En KDV?quote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was nog niet duidelijk of ook scholen dicht zouden gaan. Ook de einddatum was nog niet bekend.
Als we allemaal zo denken gebeurt er niks. Maar als we allemaal vreedzaam protesteren geven we een signaal af.quote:
Dat plan is volgens mij al aangepast.quote:Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Maar laten we vooral de alleroudsten gaan inenten. Fuck alle jeugd die naar school moet.
Ik ben eer paar weken geleden ook geweest, maarja voordat je anders weer kunt... Maar er waren een paar slots vrij, ik kijk nu nog eens en het zit helemaal volquote:Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vorige week extra kort laten wieken
Dat denk ik dus ook. Ze gaan dit niet zomaar doen als ze niet denken dat het echt noodzakelijk is.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De indicatoren vertellen blijkbaar niet het hele verhaal. De regering gaat echt niet over tot dit soort drastische maatregelen als het niet nodig zou zijn.
Niks dusquote:Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als we allemaal zo denken gebeurt er niks. Maar als we allemaal vreedzaam protesteren geven we een signaal af.
Met m'n verjaardag weer openquote:
Zag je van de week al aankomen toen het uit het niets naar 7700 sprong, het is waarschijnlijk met sinterklaas gewoon gigantisch mis gegaan?quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
De indicatoren vertellen blijkbaar niet het hele verhaal. De regering gaat echt niet over tot dit soort drastische maatregelen als het niet nodig zou zijn.
Ga jij maar lekker winkelen als de winkels dicht zijnquote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.
Kinderen mogen niet zomaar ingeënt worden (daar is meer onderzoek voor nodig). En sowieso heeft het inenten van kinderen geen nut als het alleen het ziektebeeld aanpakt en niet ook de besmettelijkheid aanpaktquote:Op maandag 14 december 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:
Maar laten we vooral de alleroudsten gaan inenten. Fuck alle jeugd die naar school moet.
En de bevolking hun incompetentie.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Lurf het volgende:
Sorry hoor, maar hiermee etaleert het kabinet toch zijn totale incompetentie?
Ga door! Ga door! De bizarre en nietszeggende en woeste uitspraken zijn weer om te genietenquote:Op maandag 14 december 2020 12:00 schreef hjansen82 het volgende:
Vroeger moest ik nog lachen om films zoals de Matrix en Enemy of the State. En nu is het waarheid geworden.
Ja, het is ook het moment waarop toegeven aan een drammende minderheid belangrijker is dan zorg dragen voor de gehele samenleving. Beetje jammer allemaal.quote:Op maandag 14 december 2020 12:04 schreef Vasilevski het volgende:
Vandaag is wel een historische dag in het coronabeleid dan. Het moment waarop de toch al moeilijke balans tussen politieke keuzes en evidence-based beleid eindelijk finaal is doorgeslagen. Niet meer een stukje intelligentie en een stukje maatschappelijke druk zoals in maart, maar totaal eenzijdig. Deskundigen buitenspel. De politiek aan het roer, om met voorzitter Mao te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |