Denken dat ze dit kunnen stoppenquote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Nexum het volgende:
Alle Gerda's en Willems van de wereld nu mad zijn omdat ze niet meer op de koffie mogen bij elkaar van meneer Rutte![]()
![]()
![]()
Dit. Al die mensen die riepen "Wat een onzin ik doe niet aan muilkorven en thuis houd ik gewoon een feest want achter de deur kunnen ze toch niet handhaven dit dat alles" en daarmee de oorzaak voor dit alles zijn, roepen nu het hardst dat dit te ver gaat. JA JE HEBT ER ZELF AAN BIJGEDRAGEN KLAPHARK,quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.
Zo gek is dat niet.
Je mag met kerst 3 mensen ontvangen, de andere dagen 2. Dus je moeder kan prima bij je langskomen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
M'n moeder is net twee weken weduwe maar wil haar met kerst niet alleen laten zitten eigenlijk.
Dus even kijken hoe ik dat ga doen.
Het IS voor ons essentieel kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
En daarbij ik vind afhalen in principe nog wel ''essentieel''
Is het ook. We hadden Nieuw-Zeeland moeten volgen en gelijk na carnaval al de eerste 10 gevallen zeer streng in quarantaine moeten laten gaanquote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef trein2000 het volgende:
Ik sta er dubbel in. Enerzijds lijkt niks anders te werken.
Aan de andere kant vind ik het een heel zwaar middel dat een resultaat is van eigen falen.
Mischien heeft men gekeken wat de resultaten van de Sinterklaas tijd waren en probeert ze dezelfde situatie met kerst te voorkomen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat zou de reden zijn om dit een week te hebben uitgesteld? Vorige week was de situatie toch ook wel helder?
De situatie dat heel drastisch ingrijpen niet nodig is, is inderdaad niet echt veranderd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat zou de reden zijn om dit een week te hebben uitgesteld? Vorige week was de situatie toch ook wel helder?
mwah het is gewoon heel duidelijk diverse malen gezegd met de maatregelen van 14 oktober; deze moeten de cijfers omlaag brengen en zo niet dan is een lockdown gewoon mogelijk. dat omlaag brengen ging in het begin goed maar nu zitten we weer op het niveau van voor de horeca-sluiting. echt onverwacht is dit dus niet.quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.
Zo gek is dat niet.
Ze zijn er gewoon klaar mee lijkt het. Als men niet wil luisteren, dan moet men maar voelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
De overwegingen die opeens volkomen veranderd zijn tov de vorige 9 maanden?
Sportschool ook dicht genot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet zo.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Nielsch het volgende:
maar nu zitten we weer op het niveau van voor de horeca-sluiting
Hebben ze toch iets bereiktquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef zoost het volgende:
Het creëren van een gevoel van urgentie, ik denk dat dat wel is gelukt.
Dit gaat nog maanden daarna dooretteren, als we er al vanaf komen begin januariquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gelukkig gaat de horeca op 17 januari gewoon open 😂😂😂.
Maar even serieus, dat wordt voor de horeca op zijn vroegst februari ofzo? Na 19 januari gaat dan alles eerst geleidelijk weer open en zal horeca opnieuw achteraan mogen aansluiten. Of krijgen restaurants een uitzondering?
Toen waren de scholen toch ook dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
De balans is gewoon zoek. Alles, maar dan ook alles moet nu wijken voor het behandelen van dit virus. Over 3 of 4 jaar heb je een grote toestroom aan patiënten met kanker, de volksgezondheid buiten dit virus gaat gigantisch achteruit en de mentale gezondheid van de bevolking hoef je denk ik niet eens over te beginnen.
Tel daarbij op dat je nu dus kinderen krijgt met wéér een klap en een grotere leerachterstand. Dit gaat financieel de komende jaren echt pijn doen, met als gevolg dat de volksgezondheid nog verder achteruit gaat, zorg nog duurder wordt voor hetzelfde en als kers op de taart, dat onderling begrip tussen leeftijdsgroepen volledig weg is.
Dit was een stap waarvan ik had gedacht, de NL overheid gaat deze nooit nemen, ze hebben in maart laten zien dat met een gedeeltelijke lockdown je hetzelfde kunt bereiken.
Ik mag hopen dat dit niet de primaire insteek is. Maatregelen als straf?quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon klaar mee lijkt het. Als men niet wil luisteren, dan moet men maar voelen.
Nieuw Zeeland is makkelijker af te sluiten dan NL.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is het ook. We hadden Nieuw-Zeeland moeten volgen en gelijk na carnaval al de eerste 10 gevallen zeer streng in quarantaine moeten laten gaan
dit ja, dom volkquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen die riepen "Wat een onzin ik doe niet aan muilkorven en thuis houd ik gewoon een feest want achter de deur kunnen ze toch niet handhaven dit dat alles" en daarmee de oorzaak voor dit alles zijn, roepen nu het hardst dat dit te ver gaat. JA JE HEBT ER ZELF AAN BIJGEDRAGEN KLAPHARK,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |