Sluiting van je winkel is ondernemersrisico, je laat je maar omscholen. Leer maar programmeren. We kunnen niet-levensvatbare winkels niet eeuwig overeind houden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef Benny het volgende:
Directeur van de Nederlandse Bank: "Harde lockdown is goed voor de economie straks"
Echt he.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker klagen op dit forum, maar mensen: als je het echt zat bent, stem Rutte dan weg in maart.
Je hebt liever Thierry of Geert met hun mantra dat we gewoon alles moeten?quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker klagen op dit forum, maar mensen: als je het echt zat bent, stem Rutte dan weg in maart.
Nee, maar die moesten al zoveel mogelijk onlinequote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Worden MBO's, HBO's en Uni's specifiek benoemd?
Daar is wel geen corona dus ik snap het.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar de Noord Koreaanse ambassade.
Vlieg jezelf naar de vrijheid.
Ik denk dat je ze te hoog inschat. Het is volstrekt idioot om binnen een week zo'n enorme draai te maken. Vergelijk het met Duitsland: daar is veel langer gepraat over een lockdown. Hier komt het hap-snap uit de lucht vallen. Dat er nu zo hard wordt ingegrepen is gewoon paniekvoetbal omdat ze de situatie zo lang genegeerd hebben. Het is niet alsof er al niet veel eerder geadviseerd is om het vooruitzicht van exponentiële groei serieus te nemen en niet met halfslachtige maatregelen te komen. Dit is het equivalent van je been amputeren omdat je een wondje hebt genegeerd dat je prima had kunnen behandelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze gaan dit niet zomaar doen als ze niet denken dat het echt noodzakelijk is.
Zal inmiddels wel al vol zitten, hier ging het snel. Ben nog net op tijdquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Toch best lang... Nog even snel een kapper regelen
Dus toch met kerst een versoepeling!quote:
Is goed, zullen we dan vanavond een biertje hierop drinken?quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
ja, dat weet ik nog wel van de lockdown april; gekoelde biertjes halen bij de supermarkt en dan lekker in 't zonnetje op de grote trappen van Utrecht CS zittenquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Jawel joh, in Spanje hadden we dit ook 3 maanden lang, voordeel was dat het in de lente was kon je af en toe nog ff lekker in de zon zitten
Weet je wat buitenproportioneel is?quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef hjansen82 het volgende:
Deze regels zijn toch buitenproportioneel. Dit kan toch niet.
Dat is dan wel weer waar. In Spanje is het beter vertoeven dan.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Jawel joh, in Spanje hadden we dit ook 3 maanden lang, voordeel was dat het in de lente was kon je af en toe nog ff lekker in de zon zitten
Na de lockdown des doods komen er waarschijnlijk op tijd weer versoepelingen, is iedereen in de veronderstelling dat ze hun vrijheid terughebben, en gaat hij weer stemmen scoren vermoed ik.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar dat is helemaal niet aan de orde.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Weet je wat buitenproportioneel is?
Als jij of je naasten niet geholpen kunnen worden in het ziekenhuis omdat er geen personeel is.
Dat biertje drink ik toch wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is goed, zullen we dan vanavond een biertje hierop drinken?
Jouw beschrijving van het gebeuren lijkt anders ook niet helemaal relevant als ik de reactie van de regering zo zie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is ook geen juiste beschrijving van wat er gebeurde, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |