Mee eens, ze moeten echt beperken tot daadwerkelijke supermarkten en niet al die inbetween winkels open houden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef DustPuppy het volgende:
Hopelijk leggen ze ook duidelijk uit wat essentiële en niet-essentiële winkels zijn.
In any case, ik ga straks nog even naar de slijter.
Volledig mee eens. Anderzijds. Voor scholen gaat het effectief maar om 2 weken. Dat is te overzien. Als je het niet had gedaan had je daar weer een hoop gezeik over gehad.quote:Op maandag 14 december 2020 12:40 schreef Elan het volgende:
Ik heb echt medelijden met die kinderen, afgelopen zomer zoveel schrijnende gevallen van mishandelingen en misbruik, geraamde percentages liggen op een toename ergens tussen de 120 en de 150% .
Omdat iedereen ook thuis moet werken had je beter de basisscholen open kunnen houden....
Dat ook, maar daar zijn deze maatregelen op zich wel gunstig voor natuurlijk. Acute stress zoals tijdens de eerste golf of verlengde stress zijn twee totaal verschillende zaken, dat laatste is echt heel problematisch. Mensen lopen al op hun tandvlees, en nu moeten ze dus thuis werken en weer fulltime voor de kinderen gaan zorgen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit. En wat dacht je van alle mensen die geen diagnose of behandeling krijgen, maar wel ernstig ziek zijn?
Alles met Corona gaat voor, maar hoeveel mensen sterven nu daadwerkelijk aan de gevolgen van Corona?
Om nog maar niet te spreken over de economische schade..
Darten kan gewoon gedaan worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stoppen we ook met professionele sporten?
Ik hoop van wel.
ik check vanmiddag in bij landal. Benieuwd of ze ons or middernacht eruit gaan schoppenquote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk het niet.
Weer een voucher erbij dus.
Als ik alles wat hij tweet wil lezen had ik wel op Twitter ipv FOK gezeten.quote:
Zijn boekenwinkels en de bieb nog open?quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoppa allemaal even dat netflix abo regelen
Of lees eens weer een boek, daar word je slimmer van.
Weer Nederlands dartstalent in opspraak na valsspelen bij onlinetoernooiquote:
Betwijfel het. Of Rutte moet straks de noodtoestand gaan uitroepen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dicht ja, of in ieder geval een mondkapjesplicht. Zelfde geldt voor moskeeën en andere gebedsruimtes.
Toen schrokken ze nog van de beelden uit Italie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
In maart waren geen zwaardere maatregelen nodig, omdat men vanuit zichzelf een stuk bereidwilliger was om zich aan de (basis)maatregelen te houden. Er is nu een zwaarder pakket nodig om hetzelfde te bewerkstelligen.
En in september hoopte men met een lichter pakket (cf. jouw opmerking 'het is minder erg dan in maart, dus minder strenge maatregelen nodig'). Achteraf blijkt nu juist dat er strengere maatregelen nodig waren.
Ja heb tijdens 2e golf mijzelf beloont met wat simracing gear. Heel erg blij met die aankoop. Dagelijks plezier van.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sterkte!
Geen jezelf indien mogelijk een groot cadeau, als in een nieuwe opleiding of hobby. Hier hebben we de kids met Sinterklaas alles gegeven voor het bouwen van miniatuur werelden, ook met het oog op een lange winter.
Ze zijn ook gek op dat nieuwe bouwprogramma.
ik heb medelijden met je, ik trek een gillend kind amper voor 1 minuut, daarom heb ik geen kinderen en kan ze ook niet meer makenquote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef byah het volgende:
ik weet serieus niet of ik nog een maand ga trekken met chaos op mijn werk er gillende kids van 2 en 5 thuis
Zullen wel veel faciliteiten dicht zijn, maar ik verwacht dat de parken zelf wel open zullen zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.
Verders beetje wandelen in een stil bos. Etc.
Thuisblijven is toch redelijk duidelijkquote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.
Verders beetje wandelen in een stil bos. Etc.
Netflix, Amazone Prime, Disney+, Videoland etc.quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef ondeugend het volgende:
Hoppa allemaal even dat netflix abo regelen
Of lees eens weer een boek, daar word je slimmer van.
Volgens mij draaien ze het om. Ze kijken naar welke winkels overduidelijk niet-essentieel zijn (bv. kledingwinkels) en sluiten die.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ze moeten echt beperken tot daadwerkelijke supermarkten en niet al die inbetween winkels open houden.
Slot op hun slaapkamer monteren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:46 schreef byah het volgende:
ik weet serieus niet of ik nog een maand ga trekken met chaos op mijn werk er gillende kids van 2 en 5 thuis
Ja, gadver, krijg je ook nog eens Hotel California op je dak.quote:Op maandag 14 december 2020 12:42 schreef Benny het volgende:
Nu maar hopen dat de Top 2000 wel nog door gaat
Online of check de boekenruilkasten die overal staan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn boekenwinkels en de bieb nog open?
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 14 december 2020 12:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Boven de 45K krijg je helemaal niks
Vanaf dinsdag moeten mensen negatieve test tonen. Dus langere rijen.quote:
Komt wel goed. Het is voor mij dat het nu echt begint te knagen, maar het is fijn om vriendin en vrienden/collega's om je heen te hebben waar ik gewoon mijn ei kwijt kan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sterkte!
Geen jezelf indien mogelijk een groot cadeau, als in een nieuwe opleiding of hobby. Hier hebben we de kids met Sinterklaas alles gegeven voor het bouwen van miniatuur werelden, ook met het oog op een lange winter.
Ze zijn ook gek op dat nieuwe bouwprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |