Geen avondklok na 18u? Verkapte groepsimmuniteit-strategie! The Purge! Genocide op de oudjes!quote:Op maandag 14 december 2020 11:51 schreef VoMy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo bizar dit. En dan ga je nog mensen hebben die dat 'te licht' vinden, of een redelijk idee.
JA!quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Zijn slijterijen noodzakelijke winkels of niet?
Was net al geweest vanochtend.quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef Momo het volgende:
Nou mensen allemaal nog even snel naar de bouwmarkt, action en dierenwinkel
Nu wel.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Er wordt daar wel drinken verkocht.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
De indicatoren vertellen blijkbaar niet het hele verhaal. De regering gaat echt niet over tot dit soort drastische maatregelen als het niet nodig zou zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffen
Het voelt een beetje alsof er iemand op school zit die veel gepest wordt, en die als ie 't niet meer trekt helemaal door 't lint gaat. Alsof ze 't van gekkigheid niet meer weten.quote:Op maandag 14 december 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op, want geen van de indicatoren staat negatiever dan het in september of in maart stond. En dan gaan we nu opeens nog zwaardere maatregelen treffen
Schijnbaar wel, kijk vanavond maar naar Rutte.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef hjansen82 het volgende:
Deze regels zijn toch buitenproportioneel. Dit kan toch niet.
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, kijk vanavond maar naar Rutte.
Absoluut, zeker in de lockdown.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef ikbenrond het volgende:
Ga jij dan maar lekker zonder mondneusmasker door de supermarkt rennen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.
Met "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" kun je denk ik niet effectief een crisis bestrijden.quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat wij als nuchtere Nederlanders niet mee gingen doen met die complete waanzin, maar blijkbaar toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |