De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
"Kneuzen" van het Redteam hebben dus gewoon volledig gelijk gekregen in hun "paniekzaaierij" .quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Predator40 het volgende:
Dit was ook gewoon in juli al voorspeld door een stel "pannenkoeken"
[ twitter ]
Moet zeggen dat het mij nu ook mentaal aan begint te tasten. Ik kan veel hebben voor langere tijd, maar idd het is een mentale vermoeidheid aan het worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Dit. En wat dacht je van alle mensen die geen diagnose of behandeling krijgen, maar wel ernstig ziek zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
Contagion!quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Vind dit wel de perfecte opportuniteit om alle films die ik in mijn leven nog wou kijken, te kijken. Iemand nog suggesties jongens? Classics?
Ja, dat indammen heeft Duitsland geprobeerd, heeft niets geholpen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Predator40 het volgende:
Dit was ook gewoon in juli al voorspeld door een stel "pannenkoeken"
[ twitter ]
Alleen de Snob2000quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Nu maar hopen dat de Top 2000 wel nog door gaat
Uh okequote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.
https://www.filmsite.org/momentsindx.htmlquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Vind dit wel de perfecte opportuniteit om alle films die ik in mijn leven nog wou kijken, te kijken. Iemand nog suggesties jongens? Classics?
Ik draag geen mondkapje! #rebels #wijvechtenookvooronzevrijheidzoalsindetweedewereldoorlogquote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook gebeuren. En dat is onvermijdelijk. Het zit in Nederlanders hun aard om te rebelleren, dat zit in onze geschiedenis
Gewoon maar wat roepen op een forum zonder onderbouwing is veel leuker natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dingen bewijzen laat ik altijd aan mijn advocaat over
Danku!quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
https://www.filmsite.org/momentsindx.html
Ah dat maakt alles goedquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
De kinderen die ineens mishandeld worden hebben waarschijnlijk toch kutouders.
PDC?quote:Op maandag 14 december 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig begint WK Darts morgenavond! U kunt het meebeleven in DRT.
MET een heuse bingo!
Boomerlijstjequote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
28 Days Laterquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Nexum het volgende:
Nog even gauw je inkomen ophogen naar een ton.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De vorige keer werd de kinderopvang volledig vergoed vanuit de overheid.
*50 jarige kale mannen die naar niks anders luisteren dan jaren 60 en 70 rockquote:
Anders draai ik hem wel. Slaap dan toch nietquote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Dicht ja, of in ieder geval een mondkapjesplicht. Zelfde geldt voor moskeeën en andere gebedsruimtes.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaan die kerken nu ook eindelijk dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |