerlingen zijn dan straks dus 2 jaar kwijt, omdat het kabinet niet capabel genoeg is om ervoor te zorgen dat de maatregelen die er al zijn daadwerkelijk opgevolgd worden. Ja we kunnen meer aan dan we denken, maar het gaat negatieve gevolgen hebben. En juist voor de mensen die het al zwaar hebben.
Correctie van de redactie: in een eerdere versie van dit artikel stond ten onrechte dat ook fysiotherapeuten hun moet stoppen. Dat is onjuist, fysiotherapie is geen contactberoep, maar een beroep in de zorg. Dat is aangepast in de tekst.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Elan het volgende: Gaat fysio ook dicht? Heb net 3 afspraken gepland richting het einde van het jaar.
Je kan dat wel blijven roepen, maar er is alle reden om te denken dat dat wel gaat gebeuren. Heb het gisteren ook proberen uit te leggen, maar jij staat echt niet open om je mening bij te stellen en daarom ben je nu zo verbaasd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is totaal geen reden om aan te nemen dat de curve opeens steiler gaat wordenzeker niet als je het beleid nog weer wat aanscherpt op sommige vlakken. Dat kan totaal niet een reden zijn om het land 1 maand lang dicht te doen met jaren aan gevolgen voor de economie en maatschappij.
Echt hopen dat ze die vaccins gewoon in recordtempo gaan uitdelen straks en niet dat we daar weer wekenlang extra op moeten gaan wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens wel ja. Had me net een beetje neergelegd bij de huidige situatie krijg je dit weer.
Tandarts is zorg toch?quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef 297534 het volgende:
Hoe zit het met mijn tandartsafspraak voor woensdag a.s.? Daar hoor ik Ron Fresen niet over.
Ik word er wel even stil van...... maar FF vlug in de rij staan om te ervaren hoe ooit het Oostblok hun levens lijden.quote:Op maandag 14 december 2020 11:50 schreef Tijn het volgende:
Bijna alles dicht, harde lockdown tot en met 19 januari
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat: van scholen tot niet-essentiële winkels tot musea tot kapsalons tot theaters, melden bronnen in Den Haag aan de NOS.
De maatregelen gaan vannacht om twaalf uur al in, om een run op winkels morgen te voorkomen. Contactberoepen zoals de fysio en massagesalons moeten ook stoppen, en mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven.
Scholen moeten vanaf woensdag hun deuren sluiten, en op online onderwijs overstappen. Premier Rutte spreekt het land vanavond om 19.00 uur toe over de vergaande maatregelen.
https://nos.nl/artikel/23(...)-met-19-januari.html
Waarom staan die mensen daar zo lang voor in de rij? Dan koop je het maar niet, of als het echt nodig is bestel je het toch online? Hebben die allemaal geen internet of zo? Snap er echt geen zak van.quote:
Mijn cijfers zijn dan ook vrij matig, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2020 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op 16 januari zeggen ze gewoon 'de cijfers zijn nog niet goed genoeg'
Ik heb donderdag een afspraak bij de tandarts en Ron heeft mij wel laten weten dat die gewoon door gaat. Jou niet?quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef 297534 het volgende:
Hoe zit het met mijn tandartsafspraak voor woensdag a.s.? Daar hoor ik Ron Fresen niet over.
Kun je dat bewijzen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij hebben net Black Friday en Sinterklaas achter de rug. Efffecten van deze dagen zijn nog niet volledig in de cijfers terug te zien,
Het wordt er inderdaad niet gemakkelijker op.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer mag ik bij jou komen sporten?quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef Kudashov het volgende:
Sinds de eerste lockdown gelijk overgegaan naar een homegym, heerlijk als iedereen zijn gains verliest en ik lekker door blijf groeien
Ja de vorige strenge lockdown ging de horeca dicht voor 3 weken in september/oktober?quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
teveel gaat focussen op 19 januari, je weet dat een (groot) deel van deze maatregelen gewoon verlengd gaan worden. Scholen zullen wel weer als eerste open gaan, de rest wordt ge
Ik had nog zo gehoopt op vandaag Blue Monday, White Tuesday en Red Wednesday.quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef Benny het volgende:
18 januari is het Blue Monday. Wel handig om de meest depressieve dag nog depressiever te maken__!
Nope. Ik had alleen zo'n band met Ferry Mingelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afspraak bij de tandarts en Ron heeft mij wel laten weten dat die gewoon door gaat? Jou niet?
Het is vrij zeker dat dat een efficiente maatregel is. Jammer dat we ons door emotionele redenen laten leiden op dit punt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik zie een avondklok ook nog wel komen eigenlijk.
Vast en zeker zullen groepen mensen die zich vervelen gaan rellen.
De vorige keer werd de kinderopvang volledig vergoed vanuit de overheid.quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
Wat ik me afvraag stel je hebt net als m'n zus een vitaal beroep mag je je kinderen dan naar opvang brengen, en vanuit welk potje is dat geregeld financieel?
Want basisschool is normaal gratis, kinderopvang moet je behoorlijk voor betalen. Gaat een gedeelte van de leerkrachten dan gewoon doorwerken terwijl de rest van Nederland stilligt?
Altijd lol als jij weer eens langskomt, dat maakt mijn dag goedquote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat dat stel hersenlozen in het kabinet het gewoon wederom zo ver heeft laten komen
Ze hadden vorige week al de eerste maatregelen moeten nemen, toen was het al meer dan duidelijk welke kant het op ging. Nee, we wachten liever nog tot het echt de spuigaten uit loopt zodat we dan nog strengere maatregelen kunnen doorvoeren. Hef jezelf op kabinet
Gaan ook dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef NightDancert het volgende:
Ik hoop toch wel dat de kinderdagverblijven open blijven.
En als ze vorige week het besluit namen en de cijfers zouden onverhoopt stagneren of afnemen dan had je ook geklaagd achteraf.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch echt niet te geloven dat dat stel hersenlozen in het kabinet het gewoon wederom zo ver heeft laten komen
Ze hadden vorige week al de eerste maatregelen moeten nemen, toen was het al meer dan duidelijk welke kant het op ging. Nee, we wachten liever nog tot het echt de spuigaten uit loopt zodat we dan nog strengere maatregelen kunnen doorvoeren. Hef jezelf op kabinet
Retweet. Ze lopen zo erg achter de feiten aanquote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik vrees voor oudjaar. Alles wijst er op dat dat een grote nationale knokpartij wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nexum het volgende:
Ben angstig voor die jongeren. Die gaan zich doodvervelen en rellen schoppen, let maar op.
Blij dat ik je dag kon goedmakenquote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Altijd lol als jij weer eens langskomt, dat maakt mijn dag goed
Ik ga gewoon om 00:00 naar bed hoor toedeloequote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vrees voor oudjaar. Alles wijst er op dat dat een grote nationale knokpartij wordt.
In de tijd voor covid deden ze dat ook, natuurlijk, zie de afgelopen jaren met oud en nieuw.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nexum het volgende:
Ben angstig voor die jongeren. Die gaan zich doodvervelen en rellen schoppen, let maar op.
Regio zwollequote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij jou komen sporten?
Dan is er dus tenminste nog iets hetzelfde als vorige jaren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Nexum het volgende:
Nog even volhouden makkerquote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Eind maart, begin april. Ik zeg het je.quote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja de vorige strenge lockdown ging de horeca dicht voor 3 weken in september/oktober?
Dit duurt fokkin maanden totdat we op het punt van nu zitten.
Zaterdag werd de Nintendo switch geleverd met ring fit spel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:33 schreef FritsFlits het volgende:
Dat wordt op zoek gaan naar Wii Sports
Heuj ik woon ook in Zwolle!quote:
Wel volgens de abacus van Hugo.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef Vasilevski het volgende:
Maar ik begrijp ook dat 3.600 besmettingen nog steeds de bottom line is? Ongeacht het testbeleid?
Ik ook. Moet gewoon werken op oudjaar en nieuwjaar.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ga gewoon om 00:00 naar bed hoor toedeloe
Hier ookquote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ga gewoon om 00:00 naar bed hoor toedeloe
Raakten ze bij Feyenoord ook maar eens een bal.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog even volhouden makkerVaccins zijn onderweg!
Mooi hoe ik hier de bal speel.
Nee, ik zag vorige week ook wel dat het de verkeerde kant op ging en had maatregelen die niet symbolish waren, wat ze in november deden, echt helemaal begrepen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef Minimunt het volgende:
[..]
En als ze vorige week het besluit namen en de cijfers zouden onverhoopt stagneren of afnemen dan had je ook geklaagd achteraf.
Beleidsmedewerkers en bestuurders kunnen het nooit goed doen.
Daar kun je ook nog over discussiëren hoe rechtvaardig is het dat die eerste vaccins worden ingezet op plekken waar ze duwt knelpunt in deze crisis niet of nauwelijks beïnvloeden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog even volhouden makkerVaccins zijn onderweg!
Mooi hoe ik hier de bal speel.
Opzich perfect voor cardioquote:Op maandag 14 december 2020 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zaterdag werd de Nintendo switch geleverd met ring fit spel.
Ja, dat gaat ook gebeuren. En dat is onvermijdelijk. Het zit in Nederlanders hun aard om te rebelleren, dat zit in onze geschiedenisquote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Vasilevski het volgende:
De nieuwe fase die we ingaan is wel op meerdere vlakken gevaarlijk trouwens. Tot nu toe had je nog een heel groot deel 'fatsoenlijk rechts' die wel op het standpunt stonden dat de kwetsbaren beschermd moeten worden maar de samenleving open moet blijven. Maar die zich wel aan de regels hielden, niet opriepen tot ongehoorzaamheid. Die ook tegen de 'viruswappies' streden. Die ook met afschuw reageerden op de oriëntatie van Baudet.
Denk dat er nu heel wat mensen denken: 'Krijg de tering, ik doe het niet meer'. Ook al zeggen ze het alleen tegen zichzelf en gooien ze het niet in de ether. Je bereikt hiermee waarschijnlijk alleen maar dat mensen meer stiekem gaan doen.
Dingen bewijzen laat ik altijd aan mijn advocaat overquote:
#eenmaandlangnietdouchenquote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef KennyPowers het volgende:
Hier heb ik mijn hele leven voor getraind #blijfthuis
Gelukkig is op 19 januari alles voorbij lolquote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Predator40 het volgende:
Dit was ook gewoon in juli al voorspeld door een stel "pannenkoeken"
[ twitter ]
niet omdat het moet maar omdat het kanquote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook gebeuren. En dat is onvermijdelijk. Het zit in Nederlanders hun aard om te rebelleren, dat zit in onze geschiedenis
De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
"Kneuzen" van het Redteam hebben dus gewoon volledig gelijk gekregen in hun "paniekzaaierij" .quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
Moet zeggen dat het mij nu ook mentaal aan begint te tasten. Ik kan veel hebben voor langere tijd, maar idd het is een mentale vermoeidheid aan het worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Dit. En wat dacht je van alle mensen die geen diagnose of behandeling krijgen, maar wel ernstig ziek zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
Contagion!quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Vind dit wel de perfecte opportuniteit om alle films die ik in mijn leven nog wou kijken, te kijken. Iemand nog suggesties jongens? Classics?
Ja, dat indammen heeft Duitsland geprobeerd, heeft niets geholpen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
Alleen de Snob2000quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Nu maar hopen dat de Top 2000 wel nog door gaat
Uh okequote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.
https://www.filmsite.org/momentsindx.htmlquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Vind dit wel de perfecte opportuniteit om alle films die ik in mijn leven nog wou kijken, te kijken. Iemand nog suggesties jongens? Classics?
Ik draag geen mondkapje! #rebels #wijvechtenookvooronzevrijheidzoalsindetweedewereldoorlogquote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook gebeuren. En dat is onvermijdelijk. Het zit in Nederlanders hun aard om te rebelleren, dat zit in onze geschiedenis
Gewoon maar wat roepen op een forum zonder onderbouwing is veel leuker natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dingen bewijzen laat ik altijd aan mijn advocaat over
Danku!quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
https://www.filmsite.org/momentsindx.html
Ah dat maakt alles goedquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.
PDC?quote:Op maandag 14 december 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig begint WK Darts morgenavond! U kunt het meebeleven in DRT.
MET een heuse bingo!
Boomerlijstjequote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
28 Days Laterquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Nog even gauw je inkomen ophogen naar een ton.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De vorige keer werd de kinderopvang volledig vergoed vanuit de overheid.
*50 jarige kale mannen die naar niks anders luisteren dan jaren 60 en 70 rockquote:
Anders draai ik hem wel. Slaap dan toch nietquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Dicht ja, of in ieder geval een mondkapjesplicht. Zelfde geldt voor moskeeën en andere gebedsruimtes.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaan die kerken nu ook eindelijk dicht?
28 days later, 28 weeks later, i am legend, world war Zquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Denk dat dat ook niet door gaat?quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef capricia het volgende:
Even kijken of we vrijdag nu nog wel op vakantie kunnen.
(Landal. In NL.)
Neem aan van wel.
Had je 3 maanden geleden al in zo'n lockdown willen zitten en blijven zitten dan?quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
"Kneuzen" van het Redteam hebben dus gewoon volledig gelijk gekregen in hun "paniekzaaierij" .
Boven de 45K krijg je helemaal niksquote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nog even gauw je inkomen ophogen naar een ton.
Krijg je dadelijk een behoorlijk bedrag eigen bijdrage vergoed.
Ergens tot 23:56.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Ja of je mag alleen in dat huisje zitten en afhalen van de lokale snackbar, kan je beter het geld uitsparen en thuis zitten.quote:
Dit is een grap neem ik aan? Hele land plat, iedereen moet thuisblijven. Maar "neem aan van wel" dat de vakantie door magquote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef capricia het volgende:
Even kijken of we vrijdag nu nog wel op vakantie kunnen.
(Landal. In NL.)
Neem aan van wel.
Ik denk eerder iets aanquote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik draag geen mondkapje! #rebels #wijvechtenookvooronzevrijheidzoalsindetweedewereldoorlog
zoiets bedoel je toch met rebelleren?
Had dat gemoeten dan? Nee. Doe het dan ook niet zo voorkomen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je 3 maanden geleden al in zo'n lockdown willen zitten en blijven zitten dan?
Ze hebben volledig gelijk omdat het kabinet nu met hun kneuzenkermis meedoet? Alsof dat een natuurwetenschappelijk fenomeen is, in plaats van een politieke keuze.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
"Kneuzen" van het Redteam hebben dus gewoon volledig gelijk gekregen in hun "paniekzaaierij" .
Ik voel me ook weer exact als toen in april, toen ze aankondigden de scholen te sluiten.quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef Vallon het volgende:
Ik schakel net in.....
[..]
Ik word er wel even stil van...... maar FF vlug in de rij staan om te ervaren hoe ooit het Oostblok hun levens lijden.
Blijven zitten is onzin.quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had je 3 maanden geleden al in zo'n lockdown willen zitten en blijven zitten dan?
Goed moment om ze het gillen af te leren dan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef byah het volgende:
ik weet serieus niet of ik nog een maand ga trekken met chaos op mijn werk er gillende kids van 2 en 5 thuis
Daar ligt de grens wel bij mij hoorquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 14 december 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffen
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is een grap neem ik aan? Hele land plat, iedereen moet thuisblijven. Maar "neem aan van wel" dat de vakantie door mag
Sterkte!quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het mij nu ook mentaal aan begint te tasten. Ik kan veel hebben voor langere tijd, maar idd het is een mentale vermoeidheid aan het worden.
Natuurlijk mag ik niet klagen, want mensen gaan daadwerkelijk dood door covid, maargoed iedereens gezondheid is even belangrijk.
Mee eens, ze moeten echt beperken tot daadwerkelijke supermarkten en niet al die inbetween winkels open houden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef DustPuppy het volgende:
Hopelijk leggen ze ook duidelijk uit wat essentiële en niet-essentiële winkels zijn.
In any case, ik ga straks nog even naar de slijter.
Volledig mee eens. Anderzijds. Voor scholen gaat het effectief maar om 2 weken. Dat is te overzien. Als je het niet had gedaan had je daar weer een hoop gezeik over gehad.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Dat ook, maar daar zijn deze maatregelen op zich wel gunstig voor natuurlijk. Acute stress zoals tijdens de eerste golf of verlengde stress zijn twee totaal verschillende zaken, dat laatste is echt heel problematisch. Mensen lopen al op hun tandvlees, en nu moeten ze dus thuis werken en weer fulltime voor de kinderen gaan zorgen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit. En wat dacht je van alle mensen die geen diagnose of behandeling krijgen, maar wel ernstig ziek zijn?
Alles met Corona gaat voor, maar hoeveel mensen sterven nu daadwerkelijk aan de gevolgen van Corona?
Om nog maar niet te spreken over de economische schade..
Darten kan gewoon gedaan worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stoppen we ook met professionele sporten?
Ik hoop van wel.
ik check vanmiddag in bij landal. Benieuwd of ze ons or middernacht eruit gaan schoppenquote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk het niet.
Weer een voucher erbij dus.
Als ik alles wat hij tweet wil lezen had ik wel op Twitter ipv FOK gezeten.quote:
Zijn boekenwinkels en de bieb nog open?quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoppa allemaal even dat netflix abo regelen
Of lees eens weer een boek, daar word je slimmer van.
Weer Nederlands dartstalent in opspraak na valsspelen bij onlinetoernooiquote:
Betwijfel het. Of Rutte moet straks de noodtoestand gaan uitroepen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dicht ja, of in ieder geval een mondkapjesplicht. Zelfde geldt voor moskeeën en andere gebedsruimtes.
Toen schrokken ze nog van de beelden uit Italie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
In maart waren geen zwaardere maatregelen nodig, omdat men vanuit zichzelf een stuk bereidwilliger was om zich aan de (basis)maatregelen te houden. Er is nu een zwaarder pakket nodig om hetzelfde te bewerkstelligen.
En in september hoopte men met een lichter pakket (cf. jouw opmerking 'het is minder erg dan in maart, dus minder strenge maatregelen nodig'). Achteraf blijkt nu juist dat er strengere maatregelen nodig waren.
Ja heb tijdens 2e golf mijzelf beloont met wat simracing gear. Heel erg blij met die aankoop. Dagelijks plezier van.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sterkte!
Geen jezelf indien mogelijk een groot cadeau, als in een nieuwe opleiding of hobby. Hier hebben we de kids met Sinterklaas alles gegeven voor het bouwen van miniatuur werelden, ook met het oog op een lange winter.
Ze zijn ook gek op dat nieuwe bouwprogramma.
ik heb medelijden met je, ik trek een gillend kind amper voor 1 minuut, daarom heb ik geen kinderen en kan ze ook niet meer makenquote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef byah het volgende:
ik weet serieus niet of ik nog een maand ga trekken met chaos op mijn werk er gillende kids van 2 en 5 thuis
Zullen wel veel faciliteiten dicht zijn, maar ik verwacht dat de parken zelf wel open zullen zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.
Verders beetje wandelen in een stil bos. Etc.
Thuisblijven is toch redelijk duidelijkquote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.
Verders beetje wandelen in een stil bos. Etc.
Netflix, Amazone Prime, Disney+, Videoland etc.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoppa allemaal even dat netflix abo regelen
Of lees eens weer een boek, daar word je slimmer van.
Volgens mij draaien ze het om. Ze kijken naar welke winkels overduidelijk niet-essentieel zijn (bv. kledingwinkels) en sluiten die.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ze moeten echt beperken tot daadwerkelijke supermarkten en niet al die inbetween winkels open houden.
Slot op hun slaapkamer monteren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef byah het volgende:
Ja, gadver, krijg je ook nog eens Hotel California op je dak.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Online of check de boekenruilkasten die overal staan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn boekenwinkels en de bieb nog open?
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Boven de 45K krijg je helemaal niks
Vanaf dinsdag moeten mensen negatieve test tonen. Dus langere rijen.quote:
Komt wel goed. Het is voor mij dat het nu echt begint te knagen, maar het is fijn om vriendin en vrienden/collega's om je heen te hebben waar ik gewoon mijn ei kwijt kan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sterkte!
Geen jezelf indien mogelijk een groot cadeau, als in een nieuwe opleiding of hobby. Hier hebben we de kids met Sinterklaas alles gegeven voor het bouwen van miniatuur werelden, ook met het oog op een lange winter.
Ze zijn ook gek op dat nieuwe bouwprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |