Geen avondklok na 18u? Verkapte groepsimmuniteit-strategie! The Purge! Genocide op de oudjes!quote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef VoMy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo bizar dit. En dan ga je nog mensen hebben die dat 'te licht' vinden, of een redelijk idee.
JA!quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Zijn slijterijen noodzakelijke winkels of niet?
Was net al geweest vanochtend.quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Momo het volgende:
Nou mensen allemaal nog even snel naar de bouwmarkt, action en dierenwinkel
Nu wel.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Er wordt daar wel drinken verkocht.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
De indicatoren vertellen blijkbaar niet het hele verhaal. De regering gaat echt niet over tot dit soort drastische maatregelen als het niet nodig zou zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffen
Het voelt een beetje alsof er iemand op school zit die veel gepest wordt, en die als ie 't niet meer trekt helemaal door 't lint gaat. Alsof ze 't van gekkigheid niet meer weten.quote:Op maandag 14 december 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffen
Schijnbaar wel, kijk vanavond maar naar Rutte.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef hjansen82 het volgende:
Deze regels zijn toch buitenproportioneel. Dit kan toch niet.
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, kijk vanavond maar naar Rutte.
Absoluut, zeker in de lockdown.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Ga jij dan maar lekker zonder mondneusmasker door de supermarkt rennen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.
Met "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" kun je denk ik niet effectief een crisis bestrijden.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat wij als nuchtere Nederlanders niet mee gingen doen met die complete waanzin, maar blijkbaar toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ga je doen dan?quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Vooral omdat ze dus, ondanks alle druk van al die halfgare columnisten, twitteraars, opiniemakers, etc., helemaal niet zo heel erg toe gaven aan ongefundeerde brallers. En deze nu opeens dit. Bi-zar.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het vertrouwen is voor mij wel weg. Ik had verwacht dat wij als nuchtere Nederlanders niet mee gingen doen met die complete waanzin, maar blijkbaar toch wel.
Beleidsmakers.quote:Op maandag 14 december 2020 11:59 schreef Nielsch het volgende:
De economie is belangrijk! Daarom laten wij de winkels met Black Friday open zodat iedereen als mieren de stad in kan en gaan we daarna in lockdown!
Dit kabinet, echt
Ging tot dusver prima.quote:Op maandag 14 december 2020 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" kun je denk ik niet effectief een crisis bestrijden.
Nee, waarschijnlijk vanavond al. En geen persconferentie, maar een toespraak van de premier vanuit het torentje.quote:
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hebben jullie al een eiersnijder?quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Momo het volgende:
Nou mensen allemaal nog even snel naar de bouwmarkt, action en dierenwinkel
Wat wil je er aan doen?quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als hij nu niet naar school gaat verandert er toch weinig?quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Questular het volgende:
Mijn zoontje heeft 04-1-21 zijn 1e schooldag, als dat niet doorgaat dan hebben we nog wat te puzzelen mochten alle scholen dichtgaan
Aan een Billy kast.quote:Op maandag 14 december 2020 12:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jezelf vastketenen aan de IKEA.
Ah, ik lees sla pas net AD open en daar staat dat er crisisoverleg is tussen Rutte en ministers ik had nog niets meegekregen van een vervroegde persconferentie.quote:Op maandag 14 december 2020 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vanavond al. En geen persconferentie, maar een toespraak van de premier vanuit het torentje.
Bedankt, Hansquote:Op maandag 14 december 2020 12:01 schreef kol7680 het volgende:
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat: van scholen tot niet-essentiële winkels tot musea tot kapsalons tot theaters, melden bronnen in Den Haag aan de NOS.
De maatregelen gaan vannacht om middernacht al in, om een run op winkels morgen te voorkomen. Contactberoepen zoals de fysio en massagesalons moeten ook stoppen, en mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven.
Scholen moeten vanaf woensdag hun deuren sluiten, en op online onderwijs overstappen. Premier Rutte spreekt het land vanavond om 19.00 uur toe over de vergaande maatregelen.
Het kabinet gaat over tot deze drastische maatregelen omdat het aantal besmettingen hard is opgelopen en de druk op de zorg te groot wordt. Het kabinet hoopte op het terugbrengen van het aantal besmettingen half december naar 3600, maar het zijn er nu dagelijks bijna 10.000.
Mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven, en liever geen bezoek ontvangen. Het instellen van een avondklok is wel besproken maar wordt niet ingevoerd.
Bron: nos
Vorige week extra kort laten wiekenquote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef Anton91 het volgende:
Heb om 19:30 snel nog even een kappers afspraak kunnen maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |