Eigen baasquote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je hebt vast weinig tijd?
Nigga what, daar zit veel bloed zweet en tranen in.quote:Op maandag 14 december 2020 21:21 schreef Leonos het volgende:
Ff kappen met die Chineze truitjes, doe je maar in LIF ofzo.
heb ik een keer gemaakt in deze topic reeks, zou je even via bondage zn thuisserver moeten zoekenquote:Op maandag 14 december 2020 21:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is er ergens een overzicht waar ik kan zien welke games voor de ps5 of xbox series X zijn geupgrade? Volgens mij is er nog niks, of wel?
Ik wist dat die opmerking pijn ging doenquote:Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nigga what, daar zit veel bloed zweet en tranen in.
quote:Op maandag 14 december 2020 21:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking pijn ging doen
quote:Op maandag 14 december 2020 21:22 schreef Blackst4r het volgende:
Is er ergens een overzicht waar ik kan zien welke games voor de ps5 of xbox series X zijn geupgrade? Volgens mij is er nog niks, of wel?
regel het weer voor je, viespuekquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:41 schreef Jimbo het volgende:
Omdat ik soms best een lieve jongen ben die jullie wat geld wil laten besparen, hieronder een lijstje met games die je kan kopen op de PS4, en op de PS5 kan spelen dmv een gratis upgrade:
Als iemand er bol.com linkjes van wil maken kan het misschien weer op games.fok.nl en heeft fok er ook nog iets aan, maar hier was ik zelf te lui voor![]()
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade
• Assassin's creed Valhalla
• Borderlands 3
• Dead By Daylight
• Dirt 5
• DOOM Eternal
• Far Cry 6
• FIFA 21 (1 jaar geldig)
• GTA V
• Horizon Zero Dawn: Forbidden West
• Immortals: Fenyx Rising
• Little Nightmares II
• Kena: Bridge of Spirits
• Madden NFL 21 (1 jaar)
• Marvel Avengers
• Monster Boy and The Cursed Kingdom
• Puyo Puyo Tetris 2
• Rainbow Six Siege
• Riders Republic
• Sackboy: A Big Adventure
• The Elder Scrolls Online
• The Witcher 3: Wild Hunt
• Watch Dogs Legion
• WRC 9
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade als je een speciale versie hebt
• Call of Duty: Black Ops Cold War - Alleen met de Cross-Gen Edition of de Ultimate Edition. Voor Std edition is het ¤10 om te upgraden.
• Control - Alleen met de Ultimate Edition
• Spider-man: Miles Morales - Alleen met de ultimate edition
• NBA 2k21 - Alleen met de Mamba Forever edition
Games met een gratis PS4 -> 5 upgrade met een andere reden
• Cyberpunk 2077 - Details nog niet 100% duidelijk maar je kan de ps4 versie naar de ps5 versie upgraden. Of deze het zelfde is als de daadwerkelijke ps5 versie is nog onduidelijk
• Destiny 2, nog niet bekend of dit ook geld voor de F2P versie.
Als er nog meer games uitkomen met deze upgrade zal ik de lijst updaten, sowieso misschien handig om dit in de OP erbij te gooien in een spoiler of iets voor de mensen die zich afvragen welke games ze beter op de PS4 kunnen kopen om gratis naar de PS4 te upgraden om zo weer een (paar?) tientjes te besparen.
Kusjedoei
Is wel superlief! Thanks!quote:Op maandag 14 december 2020 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
regel het weer voor je, viespuek
Morgen toch maar effe degene aan wie je het lezen van het topic hebt uitbesteed op het matje roepen. Die heeft zijn werk niet goed gedaan en gemist dat het net daarvoor al gepost was.quote:
Blame it on covid19.quote:Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Morgen toch maar effe degene aan wie je het lezen van het topic hebt uitbesteed op het matje roepen. Die heeft zijn werk niet goed gedaan en gemist dat het net daarvoor al gepost was.
Is ook niet echt een route ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
Die slaven bevrijden is fucking irritant
Laat ze de pesttyfus krijgen
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.quote:Op maandag 14 december 2020 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb geen zin meer in ac valhalla, teveel bugs. Gister viel ik gewoon plots door de grond en kwam in de binnenste aardkringen van de game terecht![]()
Denk dat ik FF7R ga starten
lol gehaald op een rare manierquote:Op maandag 14 december 2020 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook niet echt een route ofzo.
Dat is toch niet raar?quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.
M'n pa heeft artritis en gebruikt cbd capsules. Dat helpt erg goed volgens hem.quote:Op maandag 14 december 2020 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, het is vaak kut, maar het is zoals het is.
En er zijn altijd ergere dingen en mensen die het nog veel en veel slechter hebben qua medische shit en zulks
Dat beest had daar al 9 dagen weg moeten zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nergens last van op de X. Hooguit een paard op het dak.
Heb ik wel gebruikt (diverse merken en soorten, goedkope en dure), maar die hadden geen effect bij mij.quote:Op maandag 14 december 2020 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M'n pa heeft artritis en gebruikt cbd capsules. Dat helpt erg goed volgens hem.
Wut. Ik vond het zo kut dat ik geen eens zin meer heb om te proberen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
lol gehaald op een rare manier
Die route uit het powerpyx filmpje werkt wel, alleen de eerste keer had ik het verneukt en de tweede keer kon ik het laatste groepje slaven niet vinden. Toen bij de derde poging kreeg ik de trophy bij het eerste groepje, dus blijkbaar was ik nog binnen de tijd van de tweede poging.
Alleen nog lvl 25 Rune, rip.
Niks denk ik, maar ben het niet vanzelf tegengekomen en je krijgt ze makkelijker in de DLC, dus ik haal het daar wel.quote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut. Ik vond het zo kut dat ik geen eens zin meer heb om te proberen.
Wat is er moeilijk aan die rune?
had er ff aan moeten denken, had nog wel wat te roken voor je`uit eigen tuin, zeer goed tegen kram in de spieren e.d.quote:Op maandag 14 december 2020 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik wel gebruikt (diverse merken en soorten, goedkope en dure), maar die hadden geen effect bij mij.
Ik rook al 10 jaar niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had er ff aan moeten denken, had nog wel wat te roken voor je`uit eigen tuin, zeer goed tegen kram in de spieren e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |