Echt he.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker klagen op dit forum, maar mensen: als je het echt zat bent, stem Rutte dan weg in maart.
Je hebt liever Thierry of Geert met hun mantra dat we gewoon alles moeten?quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker klagen op dit forum, maar mensen: als je het echt zat bent, stem Rutte dan weg in maart.
Nee, maar die moesten al zoveel mogelijk onlinequote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Worden MBO's, HBO's en Uni's specifiek benoemd?
Daar is wel geen corona dus ik snap het.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar de Noord Koreaanse ambassade.
Vlieg jezelf naar de vrijheid.
Ik denk dat je ze te hoog inschat. Het is volstrekt idioot om binnen een week zo'n enorme draai te maken. Vergelijk het met Duitsland: daar is veel langer gepraat over een lockdown. Hier komt het hap-snap uit de lucht vallen. Dat er nu zo hard wordt ingegrepen is gewoon paniekvoetbal omdat ze de situatie zo lang genegeerd hebben. Het is niet alsof er al niet veel eerder geadviseerd is om het vooruitzicht van exponentiële groei serieus te nemen en niet met halfslachtige maatregelen te komen. Dit is het equivalent van je been amputeren omdat je een wondje hebt genegeerd dat je prima had kunnen behandelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze gaan dit niet zomaar doen als ze niet denken dat het echt noodzakelijk is.
Zal inmiddels wel al vol zitten, hier ging het snel. Ben nog net op tijdquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch best lang... Nog even snel een kapper regelen
Dus toch met kerst een versoepeling!quote:
Is goed, zullen we dan vanavond een biertje hierop drinken?quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
ja, dat weet ik nog wel van de lockdown april; gekoelde biertjes halen bij de supermarkt en dan lekker in 't zonnetje op de grote trappen van Utrecht CS zittenquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Jawel joh, in Spanje hadden we dit ook 3 maanden lang, voordeel was dat het in de lente was kon je af en toe nog ff lekker in de zon zitten
Weet je wat buitenproportioneel is?quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef hjansen82 het volgende:
Deze regels zijn toch buitenproportioneel. Dit kan toch niet.
Dat is dan wel weer waar. In Spanje is het beter vertoeven dan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Jawel joh, in Spanje hadden we dit ook 3 maanden lang, voordeel was dat het in de lente was kon je af en toe nog ff lekker in de zon zitten
Na de lockdown des doods komen er waarschijnlijk op tijd weer versoepelingen, is iedereen in de veronderstelling dat ze hun vrijheid terughebben, en gaat hij weer stemmen scoren vermoed ik.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar dat is helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Weet je wat buitenproportioneel is?
Als jij of je naasten niet geholpen kunnen worden in het ziekenhuis omdat er geen personeel is.
Dat biertje drink ik toch wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is goed, zullen we dan vanavond een biertje hierop drinken?
Jouw beschrijving van het gebeuren lijkt anders ook niet helemaal relevant als ik de reactie van de regering zo zie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is ook geen juiste beschrijving van wat er gebeurde, maarja.
Vorige week heeft Rutte nog gezegd dat een lockdown nog altijd een optie is. Men hoort wat ze willen horen. Iedereen ziet dit toch aankomen? Waarom zou je hier uberhaupt nog verbaasd of boos om zijn?quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Lurf het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze te hoog inschat. Het is volstrekt idioot om binnen een week zo'n enorme draai te maken. Vergelijk het met Duitsland: daar is veel langer gepraat over een lockdown. Hier komt het hap-snap uit de lucht vallen. Dat er nu zo hard wordt ingegrepen is gewoon paniekvoetbal omdat ze de situatie zo lang genegeerd hebben. Het is niet alsof er al niet veel eerder geadviseerd is om het vooruitzicht van exponentiële groei serieus te nemen en niet met halfslachtige maatregelen te komen. Dit is het equivalent van je been amputeren omdat je een wondje hebt genegeerd dat je prima had kunnen behandelen.
Ik wil geen toespraak van Rutte op tv, maar een roast. Laat hem maar eens uitleggen waarom hij verzaakt heeft.
Er was best nog wat fysiek. Dit is ook nogal wat voor de tentamens die deze week gepland zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, maar die moesten al zoveel mogelijk online
Wij gaan voor USHER USHER USHER.quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt liever Thierry of Geert met hun mantra dat we gewoon alles moeten?
Wow.... oke ben benieuwd. Vrouwlief wist nog van niks, dus de KDV's zelf hebben dit nieuws dan waarschijnlijk ook nog niet vernomenquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aanvulling:
- basis- en middelbaar scholen moeten online verder
- kinderopvang ook dicht, wel voor vitale beroepen
- alleen medische contactberoepen mogen openblijven
- max. 3 personen voor Kerstdagen,
- verzoek: blijf thuis, thuis max. 2 op bezoek
Is pas net bekend, dus de berichten komen dadelijk pas door.
Het kabinet had het volg braver ingeschat. Wat dat betreft incompetent idd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Lurf het volgende:
Sorry hoor, maar hiermee etaleert het kabinet toch zijn totale incompetentie?
Men hoort alleen de delen die men wil horen, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige week heeft Rutte nog gezegd dat een lockdown nog altijd een optie is. Men hoort wat ze willen horen. Iedereen ziet dit toch aankomen? Waarom zou je hier uberhaupt nog verbaasd of boos om zijn?
Vorige lockdown wel, maar die was wel lichter dan deze.quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Nielsch het volgende:
mag je in een lockdown wel verhuizen? of hoe werkt dat? mag een verhuisbedrijf je dan nog komen helpen?
email, telefoon, whatsapp, zoom, teams een optie?quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah Rutte, vertel je me vanavond ook even hoe ik dat ga communiceren met mijn werkgever?
Niet dat ik dadelijk ook mijn baan kwijt ben. Hebben we er 2 in de WW zitten die een glansrijke carrière hadden.
Want wij hadden/hebben dus werkgevers die zeggen: 'dat is jouw probleem'.
Scholen gaan dichtquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Nexum het volgende:
Sportscholen mogen wel open blijven zeker?![]()
![]()
nee maar lekker met 600 man zingen in de kerk zal geen probleem zijnquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Nexum het volgende:
![]()
Collega van mij is nu met het KDV aan het bellen en daar is het ook nog niet bekendquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow.... oke ben benieuwd. Vrouwlief wist nog van niks, dus de KDV's zelf hebben dit nieuws dan waarschijnlijk ook nog niet vernomen
De balans is gewoon zoek. Alles, maar dan ook alles moet nu wijken voor het behandelen van dit virus. Over 3 of 4 jaar heb je een grote toestroom aan patiënten met kanker, de volksgezondheid buiten dit virus gaat gigantisch achteruit en de mentale gezondheid van de bevolking hoef je denk ik niet eens over te beginnen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, het is ook het moment waarop toegeven aan een drammende minderheid belangrijker is dan zorg dragen voor de gehele samenleving. Beetje jammer allemaal.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Nexum het volgende:
![]()
Toen zijn toen ook verhuizingen wel op een andere manier georganiseerd dan normaal. Met minder mensen tegelijk en over meerdere dagen uitgesmeerd bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vorige lockdown wel, maar die was wel lichter dan deze.
Nou dan ging ik toch mooi voor het zingen....quote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee maar lekker met 600 man zingen in de kerk zal geen probleem zijn
Zodat je elkaar niet thuis opzoekt?quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Confetti het volgende:
Waarom moet het nou weer een verzoek zijn om thuis te blijven. Zeker nu je nergens naartoe kan gaan mensen elkaar opzoeken. In april werkte dit maar de seizoensinvloed is niet gering.
Misschien moeten ze allemaal wat meer geduld hebben. Ze horen het ongetwijfeld wel VAN de KDV...quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Collega van mij is nu met het KDV aan het bellen en daar is het ook nog niet bekend
Ik heb een vraag in gestuurdquote:Op maandag 14 december 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
Stel je vragen in 'Het coronavirus: feiten en fabels', minister De Jonge te gast
Het aantal positieve coronatesten blijft maar stijgen, en zware maatregelen worden verwacht. Wat betekent dat voor de feestdagen, wat moet er nu gebeuren? Wat levert de mondkapjesplicht eigenlijk op? En wanneer krijg jij toegang tot dat langverwachte coronavaccin?
Vanavond bespreken we deze en andere kwesties in het NOS-programma Het coronavirus: feiten en fabels. Daarin praten we met 'coronaminister' Hugo de Jonge, en staan de vragen van het publiek centraal.
Die vragen kun je insturen via coronavragen@nos.nl of via de sociale mediakanalen van de NOS: Facebook, Twitter en Instagram. Gebruik daarbij de hashtag #coronavragen. Presentatoren Winfried Baijens en Saïda Maggé leggen jullie vragen dan live voor aan deskundigen.
Het coronavirus: feiten en fabels is maandag 14 december om 20.30 uur te zien op NPO 1. Het programma wordt met gebarentolk uitgezonden op digitaal themakanaal NPO Nieuws, bij KPN te vinden op kanaal 43, bij Ziggo op kanaal 501, bij T-Mobile op kanaal 260 en online via NPO Start.
De uitzending is ook te bekijken via NOS.nl, de NOS-app, NOS-Facebookpagina en ons YouTube-kanaal.
Hey! God is heel belangrijk. We zijn nog altijd een christelijk landquote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee maar lekker met 600 man zingen in de kerk zal geen probleem zijn
Mag het hopen.quote:
Hier gaan de medische opleidingen e.d. wel gewoon door en degenen die wat verder in de opleiding zitten kunnen meehelpen met de crisis en daar punten voor verdienen. In Nederland anders?quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, maar die moesten al zoveel mogelijk online
Oh ja fijn dat soort figuren. Ministers zijn nog aan het overleggen, maar het lokale KDV zal dan al wel zijn ingelicht ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Collega van mij is nu met het KDV aan het bellen en daar is het ook nog niet bekend
Ik kan er echt totaal niet bij. Als je ook kijkt wat het doel tot nu toe was, daar past dit echt absoluut niet in. Onwerkelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef chratnox het volgende:
Tel daarbij op dat je nu dus kinderen krijgt met wéér een klap en een grotere leerachterstand. Dit gaat financieel de komende jaren echt pijn doen, met als gevolg dat de volksgezondheid nog verder achteruit gaat, zorg nog duurder wordt voor hetzelfde en als kers op de taart, dat onderling begrip tussen leeftijdsgroepen volledig weg is.
Dit was een stap waarvan ik had gedacht, de NL overheid gaat deze nooit nemen, ze hebben in maart laten zien dat met een gedeeltelijke lockdown je hetzelfde kunt bereiken.
Met zo'n werkgever had je daar al eerder moeten stoppen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah Rutte, vertel je me vanavond ook even hoe ik dat ga communiceren met mijn werkgever?
Niet dat ik dadelijk ook mijn baan kwijt ben. Hebben we er 2 in de WW zitten die een glansrijke carrière hadden.
Want wij hadden/hebben dus werkgevers die zeggen: 'de zorg voor je kinderen is jouw probleem'.
Tuurlijk wel. Als je al kon afhalen toen alle restaurants dichtgingen waarom zou dat nu niet kunnen?quote:
Ik heb die hoop nog wel. Komende weken het dieptepunt van deze gehele crisis en zo vanaf januari/februari een geleidelijke overgang naar (een vorm van) normalisatie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef kol7680 het volgende:
Nou. Lekker kerst en oud op nieuw dit jaar. En mensen die denken dat in 2021 wel weer alles bij het oude gaat zijn😂😂
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige week heeft Rutte nog gezegd dat een lockdown nog altijd een optie is. Men hoort wat ze willen horen. Iedereen ziet dit toch aankomen? Waarom zou je hier uberhaupt nog verbaasd of boos om zijn?
Het zal tijdens het betoog van de premier wel duidelijk worden wat de overwegingen precies zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan er echt totaal niet bij. Als je ook kijkt wat het doel tot nu toe was, daar past dit echt absoluut niet in. Onwerkelijk.
Ja mij lijkt het ook. Maar toch....quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je al kon afhalen toen alle restaurants dichtgingen waarom zou dat nu niet kunnen?
Mijn vriendin rond haar opleiding als verpleegkundige aanstaande woensdag af. Dergelijke maatregelen zijn hier niet. Het ging eerder alleen maar moeizaamquote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier gaan de medische opleidingen e.d. wel gewoon door en degenen die wat verder in de opleiding zitten kunnen meehelpen met de crisis en daar punten voor verdienen. In Nederland anders?
De overwegingen die opeens volkomen veranderd zijn tov de vorige 9 maanden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal tijdens het betoog van de premier wel duidelijk worden wat de overwegingen precies zijn.
Bij ons niet. Ging gewoon door. 4 dagen voor Pasen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen zijn toen ook verhuizingen wel op een andere manier georganiseerd dan normaal. Met minder mensen tegelijk en over meerdere dagen uitgesmeerd bijvoorbeeld.
En daarbij ik vind afhalen in principe nog wel ''essentieel''quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het ook. Maar toch....
Nee nog niet maar je wilt het ook niet zover laten komen lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet aan de orde.
M'n moeder is net twee weken weduwe maar wil haar met kerst niet alleen laten zitten eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Nexum het volgende:
Alle Gerda's en Willems van de wereld nu mad zijn omdat ze niet meer op de koffie mogen bij elkaar van meneer Rutte![]()
![]()
![]()
Ja weetje, effectief verandert er voor mij niets. Mijn vrouw heeft een essentieel beroep, dus KDV zal het issue niet zijn. Alles wordt al bezorgd etc. Maar het is wel een erg zwaar middel ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef trein2000 het volgende:
Ik sta er dubbel in. Enerzijds lijkt niks anders te werken.
Aan de andere kant vind ik het een heel zwaar middel dat een resultaat is van eigen falen.
Ik had in Spanje een dakterras, hele dag zon😋quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat weet ik nog wel van de lockdown april; gekoelde biertjes halen bij de supermarkt en dan lekker in 't zonnetje op de grote trappen van Utrecht CS zitten
Denken dat ze dit kunnen stoppenquote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Nexum het volgende:
Alle Gerda's en Willems van de wereld nu mad zijn omdat ze niet meer op de koffie mogen bij elkaar van meneer Rutte![]()
![]()
![]()
Dit. Al die mensen die riepen "Wat een onzin ik doe niet aan muilkorven en thuis houd ik gewoon een feest want achter de deur kunnen ze toch niet handhaven dit dat alles" en daarmee de oorzaak voor dit alles zijn, roepen nu het hardst dat dit te ver gaat. JA JE HEBT ER ZELF AAN BIJGEDRAGEN KLAPHARK,quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.
Zo gek is dat niet.
Je mag met kerst 3 mensen ontvangen, de andere dagen 2. Dus je moeder kan prima bij je langskomen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
M'n moeder is net twee weken weduwe maar wil haar met kerst niet alleen laten zitten eigenlijk.
Dus even kijken hoe ik dat ga doen.
Het IS voor ons essentieel kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
En daarbij ik vind afhalen in principe nog wel ''essentieel''
Is het ook. We hadden Nieuw-Zeeland moeten volgen en gelijk na carnaval al de eerste 10 gevallen zeer streng in quarantaine moeten laten gaanquote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef trein2000 het volgende:
Ik sta er dubbel in. Enerzijds lijkt niks anders te werken.
Aan de andere kant vind ik het een heel zwaar middel dat een resultaat is van eigen falen.
Mischien heeft men gekeken wat de resultaten van de Sinterklaas tijd waren en probeert ze dezelfde situatie met kerst te voorkomen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat zou de reden zijn om dit een week te hebben uitgesteld? Vorige week was de situatie toch ook wel helder?
De situatie dat heel drastisch ingrijpen niet nodig is, is inderdaad niet echt veranderd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat zou de reden zijn om dit een week te hebben uitgesteld? Vorige week was de situatie toch ook wel helder?
mwah het is gewoon heel duidelijk diverse malen gezegd met de maatregelen van 14 oktober; deze moeten de cijfers omlaag brengen en zo niet dan is een lockdown gewoon mogelijk. dat omlaag brengen ging in het begin goed maar nu zitten we weer op het niveau van voor de horeca-sluiting. echt onverwacht is dit dus niet.quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.
Zo gek is dat niet.
Ze zijn er gewoon klaar mee lijkt het. Als men niet wil luisteren, dan moet men maar voelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
De overwegingen die opeens volkomen veranderd zijn tov de vorige 9 maanden?
Sportschool ook dicht genot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet zo.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Nielsch het volgende:
maar nu zitten we weer op het niveau van voor de horeca-sluiting
Hebben ze toch iets bereiktquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef zoost het volgende:
Het creëren van een gevoel van urgentie, ik denk dat dat wel is gelukt.
Dit gaat nog maanden daarna dooretteren, als we er al vanaf komen begin januariquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gelukkig gaat de horeca op 17 januari gewoon open 😂😂😂.
Maar even serieus, dat wordt voor de horeca op zijn vroegst februari ofzo? Na 19 januari gaat dan alles eerst geleidelijk weer open en zal horeca opnieuw achteraan mogen aansluiten. Of krijgen restaurants een uitzondering?
Toen waren de scholen toch ook dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
De balans is gewoon zoek. Alles, maar dan ook alles moet nu wijken voor het behandelen van dit virus. Over 3 of 4 jaar heb je een grote toestroom aan patiënten met kanker, de volksgezondheid buiten dit virus gaat gigantisch achteruit en de mentale gezondheid van de bevolking hoef je denk ik niet eens over te beginnen.
Tel daarbij op dat je nu dus kinderen krijgt met wéér een klap en een grotere leerachterstand. Dit gaat financieel de komende jaren echt pijn doen, met als gevolg dat de volksgezondheid nog verder achteruit gaat, zorg nog duurder wordt voor hetzelfde en als kers op de taart, dat onderling begrip tussen leeftijdsgroepen volledig weg is.
Dit was een stap waarvan ik had gedacht, de NL overheid gaat deze nooit nemen, ze hebben in maart laten zien dat met een gedeeltelijke lockdown je hetzelfde kunt bereiken.
Ik mag hopen dat dit niet de primaire insteek is. Maatregelen als straf?quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ze zijn er gewoon klaar mee lijkt het. Als men niet wil luisteren, dan moet men maar voelen.
Nieuw Zeeland is makkelijker af te sluiten dan NL.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is het ook. We hadden Nieuw-Zeeland moeten volgen en gelijk na carnaval al de eerste 10 gevallen zeer streng in quarantaine moeten laten gaan
dit ja, dom volkquote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen die riepen "Wat een onzin ik doe niet aan muilkorven en thuis houd ik gewoon een feest want achter de deur kunnen ze toch niet handhaven dit dat alles" en daarmee de oorzaak voor dit alles zijn, roepen nu het hardst dat dit te ver gaat. JA JE HEBT ER ZELF AAN BIJGEDRAGEN KLAPHARK,
nou er is afgelopen week echt wel een stijging geweest van circa 7000 pd naar 10.000 per dag... dat is dus nieuw.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Nou ja dat sowieso, heb nooit op de beste man gestemd. Probleem is dat de linkse oppositie dit al eerder en strenger heeft willen doen. En dat daar de neiging nog groter is om mee te gaan met de RedTeam-achtigen, waar een grote uitwisseling mee is (m.n. bij PvdA).quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |