Heb zelf ook kerstkaarten verstuurd, direct met mijn nieuwe adres erin. Twee in één snapte.quote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
Kerstkaart maakt comeback in coronajaar
https://nos.nl/artikel/23(...)an-een-opleving.html
Door deze onzin worden essentiele bezorgingen (PS5's) weer vertraagd
Oh nee die kaarten komen met de normale post.
Jawel maar bleef nog altijd een kerstcadeau hahahaquote:
ik zou er een ps5 voor opofferen als m'n verzonden pakjes eens op tijd zouden komenquote:Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
Kerstkaart maakt comeback in coronajaar
https://nos.nl/artikel/23(...)an-een-opleving.html
Door deze onzin worden essentiele bezorgingen (PS5's) weer vertraagd
Oh nee die kaarten komen met de normale post.
Ik wil weten wanneer die next gen patch komt. Maar zoals het nu lijkt gaat dat pas echt na februari worden.quote:
Oh dat is stom zegquote:Op maandag 14 december 2020 11:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mediamarkt heeft net PS5's zitten verkopen op hun website. Zomaar vanuit het niets. Ik kwam er te laat achter en dus weer er naast gegrepen.
Enige wat ik terug zag in de Telegram was iets over MM.be. Vond het al verdacht stil van de bots zelf.quote:Op maandag 14 december 2020 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dat is stom zeg
Niks te zien ook in de Telegram groepen.
Houd de moed erin!
Is er nog een derde telegram groep dan?quote:Op maandag 14 december 2020 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Enige wat ik terug zag in de Telegram was iets over MM.be. Vond het al verdacht stil van de bots zelf.
Zit ook in beide. Maar de pre order versie heeft nog een slowchat kanaal. Daar las ik iets over mm.be want beide bots bleven muisstil.quote:Op maandag 14 december 2020 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is er nog een derde telegram groep dan?ik zit voor de fun nog in 2 groepen, staan op mute. Ik zit nu in psx stock bot en en ps5 pre order editie. Zie in beiden niks over mm.be
Werken goed die bots danquote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zit ook in beide. Maar de pre order versie heeft nog een slowchat kanaal. Daar las ik iets over mm.be want beide bots bleven muisstil.
Ik begrijp je bericht niet helemaalquote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het ging over de Belgische MM inderdaad en het klopt niets van melding in de bots maar wel in die slowchat. Na de feiten dus daar heb je ook niks aan.
Hebbe!!!quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Aurelius het volgende:
Deze is tijdens de Game Awards helemaal langs me heengegaan. Officieus vervolg op Left4Dead; Back4Blood komt deze zomer uit.
Ik heb maar 2 crashes gehad. Voor de rest geen problemen op een paar bugs na. Leuk spel. Erg verslavend.quote:Op zondag 13 december 2020 10:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn schoonbroer ook. Constante crashes. En grafische glitches. De stad is leeg. AI is dom.
hebben veel mensen idd, en toch ziet het er dikke prima uitquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Aurelius het volgende:
Deze is tijdens de Game Awards helemaal langs me heengegaan. Officieus vervolg op Left4Dead; Back4Blood komt deze zomer uit.
Dat was BE, en die hebben de bots niet.quote:Op maandag 14 december 2020 11:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Mediamarkt heeft net PS5's zitten verkopen op hun website. Zomaar vanuit het niets. Ik kwam er te laat achter en dus weer er naast gegrepen.
Hij was toch binnenkort goedkoop bij Intertoys?quote:Op maandag 14 december 2020 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is Watch Dogs Legion tegenwoordig op de PS5?
Ik overweeg hem te kopen.
Is nu iets van 45 euro in de Store.
Zegt ie tegen een Belg.quote:Op maandag 14 december 2020 15:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was BE, en die hebben de bots niet.
Want be shipped niet naar NL. Laat die luie belgen zelf maar een botje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |