Urgentiequote:Op maandag 14 december 2020 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
Hoezo geen persco? Rutten en De Jonge kunnen de kritische vragen niet aan?
Proletarisch winkelenquote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker winkelen als de winkels dicht zijn
Waarschijnlijk?quote:Op maandag 14 december 2020 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vanavond al. En geen persconferentie, maar een toespraak van de premier vanuit het torentje.
Dat lijkt me te kort daarop.quote:Op maandag 14 december 2020 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag je van de week al aankomen toen het uit het niets naar 7700 sprong, het is waarschijnlijk met sinterklaas gewoon gigantisch mis gegaan?
Emigreer nu het nog kan!!!!!quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef hjansen82 het volgende:
We leven vanaf 12.00 vannacht in een dictatuur.
Waar heb je dat gehoord/gelezen?? (mijn vrouw werkt op KDV en die heeft daar nog niets van vernomen...?)quote:
Is ook geen juiste beschrijving van wat er gebeurde, maarja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me te kort daarop.
Moeten ze wel producten op voorraad krijgen met die protesterende boeren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef Jed1Gam het volgende:
De supermarkten gaan weer recordomzetten draaien.
Al die onbenullige vragen levert alleen maar vaagheid en ergernis op.quote:Op maandag 14 december 2020 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
Hoezo geen persco? Rutten en De Jonge kunnen de kritische vragen niet aan?
Zullen we vanavond een biertje drinken in je lokale cafe?quote:Op maandag 14 december 2020 11:58 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik pik het in ieder geval niet. Dit gaat te ver.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord/gelezen?? (mijn vrouw werkt op KDV en die heeft daar nog niets van vernomen...?)
Aanvulling:quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord/gelezen?? (mijn vrouw werkt op KDV en die heeft daar nog niets van vernomen...?)
De oppositiepartijen zijn nog populistischer in hun voorstellen, denk niet dat dat het verschil had gemaakt.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker klagen op dit forum, maar mensen: als je het echt zat bent, stem Rutte dan weg in maart.
Jawel joh, in Spanje hadden we dit ook 3 maanden lang, voordeel was dat het in de lente was kon je af en toe nog ff lekker in de zon zittenquote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dit gaat trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |