Hey! God is heel belangrijk. We zijn nog altijd een christelijk landquote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee maar lekker met 600 man zingen in de kerk zal geen probleem zijn
Mag het hopen.quote:
Hier gaan de medische opleidingen e.d. wel gewoon door en degenen die wat verder in de opleiding zitten kunnen meehelpen met de crisis en daar punten voor verdienen. In Nederland anders?quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, maar die moesten al zoveel mogelijk online
Oh ja fijn dat soort figuren. Ministers zijn nog aan het overleggen, maar het lokale KDV zal dan al wel zijn ingelicht ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Collega van mij is nu met het KDV aan het bellen en daar is het ook nog niet bekend
Ik kan er echt totaal niet bij. Als je ook kijkt wat het doel tot nu toe was, daar past dit echt absoluut niet in. Onwerkelijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef chratnox het volgende:
Tel daarbij op dat je nu dus kinderen krijgt met wéér een klap en een grotere leerachterstand. Dit gaat financieel de komende jaren echt pijn doen, met als gevolg dat de volksgezondheid nog verder achteruit gaat, zorg nog duurder wordt voor hetzelfde en als kers op de taart, dat onderling begrip tussen leeftijdsgroepen volledig weg is.
Dit was een stap waarvan ik had gedacht, de NL overheid gaat deze nooit nemen, ze hebben in maart laten zien dat met een gedeeltelijke lockdown je hetzelfde kunt bereiken.
Met zo'n werkgever had je daar al eerder moeten stoppen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah Rutte, vertel je me vanavond ook even hoe ik dat ga communiceren met mijn werkgever?
Niet dat ik dadelijk ook mijn baan kwijt ben. Hebben we er 2 in de WW zitten die een glansrijke carrière hadden.
Want wij hadden/hebben dus werkgevers die zeggen: 'de zorg voor je kinderen is jouw probleem'.
Tuurlijk wel. Als je al kon afhalen toen alle restaurants dichtgingen waarom zou dat nu niet kunnen?quote:
Ik heb die hoop nog wel. Komende weken het dieptepunt van deze gehele crisis en zo vanaf januari/februari een geleidelijke overgang naar (een vorm van) normalisatie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef kol7680 het volgende:
Nou. Lekker kerst en oud op nieuw dit jaar. En mensen die denken dat in 2021 wel weer alles bij het oude gaat zijn😂😂
Mja, als je maanden- of wekenlang alle signalen negeert, iedereen die het ziet aankomen als paniekzaaiers wegzet en je kop in het zand blijft steken, zodat je kan roepen dat het vanzelf weer goed gaat komen, ben je nu inderdaad flink verbaasd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige week heeft Rutte nog gezegd dat een lockdown nog altijd een optie is. Men hoort wat ze willen horen. Iedereen ziet dit toch aankomen? Waarom zou je hier uberhaupt nog verbaasd of boos om zijn?
Het zal tijdens het betoog van de premier wel duidelijk worden wat de overwegingen precies zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik kan er echt totaal niet bij. Als je ook kijkt wat het doel tot nu toe was, daar past dit echt absoluut niet in. Onwerkelijk.
Ja mij lijkt het ook. Maar toch....quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je al kon afhalen toen alle restaurants dichtgingen waarom zou dat nu niet kunnen?
Mijn vriendin rond haar opleiding als verpleegkundige aanstaande woensdag af. Dergelijke maatregelen zijn hier niet. Het ging eerder alleen maar moeizaamquote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier gaan de medische opleidingen e.d. wel gewoon door en degenen die wat verder in de opleiding zitten kunnen meehelpen met de crisis en daar punten voor verdienen. In Nederland anders?
De overwegingen die opeens volkomen veranderd zijn tov de vorige 9 maanden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal tijdens het betoog van de premier wel duidelijk worden wat de overwegingen precies zijn.
Bij ons niet. Ging gewoon door. 4 dagen voor Pasen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen zijn toen ook verhuizingen wel op een andere manier georganiseerd dan normaal. Met minder mensen tegelijk en over meerdere dagen uitgesmeerd bijvoorbeeld.
En daarbij ik vind afhalen in principe nog wel ''essentieel''quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het ook. Maar toch....
Nee nog niet maar je wilt het ook niet zover laten komen lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet aan de orde.
M'n moeder is net twee weken weduwe maar wil haar met kerst niet alleen laten zitten eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Nexum het volgende:
Alle Gerda's en Willems van de wereld nu mad zijn omdat ze niet meer op de koffie mogen bij elkaar van meneer Rutte![]()
![]()
![]()
Ja weetje, effectief verandert er voor mij niets. Mijn vrouw heeft een essentieel beroep, dus KDV zal het issue niet zijn. Alles wordt al bezorgd etc. Maar het is wel een erg zwaar middel ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef trein2000 het volgende:
Ik sta er dubbel in. Enerzijds lijkt niks anders te werken.
Aan de andere kant vind ik het een heel zwaar middel dat een resultaat is van eigen falen.
Ik had in Spanje een dakterras, hele dag zon😋quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat weet ik nog wel van de lockdown april; gekoelde biertjes halen bij de supermarkt en dan lekker in 't zonnetje op de grote trappen van Utrecht CS zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |