Een lief kind.quote:Op zondag 13 december 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
En ik wil niet (in het openbaar) iemand uiterlijk-shamen, maar haar gezicht, ehm.
Die zie ik ze wel weer dichtgooien ja. Makkelijk gedaan en niemand die heel erg bij ze gaat klagen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Of ik herhaal het nog een keer maar dan harder zodat het lijkt of het mijn antwoord is![]()
Misschien doe ik wel mee, maar misschien wil ik ook wel naar de bioscoop nu het nog mag
Ja ik snap wat je bedoelt. Weet ze zelf ookquote:Op zondag 13 december 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
En ik wil niet (in het openbaar) iemand uiterlijk-shamen, maar haar gezicht, ehm.
Ik ben heel zwaar dus dat is geen sinecurequote:Op zondag 13 december 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb toevallig al een heel zwaar leven en dan kom jij er ook nog eens bij
Nee daaromquote:Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zie ik ze wel weer dichtgooien ja. Makkelijk gedaan en niemand die heel erg bij ze gaat klagen.
Is dat om shakra's te spoelen?quote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ik ben zover om dat ik inmiddels zelfs de Suzan & Freek podcast luister
Kijk, dit zijn de tekenen dat een user zich thuisvoelt in een groepquote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ik ben zover om dat ik inmiddels zelfs de Suzan & Freek podcast luister
Het gekke bij haar is niet zozeer lelijkheid (al is ze verre van knap). Maar vooral dat ze het tegenovergestelde van uitstraling heeft. Maar datzelfde geldt voor Freek. Ook die straalt echt niks uit. Ze zijn beide net zo veilig als hun muziek.quote:Op zondag 13 december 2020 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Het is nogal EO-jongerendag 2.0 inderdaad qua uitstralingquote:Op zondag 13 december 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gekke bij haar is niet zozeer lelijkheid (al is ze verre van knap). Maar vooral dat ze het tegenovergestelde van uitstraling heeft. Maar datzelfde geldt voor Freek. Ook die straalt echt niks uit. Ze zijn beide net zo veilig als hun muziek.
Dat ja.quote:Op zondag 13 december 2020 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nogal EO-jongerendag 2.0 inderdaad qua uitstraling
Op Viva zag ik laatst de opmerking "ze zijn net meel, 0 uitstraling, net broer en zus, 1 blob niet-bestaande persoonlijkheid" en dat vond ik wel treffend eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gekke bij haar is niet zozeer lelijkheid (al is ze verre van knap). Maar vooral dat ze het tegenovergestelde van uitstraling heeft. Maar datzelfde geldt voor Freek. Ook die straalt echt niks uit. Ze zijn beide net zo veilig als hun muziek.
Ja. Zonder @Meke had ik McFly nooit leren kennen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de tekenen dat een user zich thuisvoelt in een groep
Vooral eigenlijk dat broer en zus, terwijl ze een stel zijn. Maar wel mooi voor hen natuurlijk dat ze ondanks dat wel nog steeds een stel zijn en hits blijven scoren.quote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Viva zag ik laatst de opmerking "ze zijn net meel, 0 uitstraling, net broer en zus, 1 blob niet-bestaande persoonlijkheid" en dat vond ik wel treffend eigenlijk
Trustenquote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga met de gedachte aan Suzan en Freek een tukkie maken
Trusten
Trusten.quote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Trusten
Trusten!quote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Trusten
Hopelijk is het morgen geen blauwe dag!quote:
Ik had nu wel blauw willen zijnquote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hopelijk is het morgen geen blauwe dag!
quote:Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Om even bij te komen van alles wat er hier gezegd is, deel ik voor iedereen even dit prachtige nummer
Truste leuke koffiequote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
Bedje roept
Is nog even afwachten hoe productief ik morgen ben, maar hopelijk tot bij de quiz morgen! En anders de volgende natuurlijk.
Trusten.quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
Bedje roept
Is nog even afwachten hoe productief ik morgen ben, maar hopelijk tot bij de quiz morgen! En anders de volgende natuurlijk.
Spijker/kop.quote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Viva zag ik laatst de opmerking "ze zijn net meel, 0 uitstraling, net broer en zus, 1 blob niet-bestaande persoonlijkheid" en dat vond ik wel treffend eigenlijk
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.quote:Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
Om even bij te komen van alles wat er hier gezegd is, deel ik voor iedereen even dit prachtige nummer
quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
Zelfs het duo van Slovenië uit 2019 had nog meer uitstraling.
Die muziek van Blue was zelfs nog niet eens zo smakeloos als het liedje wat hierboven staat.quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.
Boyband Blue werkt aan reünie en comeback voor 20-jarig jubileum
De keren dat ik het zie, denk ik elke keer weer dat hij ontzettend nodig moet plassen en daardoor zo krampachtig staat te doen.quote:
Ja dat vind ik oprecht leukquote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal ook wel blij zijn met dit nieuws.
Boyband Blue werkt aan reünie en comeback voor 20-jarig jubileum
Hoe ver ben je gekomen?quote:Op zondag 13 december 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die muziek van Blue was zelfs nog niet eens zo smakeloos als het liedje wat hierboven staat.
Heb de gifbeker helemaal leeg gedronken.quote:
Das meer dan ikquote:Op zondag 13 december 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb de gifbeker helemaal leeg gedronken.
Ik heb hem ook afgeluisterd maar zat me wel af te vragen of je dit echt leuk vond, en hoe danquote:
Ik vraag mij bij dit soort dingen altijd af, wie luistert hier voor zijn plezier naar?quote:
Nou 14 jaar geleden wel hoorquote:Op zondag 13 december 2020 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem ook afgeluisterd maar zat me wel af te vragen of je dit echt leuk vond, en hoe dan
Gaat ook om het plaatje natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort dingen altijd af, wie luistert hier voor zijn plezier naar?
Ah dus past wel goed bij de vrouwen hier in de SC.quote:
Hahahah jaquote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
Zelfs het duo van Slovenië uit 2019 had nog meer uitstraling.
Jij verdient jouw centen als Mod wel heel makkelijk.quote:
Ik doe echt helemaal geen moer, blauw staat me alleen goed.quote:Op maandag 14 december 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij verdient jouw centen als Mod wel heel makkelijk.
quote:Op maandag 14 december 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe echt helemaal geen moer, blauw staat me alleen goed.
Wat staat jou niet goedquote:Op maandag 14 december 2020 00:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik doe echt helemaal geen moer, blauw staat me alleen goed.
Maar toch. Ergens in al die eenvoud zit ook schoonheid verborgen.quote:
Ik lees net in feedback dat Mods vanaf 1 januari geel worden.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik lees net in feedback dat Mods vanaf 1 januari geel worden.
quote:Op maandag 14 december 2020 00:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan ze hier nu opeens vuurwerk afsteken.![]()
Gelukkig alweer voorbij, maar toch, ben ik nu weer klaar wakker natuurlijk.quote:
Ja. Altijd zonde dat er idioten zijn die het leuk vinden om nu vuurwerk af te steken.quote:Op maandag 14 december 2020 00:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig alweer voorbij, maar toch, ben ik nu weer klaar wakker natuurlijk.
Beetje jammer inderdaad, zulke mensen mogen van mij allemaal een spuitje krijgen.quote:Op maandag 14 december 2020 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Altijd zonde dat er idioten zijn die het leuk vinden om nu vuurwerk af te steken.
Wat ik zo snel over hem kon vinden is dit echt een grootheid in Spanje.quote:Op zondag 13 december 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vind 'm ook weinig aan. Joan Manuel Serrat daarentegen![]()
quote:Op maandag 14 december 2020 06:55 schreef summer52 het volgende:
Dikke vrienden, we ruilen gewoon van mand[ afbeelding ]
ik ben bang dat qua voedsel mensen 'essentieel' zijn en dieren helaas nietquote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Is een dierenwinkel niet-essentieel trouwens? Want zo ja, dan ga ik vanmiddag nog even snel naar Pets Place om speciale brokken en kattenbakvulling voor Freddie te halen, als de winkel straks vier weken dicht moet dan heb ik extra voorraad nodig en ik weet niet of zo’n zware lading makkelijk te bezorgen is.
Ik denk het eigenlijk wel? Ze moeten toch eten zou je zeggenquote:Op maandag 14 december 2020 07:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat qua voedsel mensen 'essentieel' zijn en dieren helaas niet
Ik haal vandaag ook voor de zekerheid extra voer voor Luuc. Voel ik me rustiger doorquote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Is een dierenwinkel niet-essentieel trouwens? Want zo ja, dan ga ik vanmiddag nog even snel naar Pets Place om speciale brokken en kattenbakvulling voor Freddie te halen, als de winkel straks vier weken dicht moet dan heb ik extra voorraad nodig en ik weet niet of zo’n zware lading makkelijk te bezorgen is.
hmmm true truequote:Op maandag 14 december 2020 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel? Ze moeten toch eten zou je zeggen
Ja, ik ook. Liever onnodig wat inslaan dan dat het straks niet mogelijk is want er is geen enkele supermarkt die die brokken verkoopt en het standaard spul wat daar in de schappen ligt kan zijn brakke gebitje niet aan.quote:Op maandag 14 december 2020 07:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haal vandaag ook voor de zekerheid extra voer voor Luuc. Voel ik me rustiger door
Heb je de site zooplus al een keer geprobeerd. Daar bestel ik de kattenbrokken en kattengrit.quote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Ik bestel alle katten-en hondenvoer voor 3 katten en een hond, maar ook zware zakken kattenbakvulling online, bij Petsplace vragen ze voor de kattenbakvulling een extra toeslag. Maar bij andere webwinkels niet!quote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Ik! Leuk inderdaad, volgens mij binnenkort seizoen 5, deel 2.quote:Op maandag 14 december 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
Wie in de SC heeft Lucifer ook alweer allemaal gezien? Ben zelf nu halverwege seizoen 3. Had wel verwacht dat ik het leuk zou vinden. Maar alsnog leuker dan verwacht
Ja ma da dierevrete ken je tog ook hale bij de Liedel?quote:Op maandag 14 december 2020 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel? Ze moeten toch eten zou je zeggen
Ikquote:Op maandag 14 december 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
Wie in de SC heeft Lucifer ook alweer allemaal gezien? Ben zelf nu halverwege seizoen 3. Had wel verwacht dat ik het leuk zou vinden. Maar alsnog leuker dan verwacht
De protesten hij distributiecentra snap ik nog wel. Maar dat ze voor het huis van de baas van Jumbo gaan staan vind ik schandalig.quote:Op maandag 14 december 2020 08:40 schreef Dave het volgende:
Hopelijk worden de boerenprotesten ook landelijk verboden vanavond. Dat zijn nu net van die dingen die je er bij een lockdown en gesloten winkels niet bij kunt hebben.
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.quote:Op maandag 14 december 2020 07:56 schreef Koen66 het volgende:
maar als groenteboer, vegetarische slager en islamitische bakker ook open mogen blijven dan verwacht ik de dierenwinkel ook wel
Ik vind het een beetje overdreven dat Senna mee naar buiten moet als jij moet plassen.quote:Op maandag 14 december 2020 06:41 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het regent, en Senna 🐕 heeft een gloeiende hekel aan regen dus het was een sprintje trekken naar het park, snel wat doen en met dezelfde noodgang weer terug
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.quote:Op maandag 14 december 2020 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.
Ik wil gewoon een zak hondenvoer kopen en weer naar buiten zonder dat ik hoef te slalommen.
Maar lijkt me inderdaad ook dat de dierenwinkels gewoon open blijven.
Kortom, ALLES dichtquote:Op maandag 14 december 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.
De dierenwinkel hier is meer zo'n landbouwwinkelquote:Op maandag 14 december 2020 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.
Ik wil gewoon een zak hondenvoer kopen en weer naar buiten zonder dat ik hoef te slalommen.
Maar lijkt me inderdaad ook dat de dierenwinkels gewoon open blijven.
Dat heb ik dus ook, moeite hebben met dingen waar ik geen controle over heb. En als ik dan een deel van mijn gepieker een beetje weg kan nemen met een zak kattenvoer dan doe ik dat maarquote:Op maandag 14 december 2020 07:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Liever onnodig wat inslaan dan dat het straks niet mogelijk is want er is geen enkele supermarkt die die brokken verkoopt en het standaard spul wat daar in de schappen ligt kan zijn brakke gebitje niet aan.
Ik denk dat ik meer moeite heb met alles wat in de lucht hangt en niet zeker is waardoor ik onrustig ben en niet weet wat ik alvast kan en moet doen, dan met de maatregelen zelf.
Maar misschien zijn ze te elitair voor de Lidlquote:Op maandag 14 december 2020 08:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja ma da dierevrete ken je tog ook hale bij de Liedel?
Of stelletjes met beide een eigen kar.quote:Op maandag 14 december 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.
6 scholieren van ongeveer 15 jaar die een blikje energiedrank en frikandelbroodje halen en allemaal een eigen kar hebben en geen mondkapje dragen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of stelletjes met beide een eigen kar.
Zeker, maar altijd tekort, hè.quote:
Haha ja helaas helaas. Mja was oke.quote:Op maandag 14 december 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker, maar altijd tekort, hè., jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |