Eigenlijk zeggen ze nu dus dat de situatie erger is dan in maart, want er is meer dicht. Onlogisch.quote:
Altijd weer die Duitsersquote:Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef hjansen82 het volgende:
Nederland volgt meestal het Duitse beleid. Dus was te verwachten dat dit er aan zit te komen.
Rutte buigt voor Mutti Merkelquote:Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef hjansen82 het volgende:
Nederland volgt meestal het Duitse beleid. Dus was te verwachten dat dit er aan zit te komen.
Het is ook nog eens een aanslag op de economie en de schoolsluiting is natuurlijk een tweede keer in een jaar tijd dat, voornamelijk arme, leerlingen de dupe gaan zijn van beleid vanuit de onderbuik. Het is echt heel pijnlijk allemaal.quote:Op maandag 14 december 2020 11:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat dit waar is, hebben ze bij deze het draagvlak van een groot deel van Nederland volledig verspeeld. Waar we in september nog spraken over perspectief, spreken we nu ineens over hopelijk je huis uit mogen met kerst.
Wat een onvoorstelbaar zwaktebod.
Ik vraag me altijd af wat die mensen nodig hebben dan.quote:Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen vandaag nog naar de winkel
Same, ik kwam sowieso alleen nog maar bij de supermarkt. Wel wilde ik morgen een partijtje kerstkaarten halen. Dan maar Greetz.quote:
Dus WO2 vergelijkingen zijn toch terecht? We zijn West-Duitsland?quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rutte buigt voor Mutti Merkel
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffenquote:Op maandag 14 december 2020 11:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen ze nu dus dat de situatie erger is dan in maart, want er is meer dicht. Onlogisch.
Hoezo falen ze daarin? Ik heb mijn zoon maandenlang niet kunnen zien en toen Corona desondanks zijn woonvorm bereikte liepen ze daar rond in maanmannetjespakken en kwam er geen kip het terrein op behalve personeel. Wat hadden ze nog meer kunnen doen? De cliënten opsluiten en een keer per dag brood en pillen naar binnen smijten?quote:Op maandag 14 december 2020 11:19 schreef DonDruiper het volgende:
Dat ze na 9 maanden nog steeds falen om de ouderen en kwetsbaren in de samenleving te isoleren is een schande en wat mij betreft reden voor vervolging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |