Ja, ik ook. Liever onnodig wat inslaan dan dat het straks niet mogelijk is want er is geen enkele supermarkt die die brokken verkoopt en het standaard spul wat daar in de schappen ligt kan zijn brakke gebitje niet aan.quote:Op maandag 14 december 2020 07:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haal vandaag ook voor de zekerheid extra voer voor Luuc. Voel ik me rustiger door
Heb je de site zooplus al een keer geprobeerd. Daar bestel ik de kattenbrokken en kattengrit.quote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Is een dierenwinkel niet-essentieel trouwens? Want zo ja, dan ga ik vanmiddag nog even snel naar Pets Place om speciale brokken en kattenbakvulling voor Freddie te halen, als de winkel straks vier weken dicht moet dan heb ik extra voorraad nodig en ik weet niet of zo’n zware lading makkelijk te bezorgen is.
Ik bestel alle katten-en hondenvoer voor 3 katten en een hond, maar ook zware zakken kattenbakvulling online, bij Petsplace vragen ze voor de kattenbakvulling een extra toeslag. Maar bij andere webwinkels niet!quote:Op maandag 14 december 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
Is een dierenwinkel niet-essentieel trouwens? Want zo ja, dan ga ik vanmiddag nog even snel naar Pets Place om speciale brokken en kattenbakvulling voor Freddie te halen, als de winkel straks vier weken dicht moet dan heb ik extra voorraad nodig en ik weet niet of zo’n zware lading makkelijk te bezorgen is.
Ik! Leuk inderdaad, volgens mij binnenkort seizoen 5, deel 2.quote:Op maandag 14 december 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
Wie in de SC heeft Lucifer ook alweer allemaal gezien? Ben zelf nu halverwege seizoen 3. Had wel verwacht dat ik het leuk zou vinden. Maar alsnog leuker dan verwacht
Ja ma da dierevrete ken je tog ook hale bij de Liedel?quote:Op maandag 14 december 2020 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel? Ze moeten toch eten zou je zeggen
Ikquote:Op maandag 14 december 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
Wie in de SC heeft Lucifer ook alweer allemaal gezien? Ben zelf nu halverwege seizoen 3. Had wel verwacht dat ik het leuk zou vinden. Maar alsnog leuker dan verwacht
De protesten hij distributiecentra snap ik nog wel. Maar dat ze voor het huis van de baas van Jumbo gaan staan vind ik schandalig.quote:Op maandag 14 december 2020 08:40 schreef Dave het volgende:
Hopelijk worden de boerenprotesten ook landelijk verboden vanavond. Dat zijn nu net van die dingen die je er bij een lockdown en gesloten winkels niet bij kunt hebben.
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.quote:Op maandag 14 december 2020 07:56 schreef Koen66 het volgende:
maar als groenteboer, vegetarische slager en islamitische bakker ook open mogen blijven dan verwacht ik de dierenwinkel ook wel
Ik vind het een beetje overdreven dat Senna mee naar buiten moet als jij moet plassen.quote:Op maandag 14 december 2020 06:41 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het regent, en Senna 🐕 heeft een gloeiende hekel aan regen dus het was een sprintje trekken naar het park, snel wat doen en met dezelfde noodgang weer terug
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.quote:Op maandag 14 december 2020 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.
Ik wil gewoon een zak hondenvoer kopen en weer naar buiten zonder dat ik hoef te slalommen.
Maar lijkt me inderdaad ook dat de dierenwinkels gewoon open blijven.
Kortom, ALLES dichtquote:Op maandag 14 december 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.
De dierenwinkel hier is meer zo'n landbouwwinkelquote:Op maandag 14 december 2020 08:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grootste probleem bij de dierenwinkels is dat de laatste tijd gezinnen het weer gebruikten als gezinsuitje.
Ik wil gewoon een zak hondenvoer kopen en weer naar buiten zonder dat ik hoef te slalommen.
Maar lijkt me inderdaad ook dat de dierenwinkels gewoon open blijven.
Dat heb ik dus ook, moeite hebben met dingen waar ik geen controle over heb. En als ik dan een deel van mijn gepieker een beetje weg kan nemen met een zak kattenvoer dan doe ik dat maarquote:Op maandag 14 december 2020 07:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Liever onnodig wat inslaan dan dat het straks niet mogelijk is want er is geen enkele supermarkt die die brokken verkoopt en het standaard spul wat daar in de schappen ligt kan zijn brakke gebitje niet aan.
Ik denk dat ik meer moeite heb met alles wat in de lucht hangt en niet zeker is waardoor ik onrustig ben en niet weet wat ik alvast kan en moet doen, dan met de maatregelen zelf.
Maar misschien zijn ze te elitair voor de Lidlquote:Op maandag 14 december 2020 08:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja ma da dierevrete ken je tog ook hale bij de Liedel?
Of stelletjes met beide een eigen kar.quote:Op maandag 14 december 2020 08:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen gebruiken ook de supermarkt als uitje met beide papa en mama en 3 kleine koters die de hele winkel doorrennen en overal aanzitten.
6 scholieren van ongeveer 15 jaar die een blikje energiedrank en frikandelbroodje halen en allemaal een eigen kar hebben en geen mondkapje dragen.quote:Op maandag 14 december 2020 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of stelletjes met beide een eigen kar.
Zeker, maar altijd tekort, hè.quote:
Haha ja helaas helaas. Mja was oke.quote:Op maandag 14 december 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker, maar altijd tekort, hè., jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |