SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Spirit of the North moet haast wel de meest extreme verhouding trophies / difficulty ooit hebben.
tenzij je hem op schijf speeltquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
Joepie, Spider-Man remastered performance rt update
Dat belooft wat voor Ratchet & Clank rift apart
Succes met de 100% score voor Mordor. Ik Ben niet masochistisch genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Slyde is een 1 min plat met 11 trophies.
Heuh?quote:
nah merk eerder dat ps5 games digitaal veel chiller werken dan als ze ook een disk nodig hebben, soort bottleneckiequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heuh?
Oh die ps4 game doet het inmiddels na de herinstallatie.
Grote kans (99,9%) dat ik die ook digitaal haal hoor in de Amerikaanse store. Die diskdrive heb ik echt als backup voor als de store ineens afbrand en voor die paar ps4 games waar ik een schijfje van heb.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nah merk eerder dat ps5 games digitaal veel chiller werken dan als ze ook een disk nodig hebben, soort bottleneckie
Begin hier het zelfde te merken, geleende games of dingen in de aanbieding haal ik op disk (en alle ps4 gmaes met upgrade)quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Grote kans (99,9%) dat ik die ook digitaal haal hoor in de Amerikaanse store. Die diskdrive heb ik echt als backup voor als de store ineens afbrand en voor die paar ps4 games waar ik een schijfje van heb.
Beste keus was misschien nog wel geweest om begin 2020 te zeggen dat het een launch game voor de ps5/XSX zou worden, met later nog een extra grafische upgrade. Maar dan hadden ze enorm veel inkomsten misgelopen van de huidige generatiequote:Op zaterdag 12 december 2020 21:23 schreef DKUp het volgende:
PS5 HDR-filmpje pre-1.04
Ziet er best goed uit eigenlijk.
Qua moeilijkheid of verveling?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes met de 100% score voor Mordor. Ik Ben niet masochistisch genoeg daarvoor.
day one een game kopen in de Amerikaanse store scheelt je gewoon dikke knaken met een aankoop in Nederland, zowel fysiek als in de nederlandse playstation store.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Begin hier het zelfde te merken, geleende games of dingen in de aanbieding haal ik op disk (en alle ps4 gmaes met upgrade)
maar moet zeggen dat ik als ik écht graag iets bij launch wil, ik het denk ik wel uit een digital store ergens haal. Dat hele disk swappen is toch wel irritant eigenlijk.
Van de week ook fifa 21 gratis geupgrade naar de digitale versieScheelt weer een disk wisselen
ohja zag al zo'n feature staan, ga het eens proberen. Lijkt me chill in de slaapkamer gewoon ps5 te streamen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Remote play van de ps5 via ps4 werkt lekker trouwens!
Alleen trilt je ds4 niet bij ps5 games. Niet getest bij ps4 games.
Beiden, maar vooral de moeilijkheid. Ik ben niet bepaald een topgamerquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Qua moeilijkheid of verveling?
Heb nog niet goed gekeken naar de DLC, weet alleen dat de time trials kut zijn.
En is het wel eentonig. Moet nog de helft van die zwaard/boog/mes/vuist quests doen.
Sommige reviews zijn echt belachelijk hoog
https://www.metacritic.co(...)ordor/critic-reviews
quote:Op zondag 13 december 2020 09:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Je zou maar de collectors edition hebben gekocht voor cyberpunk. € 220 voor een gedrocht van een game.
Op de pc Zeker. Maar de consoles is een ander verhaal imho.quote:
Ik speel op PS5.quote:Op zondag 13 december 2020 10:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Op de pc Zeker. Maar de consoles is een ander verhaal imho.
Mijn schoonbroer ook. Constante crashes. En grafische glitches. De stad is leeg. AI is dom.quote:
Dan speel ik vast een andere versie!quote:Op zondag 13 december 2020 10:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer ook. Constante crashes. En grafische glitches. De stad is leeg. AI is dom.
Cyberpunk 2076quote:Op zondag 13 december 2020 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan speel ik vast een andere versie!
Het is nogal een "Hit and miss" met cyberpunk 2020quote:Op zondag 13 december 2020 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan speel ik vast een andere versie!
Wat ben je met een PS5 die aan 1000 euro of meer op marktplaats staat? Die advertenties blijven lang staan omdat normale mensen niet bereid zijn die prijzen te betalen en dus nog steeds zonder PS5 zitten te wachten op normale voorraad.quote:Op zondag 13 december 2020 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de gein eens gekeken maar er staan meer dan genoeg PS5s nog te koop op marktplaats, die er al een aardig tijdje staan, tegen woekerprijzen... misschien hoopgevend voor sommigen hier dat de storm een beetje gaat liggen.
Ik bedoel meer dat scalpers misschien wat meer gas terugnemen bij volgende leveringen. Is niet ondenkbaar als ze de ps5s niet voor veel te hoge prijzen meer kwijtraken.quote:Op zondag 13 december 2020 10:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Wat ben je met een PS5 die aan 1000 euro of meer op marktplaats staat? Die advertenties blijven lang staan omdat normale mensen niet bereid zijn die prijzen te betalen en dus nog steeds zonder PS5 zitten te wachten op normale voorraad.
Het aanbod op marktplaats zegt niks over de normale winkelvoorraad.
Dat denk ik ook! Omdat ze het haast niet verkocht kringen voor die achterlijke bedragen zullen de scalpers echt wat aan hun prijzen doen/niet meer interessant vinden om in de toekomst nog meer ervan in te slaan.quote:Op zondag 13 december 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat scalpers misschien wat meer gas terugnemen bij volgende leveringen. Is niet ondenkbaar als ze de ps5s niet voor veel te hoge prijzen meer kwijtraken.
Er zijn meer plekken op de wereld/het internet om die snel kwijt te geraken als ze dat willen.quote:Op zondag 13 december 2020 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat scalpers misschien wat meer gas terugnemen bij volgende leveringen. Is niet ondenkbaar als ze de ps5s niet voor veel te hoge prijzen meer kwijtraken.
Ik heb even de tijd genomen om al die marktplaats advertenties door te gaan, maar 6 pagina's en nog een deel van de advertenties zijn mensen die er eentje zoeken i.p.v. aanbieden.quote:Op zondag 13 december 2020 11:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Omdat ze het haast niet verkocht kringen voor die achterlijke bedragen zullen de scalpers echt wat aan hun prijzen doen/niet meer interessant vinden om in de toekomst nog meer ervan in te slaan.
Deze man begrijpt het kapitalistische idee.quote:Op zondag 13 december 2020 11:15 schreef Blackst4r het volgende:
Als ze het succes van scalpen in stand willen houden, moeten ze juist doorgaan.
Jatog broer!quote:Op zondag 13 december 2020 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het kapitalistische idee.
Wat een bedragen.... holymoly... dan ga ik toch maar verder met immortals.quote:Op zondag 13 december 2020 11:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb even de tijd genomen om al die marktplaats advertenties door te gaan, maar 6 pagina's en nog een deel van de advertenties zijn mensen die er eentje zoeken i.p.v. aanbieden.
Veel van die advertenties hebben toch wel serieuze bedragen die geboden worden, van zo 550 euro to 1200 euro. Ik zou zelf nooit 2x of 3x de normale prijs betalen, ik heb wel geduld, maar heel wat mensen blijkbaar niet.
Net zoals met Just Cause 3 toendertijd.quote:Op zondag 13 december 2020 10:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Het is nogal een "Hit and miss" met cyberpunk 2020
Klopt. Die had ik ook op Day-one in huis. Frame drops waren enorm bij mij. Terwijl anderen nergens last van hadden.quote:Op zondag 13 december 2020 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net zoals met Just Cause 3 toendertijd.
Ik kocht hem day 1 op disc en had geen noemenswaardige problemen, op lange laadtijden na.
Geen gamebreaking bugs of enorme framedrops etc.
Veel mensen hadden daar wel last van. Maar ook een hoop mensen niet.
Gek genoeg had ik bij de digitale versie van JC3 die toen bij PS Plus zat wél last van enorme framedrops.quote:Op zondag 13 december 2020 11:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Klopt. Die had ik ook op Day-one in huis. Frame drops waren enorm bij mij. Terwijl anderen nergens last van hadden.
Maar cyberpunk werdt ook voor de ps4 ontwikkeld. Bleek dat achteraf de game reviewers alleen beelden mochten laten zien, geleverd door cdpr. Dus niet hun eigen footage. Althans, dat blijkt volgens verschillende topics die ik op reddit las. Als dit werkelijk waar is, is het behoorlijk zuur en shady.
Thanks!quote:Op zondag 13 december 2020 12:14 schreef DKUp het volgende:
https://www.pushsquare.co(...)_for_ps5_ps4_players
@:Buitendam
Staat ze netjesquote:Op zondag 13 december 2020 12:14 schreef DKUp het volgende:
https://www.pushsquare.co(...)_for_ps5_ps4_players
@:Buitendam
Wisselend succes als ik de reacties in de bron leesquote:
Klopt, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wisselend succes als ik de reacties in de bron lees
https://www.reddit.com/r/(...)ven_past_the_2_hour/
Erger dat die kat de tv zit te bekrassenquote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Hermen Hulst (Head of PlayStation, Ex-guerilla Games) met de PS5 op z'n kop, internet ontploft. Hermen haalt filmpje offline, upload een bewerkt filmpje, waar de PS5 is uitgesneden.
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op zondag 13 december 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Erger dat die kat de tv zit te bekrassen
Brrrr, inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2020 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Erger dat die kat de tv zit te bekrassen
Hij speelt vast alleen digitaal.quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Hermen Hulst (Head of PlayStation, Ex-guerilla Games) met de PS5 op z'n kop, internet ontploft. Hermen haalt filmpje offline, upload een bewerkt filmpje, waar de PS5 is uitgesneden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
huh hoort ie niet zo dan?quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, nee! Ik hoop dat jij hem goed hebt staan.quote:
Ik hoor de hooivorken al geslepen wordenquote:Op zondag 13 december 2020 16:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Allemaal binnen blijven tot er 2 maanden geen covid geval meer gevonden word.
Tsss, geen HK416 hebbenquote:Op zondag 13 december 2020 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor de hooivorken al geslepen worden
quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door het lockdown nieuws, het is altijd de schuld van een ander....
quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door het lockdown nieuws, het is altijd de schuld van een ander....
Beter even gewacht hebben met cyberpunk. Geen fijne ervaring op de consoles.quote:
*oudere consolesquote:Op zondag 13 december 2020 18:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beter even gewacht hebben met cyberpunk. Geen fijne ervaring op de consoles.
Ik was sarcastisch. Maar nee die van mij staat naast de tv, en in het zwartquote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik hoop dat jij hem goed hebt staan.
Ff een weekje wachten. Kan nog wel wat sales gebruiken.quote:
Bestellen ze minder als er vakantie is?quote:Op zondag 13 december 2020 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ff een weekje wachten. Kan nog wel wat sales gebruiken.
Nja geen kerstfeest, geen kersttrui, geen sales, geen geld, wel tranen.quote:Op zondag 13 december 2020 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestellen ze minder als er vakantie is?
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nja geen kerstfeest, geen kersttrui, geen sales, geen geld, wel tranen.
Zit al een heel jaar vrijwel zonder sales nu dus het mag van mij wel even helemaal los gaan. Weinig trek vanaf volgend jaar hamburgers te moeten flippen voor mn centen ofzo
ik was je al aan het quoten in dat andere topic, GMTA enzoquote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?
Kutleef. Misschien moet je streamen voor geld.quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit al een heel jaar vrijwel zonder sales nu dus het mag van mij wel even helemaal los gaan. Weinig trek vanaf volgend jaar hamburgers te moeten flippen voor mn centen ofzo
Ik hou niet van op beeld zijnquote:Op zondag 13 december 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutleef. Misschien moet je streamen voor geld.
Lekker manquote:Op zondag 13 december 2020 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was je al aan het quoten in dat andere topic, GMTA enzo
Dusk was toch met pensioen?quote:Op zondag 13 december 2020 21:44 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil Village LEAKED ALLEN
Het complete verhaal, personages, vijanden en meer.......
Cyberpunk 2077 bevalt trouwens goed. Vergelijkbaar met die E3-demo van twee jaar geleden. Ga een beetje rustig doen.
Capcom data leak volgens mijquote:Op zondag 13 december 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dusk was toch met pensioen?
[ twitter ]
De lvl 25 rune lukt ook prima zonder. Maar succes maat. Ook met de trials in de DLC.quote:Op zondag 13 december 2020 23:13 schreef KennyPowers het volgende:
Shadow of Mordor sidemissies ook uit.
Nog wat irritante warchief trophies en die slaven bevrijden binnnen 3 minuten.
Oh en die lvl 25 Rune, maar dat kan makkelijk in de DLC las ik.
Past prima bij EA dusquote:Op zondag 13 december 2020 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Codemasters heeft al tien jaar geen fatsoenlijke game meer gemaakt
Heb je toch nog een net gen kunnen scoren?quote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?
Sterkte man.quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef nils7 het volgende:
Amazon.fr PS5 wordt vanavond geleverd door DHLHij is niet voor jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Heb zelf ook kerstkaarten verstuurd, direct met mijn nieuwe adres erin. Twee in één snapte.quote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
Kerstkaart maakt comeback in coronajaar
https://nos.nl/artikel/23(...)an-een-opleving.html
Door deze onzin worden essentiele bezorgingen (PS5's) weer vertraagd
Oh nee die kaarten komen met de normale post.
Jawel maar bleef nog altijd een kerstcadeau hahahaquote:
ik zou er een ps5 voor opofferen als m'n verzonden pakjes eens op tijd zouden komenquote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
Kerstkaart maakt comeback in coronajaar
https://nos.nl/artikel/23(...)an-een-opleving.html
Door deze onzin worden essentiele bezorgingen (PS5's) weer vertraagd
Oh nee die kaarten komen met de normale post.
Ik wil weten wanneer die next gen patch komt. Maar zoals het nu lijkt gaat dat pas echt na februari worden.quote:
Oh dat is stom zegquote:Op maandag 14 december 2020 11:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mediamarkt heeft net PS5's zitten verkopen op hun website. Zomaar vanuit het niets. Ik kwam er te laat achter en dus weer er naast gegrepen.
Enige wat ik terug zag in de Telegram was iets over MM.be. Vond het al verdacht stil van de bots zelf.quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dat is stom zeg
Niks te zien ook in de Telegram groepen.
Houd de moed erin!
Is er nog een derde telegram groep dan?quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Enige wat ik terug zag in de Telegram was iets over MM.be. Vond het al verdacht stil van de bots zelf.
Zit ook in beide. Maar de pre order versie heeft nog een slowchat kanaal. Daar las ik iets over mm.be want beide bots bleven muisstil.quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is er nog een derde telegram groep dan?ik zit voor de fun nog in 2 groepen, staan op mute. Ik zit nu in psx stock bot en en ps5 pre order editie. Zie in beiden niks over mm.be
Werken goed die bots danquote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zit ook in beide. Maar de pre order versie heeft nog een slowchat kanaal. Daar las ik iets over mm.be want beide bots bleven muisstil.
Ik begrijp je bericht niet helemaalquote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het ging over de Belgische MM inderdaad en het klopt niets van melding in de bots maar wel in die slowchat. Na de feiten dus daar heb je ook niks aan.
Hebbe!!!quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Aurelius het volgende:
Deze is tijdens de Game Awards helemaal langs me heengegaan. Officieus vervolg op Left4Dead; Back4Blood komt deze zomer uit.
Ik heb maar 2 crashes gehad. Voor de rest geen problemen op een paar bugs na. Leuk spel. Erg verslavend.quote:Op zondag 13 december 2020 10:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer ook. Constante crashes. En grafische glitches. De stad is leeg. AI is dom.
hebben veel mensen idd, en toch ziet het er dikke prima uitquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Aurelius het volgende:
Deze is tijdens de Game Awards helemaal langs me heengegaan. Officieus vervolg op Left4Dead; Back4Blood komt deze zomer uit.
Dat was BE, en die hebben de bots niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mediamarkt heeft net PS5's zitten verkopen op hun website. Zomaar vanuit het niets. Ik kwam er te laat achter en dus weer er naast gegrepen.
Hij was toch binnenkort goedkoop bij Intertoys?quote:Op maandag 14 december 2020 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is Watch Dogs Legion tegenwoordig op de PS5?
Ik overweeg hem te kopen.
Is nu iets van 45 euro in de Store.
Zegt ie tegen een Belg.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was BE, en die hebben de bots niet.
Want be shipped niet naar NL. Laat die luie belgen zelf maar een botje maken.
Midden in de lockdownquote:Op maandag 14 december 2020 15:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij was toch binnenkort goedkoop bij Intertoys?
Niet dat je er nog heen kan. 2 weken wachten op je pakketje dan maar.
Edit: 5 euro op je muil
[ afbeelding ]
In zo een pak om bommen te ontmantelen, al zal dat wel niet lekker zitten.quote:Op maandag 14 december 2020 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
Veilig gamen
Ik zet de PS5 nooit eerder aan voordat ik mijn integraalhelm op heb, en mijn Glock, with one in the Chamber, binnen handbereik heb liggen.
"You died"
#daggetogniehe
Alle kritiek daargelaten, eindelijk. Dit had natuurlijk al veel eerder gemoeten. Weer een stapje naar het volwassen worden van onze favoriete hobbyquote:
Ik heb altijd mijn woke-notitieblokje bij de hand om de aantal gay-referenties te tellenquote:Op maandag 14 december 2020 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
Veilig gamen
Ik zet de PS5 nooit eerder aan voordat ik mijn integraalhelm op heb, en mijn Glock, with one in the chamber, binnen handbereik heb liggen.
"You died"
#daggetogniehe
Een xbox series xquote:Op maandag 14 december 2020 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je toch nog een net gen kunnen scoren?
quote:Op maandag 14 december 2020 16:29 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Een xbox series x
Die ps5 komt er ook meteen als ie in de winkels ligt. Dat met die bots wordt toch niks.
Heb ik in elk geval wat om te spelen, als ik vakansje heb.
o.a. ik ben een voorbeeld dat het wel kan lukken bij bol.com... en het wordt natuurlijk wel makkelijker straks als er meer van de consoles in de markt zijn.quote:
Klopt hoor, maar ik haal hem wel als ie in de winkel ligt. Enige wat ik nu mis is Dark Souls. Kan ik ondertussen met de Gamepass aan de haal.quote:Op maandag 14 december 2020 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
o.a. ik ben een voorbeeld dat het wel kan lukken bij bol.com... en het wordt natuurlijk wel makkelijker straks als er meer van de consoles in de markt zijn.
Een miljard voor een paar racespelletjesquote:Op maandag 14 december 2020 18:09 schreef DKUp het volgende:
EA reaches 1.2 billion dollar deal to acquire Codemasters
https://www.gamesindustry(...)ition-of-codemasters
https://news.ea.com/press(...)ngs-PLC/default.aspx
Zal dit goed gaan of niet?
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmfquote:Op maandag 14 december 2020 17:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
But but but....my animé titties. :’(
de vraag is dus eigenlijk of EA die code gaat masterenquote:Op maandag 14 december 2020 18:09 schreef DKUp het volgende:
EA reaches 1.2 billion dollar deal to acquire Codemasters
https://www.gamesindustry(...)ition-of-codemasters
https://news.ea.com/press(...)ngs-PLC/default.aspx
Zal dit goed gaan of niet?
![]()
Kansloze wappies zijn het.quote:
Ah ik ben dus niet de enige die dat hoort, wat een klapjosti's.quote:
Servers overbelast JAAAquote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Jimbo het volgende:
Nou, nu maar hopen dat psn het uithoudt tot 19 janu
Zag het net pas, puur genieten.quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Cyberpunk tweet is de nieuwe Witcher dlc grap.
Eerste reply die ik zag:quote:
die manquote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste reply die ik zag:
[ twitter ]
1 van de grootsten der aarde die ook even leuk meepost over Cyberpunk
MUSKGODquote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste reply die ik zag:
[ twitter ]
Überbaas die Muskquote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste reply die ik zag:
[ twitter ]
Of gewoon even op en neer naar de maan. Ff spacen met een jonkoquote:Op maandag 14 december 2020 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die man
Hij zou gewoon zn eigen eiland kopen om uit een lockdown te komen
Ik aan nikonloverquote:Op maandag 14 december 2020 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Überbaas die Musk
Ik moet bij hem altijd denken aan Tony Stark.
Wat was die grap?quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Cyberpunk tweet is de nieuwe Witcher dlc grap.
Dat interview toen met Roganquote:Op maandag 14 december 2020 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of gewoon even op en neer naar de maan. Ff spacen met een jonko
week ervoor? like ron dde 19e ofzoquote:Op maandag 14 december 2020 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer begint normaliter de jaarlijkse kerstperiode Sale in de PlayStation Store?
Bijna dusquote:
kleine kans denk ik, te nieuw enzo.quote:Op maandag 14 december 2020 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bijna dus
Hopelijk wat leuke PS5 deals, naast het Waakhonden Legioen![]()
En hopelijk heb ik dan ook geen last meer van mijn hand, want ik heb nu al 5 dagen niet kunnen gamen
Ik nog 6, heb er twee dagen voor mn team af kunnen snoepen met sick effectieve planningsquote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 1 dagje werken booooooiiiiiiiiiis
werken is echt voor arbeidersquote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Immortals lijkt mij wel geinig, maar ik vind 70 euro wat te veel.quote:Op maandag 14 december 2020 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kleine kans denk ik, te nieuw enzo.
Kan immortals en sackboy wel aanraden iig
Godfall morgen ze van mij 10 eur maken dan instabuy ik hem
ps4 versie was 5 tientjes ofzo, meer dan waardquote:Op maandag 14 december 2020 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Immortals lijkt mij wel geinig, maar ik vind 70 euro wat te veel.
Ik heb sowieso nog Valhalla liggen, maar ik wil nog iets om mee af te wisselen.
Demon's Souls al uitgespeeld.
als je genoeg neemt kan je het timen dat je na de lockdown weer wakker wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kijk wel wat de sale gaat brengen.
Nu eerst weer een dosis pijnstillers naar binnen werken.
Lekker man.quote:Op maandag 14 december 2020 20:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ik nog 6, heb er twee dagen voor mn team af kunnen snoepen met sick effectieve plannings
Helaas ben ik er een. Haal je je MSc voorquote:
Als een vies zwijn achter de series X zitten.quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Hoe ga je je vakantie gebruiken?
[..]
Helaas ben ik er een. Haal je je MSc voor
Ik denk niet dat mijn vloerbedekking het een goed idee vindt als al die tijd mijn hond niet uitgelaten kan wordenquote:Op maandag 14 december 2020 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je genoeg neemt kan je het timen dat je na de lockdown weer wakker wordt.
Wanneer krijg je hem binnen?quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Als een vies zwijn achter de series X zitten.
Wat is er aan de hand, maat?quote:Op maandag 14 december 2020 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kijk wel wat de sale gaat brengen.
Nu eerst weer een dosis pijnstillers naar binnen werken.
Lekker man.quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Als een vies zwijn achter de series X zitten.
Morgen stond op de site (nedgame). Maar heb nog geen track and trace ontvangen, dus zal wel later worden deze weekquote:
Iig voor je vakantiequote:Op maandag 14 december 2020 20:27 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Morgen stond op de site (nedgame). Maar heb nog geen track and trace ontvangen, dus zal wel later worden deze week
Reuma, aan mijn handen. En heel soms ook mijn voeten (maar daar game ik niet meequote:Op maandag 14 december 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, maat?
[..]
Poahhh, vampyr kon ik de eerste 10 minuten niet doorheen komenquote:Op maandag 14 december 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, maat?
[..]
Lekker man.
Ik ga kijken of ik Vampyr ofzo uit kan spelen.
Ik ben aan het revalideren van een operatie, maar mijn werkgever (ambtenaar) heeft gezegd dat ik 19 januari op zijn vroegst weer mag komen opdagen.quote:Op maandag 14 december 2020 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, had klein stuk gespeeld en vond het niet super. Hoopte dat het beter werd na een half uur.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Poahhh, vampyr kon ik de eerste 10 minuten niet doorheen komen
Sterkte! Dat is echt een fuckers voor een gamer. Heb je een aangepaste controller?quote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Reuma, aan mijn handen. En heel soms ook mijn voeten (maar daar game ik niet mee).
Sterkte met revalideren.quote:Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben aan het revalideren van een operatie, maar mijn werkgever (ambtenaar) heeft gezegd dat ik 19 januari op zijn vroegst weer mag komen opdagen.
Onze hele locatie, trouwens. We doen eenmaal analoog werk (archief), dus dan maar een dikke vakantie.
Staat me iets van bij.quote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Reuma, aan mijn handen. En heel soms ook mijn voeten (maar daar game ik niet mee).
Nope.quote:Op maandag 14 december 2020 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sterkte! Dat is echt een fuckers voor een gamer. Heb je een aangepaste controller?
Kut manquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Herfst en winter vooral, maar sinds vorig jaar of zo ook het hele jaar rond bij vlagen en in wisselende mate last van.quote:Op maandag 14 december 2020 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat me iets van bij.
In de winter daar veel last van?
quote:Op maandag 14 december 2020 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope.
Maar op momenten dat daar (erg) last van heb kan ik een controller toch niet eens vasthouden omdat ie dan te zwaar is![]()
![]()
Ik heb dan al moeite met een kop koffie![]()
Ach ja, het is wat het is.
Een vriendin van mij heeft ook zoiets. Ooit eens handschoenen met ieder een accu erin voor warme handen. Dat hielp echt enorm.quote:Op maandag 14 december 2020 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Herfst en winter vooral, maar sinds vorig jaar of zo ook het hele jaar rond bij vlagen en in wisselende mate last van.
Maar gelukkig is het in Nederland niet zo heel vaak koud en vochtig
Ach, het is vaak kut, maar het is zoals het is.quote:Op maandag 14 december 2020 20:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van mij heeft ook zoiets. Ooit eens handschoenen met ieder een accu erin voor warme handen. Dat hielp echt enorm.
Maar echt reuma, damn, heb het met je te doen.
Ja, precies. Ik heb bijvoorbeeld al heel wat ooroperaties gehad en ben sinds mijn 8ste doof aan mijn rechter kant. Nu een radicale oorholte en dus geen trommelvlies e.d. In september mag ik weer onder het mes.quote:Op maandag 14 december 2020 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, het is vaak kut, maar het is zoals het is.
En er zijn altijd ergere dingen en mensen die het nog veel en veel slechter hebben qua medische shit en zulks
Eigen baasquote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je hebt vast weinig tijd?
Nigga what, daar zit veel bloed zweet en tranen in.quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef Leonos het volgende:
Ff kappen met die Chineze truitjes, doe je maar in LIF ofzo.
heb ik een keer gemaakt in deze topic reeks, zou je even via bondage zn thuisserver moeten zoekenquote:Op maandag 14 december 2020 21:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is er ergens een overzicht waar ik kan zien welke games voor de ps5 of xbox series X zijn geupgrade? Volgens mij is er nog niks, of wel?
Ik wist dat die opmerking pijn ging doenquote:Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nigga what, daar zit veel bloed zweet en tranen in.
quote:Op maandag 14 december 2020 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking pijn ging doen
quote:Op maandag 14 december 2020 21:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is er ergens een overzicht waar ik kan zien welke games voor de ps5 of xbox series X zijn geupgrade? Volgens mij is er nog niks, of wel?
regel het weer voor je, viespuekquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:41 schreef Jimbo het volgende:
Omdat ik soms best een lieve jongen ben die jullie wat geld wil laten besparen, hieronder een lijstje met games die je kan kopen op de PS4, en op de PS5 kan spelen dmv een gratis upgrade:
Als iemand er bol.com linkjes van wil maken kan het misschien weer op games.fok.nl en heeft fok er ook nog iets aan, maar hier was ik zelf te lui voor![]()
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade
• Assassin's creed Valhalla
• Borderlands 3
• Dead By Daylight
• Dirt 5
• DOOM Eternal
• Far Cry 6
• FIFA 21 (1 jaar geldig)
• GTA V
• Horizon Zero Dawn: Forbidden West
• Immortals: Fenyx Rising
• Little Nightmares II
• Kena: Bridge of Spirits
• Madden NFL 21 (1 jaar)
• Marvel Avengers
• Monster Boy and The Cursed Kingdom
• Puyo Puyo Tetris 2
• Rainbow Six Siege
• Riders Republic
• Sackboy: A Big Adventure
• The Elder Scrolls Online
• The Witcher 3: Wild Hunt
• Watch Dogs Legion
• WRC 9
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade als je een speciale versie hebt
• Call of Duty: Black Ops Cold War - Alleen met de Cross-Gen Edition of de Ultimate Edition. Voor Std edition is het €10 om te upgraden.
• Control - Alleen met de Ultimate Edition
• Spider-man: Miles Morales - Alleen met de ultimate edition
• NBA 2k21 - Alleen met de Mamba Forever edition
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade met een andere reden
• Cyberpunk 2077 - Details nog niet 100% duidelijk maar je kan de ps4 versie naar de ps5 versie upgraden. Of deze het zelfde is als de daadwerkelijke ps5 versie is nog onduidelijk
• Destiny 2, nog niet bekend of dit ook geld voor de F2P versie.
Als er nog meer games uitkomen met deze upgrade zal ik de lijst updaten, sowieso misschien handig om dit in de OP erbij te gooien in een spoiler of iets voor de mensen die zich afvragen welke games ze beter op de PS4 kunnen kopen om gratis naar de PS4 te upgraden om zo weer een (paar?) tientjes te besparen.
Kusjedoei
Is wel superlief! Thanks!quote:Op maandag 14 december 2020 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
regel het weer voor je, viespuek
Morgen toch maar effe degene aan wie je het lezen van het topic hebt uitbesteed op het matje roepen. Die heeft zijn werk niet goed gedaan en gemist dat het net daarvoor al gepost was.quote:
Blame it on covid19.quote:Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Morgen toch maar effe degene aan wie je het lezen van het topic hebt uitbesteed op het matje roepen. Die heeft zijn werk niet goed gedaan en gemist dat het net daarvoor al gepost was.
Is ook niet echt een route ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
Die slaven bevrijden is fucking irritant
Laat ze de pesttyfus krijgen
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.quote:Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin meer in ac valhalla, teveel bugs. Gister viel ik gewoon plots door de grond en kwam in de binnenste aardkringen van de game terecht![]()
Denk dat ik FF7R ga starten
lol gehaald op een rare manierquote:Op maandag 14 december 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook niet echt een route ofzo.
Dat is toch niet raar?quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.
M'n pa heeft artritis en gebruikt cbd capsules. Dat helpt erg goed volgens hem.quote:Op maandag 14 december 2020 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, het is vaak kut, maar het is zoals het is.
En er zijn altijd ergere dingen en mensen die het nog veel en veel slechter hebben qua medische shit en zulks
Dat beest had daar al 9 dagen weg moeten zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.
Heb ik wel gebruikt (diverse merken en soorten, goedkope en dure), maar die hadden geen effect bij mij.quote:Op maandag 14 december 2020 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M'n pa heeft artritis en gebruikt cbd capsules. Dat helpt erg goed volgens hem.
Wut. Ik vond het zo kut dat ik geen eens zin meer heb om te proberen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
lol gehaald op een rare manier
Die route uit het powerpyx filmpje werkt wel, alleen de eerste keer had ik het verneukt en de tweede keer kon ik het laatste groepje slaven niet vinden. Toen bij de derde poging kreeg ik de trophy bij het eerste groepje, dus blijkbaar was ik nog binnen de tijd van de tweede poging.
Alleen nog lvl 25 Rune, rip.
Niks denk ik, maar ben het niet vanzelf tegengekomen en je krijgt ze makkelijker in de DLC, dus ik haal het daar wel.quote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut. Ik vond het zo kut dat ik geen eens zin meer heb om te proberen.
Wat is er moeilijk aan die rune?
had er ff aan moeten denken, had nog wel wat te roken voor je`uit eigen tuin, zeer goed tegen kram in de spieren e.d.quote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik wel gebruikt (diverse merken en soorten, goedkope en dure), maar die hadden geen effect bij mij.
Ik rook al 10 jaar niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had er ff aan moeten denken, had nog wel wat te roken voor je`uit eigen tuin, zeer goed tegen kram in de spieren e.d.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:dr.daggla
@:mmarsu
@:pbateman
Kettingzaag waifuquote:As the face of the OSF, she works as public relations and has enthusiastic fans of all ages and genders, but the hard working, cheerful, and sweet girl she plays on screen is only a persona for the camera. In truth, she is a sloth who is more enthusiastic about playing slacking off than she is working. Some of her teammates even tease her with the nickname “Lazy Ara” since as soon as the cameras go off, she loosens up and slacks off.
However, her true abilities are rumored to be on par with those of the “Septentrion,” and she is a also a gifted engineer. If she is motivated enough, her calmness and brilliant mind are extremely reliable assets. She is also the older sister of Fubuki Spring, the commander of the 1st Regiment of the OSF Arm. While she may seem younger than Fubuki at first glance due to the effects of anti-aging drugs, she is in fact the older one.
Precies hetzelfde als de vorige +- 270 dagen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo mannen, hoe is de eerste lockdown dag so far, is de backlog al weg? Verveel je je al?
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo mannen, hoe is de eerste lockdown dag so far, is de backlog al weg? Verveel je je al?
En DLC is nou juist vaak zo leuk! Zoals bij.... nee.quote:Op maandag 14 december 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
60 uur Valhalla inmiddels en ik wil wel richting het einde gaan nu denk ik. Weet niet of er nog expansions gepland staat, maar daar pas ik sowieso voor.
Gewoon werken joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Heb je immortals al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Ik dus ook niet, en ben erg fan van t genre vampier.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Poahhh, vampyr kon ik de eerste 10 minuten niet doorheen komen
Witcher 3!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En DLC is nou juist vaak zo leuk! Zoals bij.... nee.
Gewoon aan het werk. Thuis. Zoals het al gaat sinds maartquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.
Dus nu iets viesdikker de controller vast dan eerst.
wtf!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb gister te horen gekregen dat onze locatie 5 weken dicht is en we betaald verlof krijgen. Vanaf dit weekend eindeloos gamen.![]()
Waar werk je? Ik wil ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je immortals al uitgespeeld?
Ik heb gister te horen gekregen dat onze locatie 5 weken dicht is en we betaald verlof krijgen. Vanaf dit weekend eindeloos gamen.![]()
'cruciaal beroep', gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet doorquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan het werk. Thuis. Zoals het al gaat sinds maart
heerlijk toch,onderuit gezakt op de bank en met één hand afwisselen tussen een zak cheetos en je kloten en in de andere hand een controller.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.
Dus nu iets viesdikker de controller vast dan eerst.
Nope, geen tijd voor gehad nog. heb nu pas één 'boss' gedaan van de 5.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je immortals al uitgespeeld?
ik ga morgen waarschijnlijk helpen in een sorteercentrum.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet door
prima, zorg maar dat ze doorwerken daar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga morgen waarschijnlijk helpen in een sorteercentrum.
Maar niet bij pakketten
Gewoon een voorbeeld stellen en de grootste lamballen executeren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet door
maar met het volk wat daar werkt krijg je gelijk te horen dat het racisme isquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld stellen en de grootste lamballen executeren.
Dan werken ze wel door
motion blur alk uit? FOV op 100?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Q. het volgende:
Wel fijn dat ik lekker lang met Cyberpunk kan doen, als ik het langer dan een kwartier speel ben ik misselijk.
Ik twijfelde of ik hem moest halen tot ik alle reacties van ps4 spelers zag. Ik sla voorlopig nog even overquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Q. het volgende:
Wel fijn dat ik lekker lang met Cyberpunk kan doen, als ik het langer dan een kwartier speel ben ik misselijk met die 15 fps op de base PS4.
Zin in deze game.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:03 schreef KennyPowers het volgende:
Scarlet Nexus details Arashi, Shiden, Kyoka, Kagero, Naomi, and Cullen
https://www.gematsu.com/2(...)ero-naomi-and-cullen
Arashi Spring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Kettingzaag waifu
Voor PS4 lijkt het een kwestie van wachten tot februari te zijn, wanneer ze de tweede grote patch releasen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik hem moest halen tot ik alle reacties van ps4 spelers zag. Ik sla voorlopig nog even over
Gewoon aan het werk, cruciale sector.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Zoals ik het begrepen heb, zou met die 2e grote patch in februari ook zeer waarschijnlijk de next gen versie/patch komen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor PS4 lijkt het een kwestie van wachten tot februari te zijn, wanneer ze de tweede grote patch releasen.
Gelukkig draai ik hem wel vanaf een externe SSD, dat scheelt qua streaming issues wel een boel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik hem moest halen tot ik alle reacties van ps4 spelers zag. Ik sla voorlopig nog even over
Dat zou érg mooi zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb, zou met die 2e grote patch in februari ook zeer waarschijnlijk de next gen versie/patch komen.
Ik hoor echt alleen maar slechte dingen over het spel, en dan het spel in combinatie met de PS4 vooral.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Q. het volgende:
Wel fijn dat ik lekker lang met Cyberpunk kan doen, als ik het langer dan een kwartier speel ben ik misselijk met die 15 fps op de base PS4.
Winter '21/'22 is een mooi moment voor Cyberpunk. Kans is groot dat ik er niet eerder aan begin.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor echt alleen maar slechte dingen over het spel, en dan het spel in combinatie met de PS4 vooral.
Ik wacht wel tot de PS5, want wil het toch wel spelen, maar niet met al die bugs.
Een vriend van me heeft t al opgegeven (en die speelt op de pc zelfs!).
Aangezien die PS5 nog wel ff duurt, zal ik t ergens in de zomer pas spelen of zo
Ok, ik wacht wel ff totdat je me mentaal hier gaat pushen om t te kopenquote:Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Winter '21/'22 is een mooi moment voor Cyberpunk. Kans is groot dat ik er niet eerder aan begin.
Damn.. stort die framerate echt zo hard in ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Q. het volgende:
Heb het niet gemeten maar had op een gegeven een bossfight die echt niet te doen was, zo beroerd was de framerate. En ik game heel wat op de Switch dus ben wel wat gewend qua crappy framerates.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn.. stort die framerate echt zo hard in ja.
Het is echt een hele gave game maar de PS4/XBone versie is gewoon bizar slecht geoptimaliseerd. Hopelijk kunnen ze de framerate nog naar een stabiele 30 brengen met wat patches maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor echt alleen maar slechte dingen over het spel, en dan het spel in combinatie met de PS4 vooral.
Ik wacht wel tot de PS5, want wil het toch wel spelen, maar niet met al die bugs.
Een vriend van me heeft t al opgegeven (en die speelt op de pc zelfs!).
Aangezien die PS5 nog wel ff duurt, zal ik t ergens in de zomer pas spelen of zo
Game of the Year Edition in de nieuwjaarsale voor € 12,99. Net als bij The Witcher 3quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Winter '21/'22 is een mooi moment voor Cyberpunk. Kans is groot dat ik er niet eerder aan begin.
Het is me volgens mij ook niet gelukt om Geralt aan je op te dringen. Dus ik negeer jouw slechte smaak voortaan gewoon.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik wacht wel ff totdat je me mentaal hier gaat pushen om t te kopen
Een homo betichten van slechte smaak is wel echt de doodsteek!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is me volgens mij ook niet gelukt om Geralt aan je op te dringen. Dus ik negeer jouw slechte smaak voortaan gewoon.
"16 Times the detail"quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damn.. stort die framerate echt zo hard in ja.
HEB JIJ WITCHER 3 NOOIT GESPEELD?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een homo betichten van slechte smaak is wel echt de doodsteek!!!!
O wacht. Gerard Joling.
En Geralt is nog steeds in m'n bezit. Dus mocht die lockdown al te lang doorgaan, wie weet! Wie weet!
Ik ben dan dus weer echt zo enorm onder indruk hoe de naughty dogs en insomniacs van deze wereld last of us 2 en Spider-Man met extreem stabiele 30fps op mijn base ps4 kunnen laten draaien... en dat het er nog goed uit ziet ook!quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het niet gemeten maar had op een gegeven een bossfight die echt niet te doen was, zo beroerd was de framerate. En ik game heel wat op de Switch dus ben wel wat gewend qua crappy framerates.
Heeft een homo niet per definitie slechte smaak?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een homo betichten van slechte smaak is wel echt de doodsteek!!!!
O wacht. Gerard Joling.
En Geralt is nog steeds in m'n bezit. Dus mocht die lockdown al te lang doorgaan, wie weet! Wie weet!
DHL Simulator 2quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niks boeiends maarja
[ twitter ]
Pakketten rondbrengen op een geitquote:
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
Nog steeds hollow knight niet uitgespeeld
Ook amper gespeeld de afgelopen week.
Zit nu wel in het zwarte ei en op 89% completion dus dat vind ik best netjes.
Eens kijken of ik van de week tijd heb
maar ik heb geen Nintendoquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijk
quote:
Nee nee cockboy_roy.quote:
Zojuist ben ik begonnen met Death Stranding - Wat een introquote:
Echt wat een game hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Zojuist ben ik begonnen met Death Stranding - Wat een introZit nu al helemaal in het verhaal. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijk
Maar nu al GOTYquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU II is weer goedkoop te krijgen, BCC en Wehkamp (27 euro). Had 'm bijna gekocht, maar toch even niet. Backlog > TLOUII. Sowieso een game die beter op PS5 te spelen is.
wadanquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:46 schreef Starhopper het volgende:
De nieuwe gta update is echt super dik
als ie zwart was was het een-nigga-maquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Silksong is een beetje het equivalent van Elden Ring, een enigma.
Wat ben je toch een lieve jongen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens boys (en girls)
Ik zat te denken, ondanks dat wij als gamers wel gewend zijn aan alleen zijn en weinig mensen zien is die lockdown wel kut natuurlijk. Sommige van jullie (en natuurlijk kunnen dit ook de lurkers zijn hier) zullen het vervelend vinden dat ze misschien niemand kunnen zien of spreken en zich kut of alleen voelen.
Hierbij het aanbod, en ik hoop dat veel andere mij hier in volgen om mij gerust op Xbox of PSN toe te voegen zodat je iemand hebt om mee te gamen. Het is misschien niet veel maar wie weet kan je dat net vermaken om even niet eraan te denken dat thuiszitten kut is of vind je het gewoon gezellig wat dingen dood te maken samen.
Ik ben tot kerst alleen niet heel veel online maar kan vast wat tijd maken savond. Na kerst heb ik iig genoeg tijd.
Anyhow, het aanbod staat, nogmaals ik hoop dat anderen hier zich hier ook voor aanmelden dat iig iedereen iemand heeft om samen mee te gamen in plaats van een beetje thuis te zitten en in een hoekje te gaan zitten krassen
nee ik ben een pleurisjong, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieve jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |