quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Ehhh je kunt gewoon buiten sporten hoor
Ja joh je hebt alles zelf de hand. Dat we midden in de winter zitten heeft 0 invloed.quote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook nog wel dat de cijfers een stuk lager zouden liggen wanneer iedereen zich ook maar enigszins aan de regels zou hebben gehouden?
Insgelijks.quote:Op maandag 14 december 2020 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik neem jou niet echt serieus in deze maar ook jij hebt recht op je mening.
Hoe moet Nederland dit nog omdraaien???quote:Op maandag 14 december 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig begint WK Darts morgenavond! U kunt het meebeleven in DRT.
MET een heuse bingo!
nee, hier treden ze alleen de-escalerend op...quote:Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef Nexum het volgende:
Zouden ze hier de popo ook mensen laten mishandelen als ze geen geldige reden hebben om op straat te zijn?
Die hebben net een harde lockdown achter de rug.quote:Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jaloers wel nu op de UK waar ze al vaccineren en gewoon weer publiek bij sportwedstrijden hebben.
Het grootste grootkapitaal, de multimiljardairs en de multinationale ondernemingen draaien in 2020 een beter jaar dan ooit tevoren en nu de lockdowns in 2021 verder gaan, worden zij er alleen maar beter op.quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al dit soort grove maatregelen werken ook vooral nadelig voor de starters, degenen die klein wonen, die afhankelijk zijn van tijdelijke banen, die onderaan de sociale ladder staan, etcetera. Maatschappijontwrichtend, verschillen vergrotend, kloof tussen arm en rijk, die al groot was, wordt nog een heel klap groter zo.
Ik loop alweer een paar maanden hard buiten. Is wel koud maar kan wel. Alleen krachttraining doe ik in de sportschool, dat vind ik thuis zo kut :|quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Ehhh je kunt gewoon buiten sporten hoor
Nog even tot de vaccins maat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Daar zou ik maar niet zo jaloers op zijn, de afgelopen week gemiddeld 500 doden door covid per dag in het VKquote:Op maandag 14 december 2020 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jaloers wel nu op de UK waar ze al vaccineren en gewoon weer publiek bij sportwedstrijden hebben.
Alles is tijdelijk. Leef met die woorden vriend. Alles. is. tijdelijk. Dit gaat echt weer over. Geloof mequote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Ja die gaan het nu nog drukker krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:25 schreef Momo het volgende:
Alle PostNL medewerkers zweten nu peentjes van dit nieuws
Op 16 januari zeggen ze gewoon 'de cijfers zijn nog niet goed genoeg'quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Noek het volgende:
En dan hè? Wat is het perspectief? Na 16 jan eens voorzichtig versoepelen, gaat zo 2 maanden overheen en dan gaan we op weg naar de volgende golf.
Dat is natuurlijk sowieso de grootste faal geweest. Scholen openhouden. Met 3000 pubers boven op elkaar in de aula. Daar hebben wel een aantal (super) spreaders tussen gezeten. Maar nee, we tiefen de horeca dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Maar laten we vooral de alleroudsten gaan inenten. Fuck alle jeugd die naar school moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |