Welkom in het PlayStation topic
In dit topic kan je alles kwijt over de
Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder.
Playstation 4De
PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van
Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de
PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De
PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.
De FOK!
PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je
hierrrr terugvinden.
Playstation 5![EiEHARmXcAINkr3?format=jpg]()
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.
De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.
Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.
Aangekondigde games:SPOILER
Na de patch loopt die wel goed op de ps5

Wel nog vol met bugs. Niet erge bugs. Maar wel echt veel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:
Hoe bedoel je?
Slyde is een 1 min plat met 11 trophies.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Joepie, Spider-Man remastered performance rt update

Dat belooft wat voor Ratchet & Clank rift apart
lekker faxen heel de dag echt genot
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Succes met de 100% score voor Mordor. Ik Ben niet masochistisch genoeg daarvoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Heuh?
Oh die ps4 game doet het inmiddels na de herinstallatie.
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 21:58 schreef Jimbo het volgende:[..]
nah merk eerder dat ps5 games digitaal veel chiller werken dan als ze ook een disk nodig hebben, soort bottleneckie
Grote kans (99,9%) dat ik die ook digitaal haal hoor in de Amerikaanse store. Die diskdrive heb ik echt als backup voor als de store ineens afbrand en voor die paar ps4 games waar ik een schijfje van heb.
quote:
Qua moeilijkheid of verveling?
Heb nog niet goed gekeken naar de DLC, weet alleen dat de time trials kut zijn.
En is het wel eentonig. Moet nog de helft van die zwaard/boog/mes/vuist quests doen.
Sommige reviews zijn echt belachelijk hoog
https://www.metacritic.co(...)ordor/critic-reviews
You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 22:07 schreef Jimbo het volgende:[..]
Begin hier het zelfde te merken, geleende games of dingen in de aanbieding haal ik op disk (en alle ps4 gmaes met upgrade)
maar moet zeggen dat ik als ik écht graag iets bij launch wil, ik het denk ik wel uit een digital store ergens haal. Dat hele disk swappen is toch wel irritant eigenlijk.
Van de week ook fifa 21 gratis geupgrade naar de digitale versie

Scheelt weer een disk wisselen
day one een game kopen in de Amerikaanse store scheelt je gewoon dikke knaken met een aankoop in Nederland, zowel fysiek als in de nederlandse
playstation store.
Ik hecht geen waarde aan een plank vol met gamedoosjes. Kan me echt niks schelen.
En schijfjes wisselen is gewoon gruwelijk irritant vind ik

console starten en bam game starten en lekker snel wisselen naar een andere game zonder gedoe
quote:
fan van draaiende schijfjes gespot
Remote play van de ps5 via ps4 werkt lekker trouwens!
Alleen trilt je ds4 niet bij ps5 games. Niet getest bij ps4 games.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Beiden, maar vooral de moeilijkheid. Ik ben niet bepaald een topgamer

Alles is repetitief, vooral omdat alles respawned. Ik begrijp dat de DLC trophies lastig zijn omdat je veel moet doen in korte tijd. Ik laat hem nog wel even liggen totdat jij ze hebt gedaan. Misschien dat als jij ze een eitje vindt, ik ze ook maar doe.
Maar eerst vanmiddag deze proberen:
https://psnprofiles.com/t(...)r/27-the-white-rider
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
7nightwing7
Just because i say so.
quote:
Op de pc Zeker. Maar de consoles is een ander verhaal imho.
You dont believe me ? Read this line again.
7nightwing7
Just because i say so.
quote:
Mijn schoonbroer ook. Constante crashes. En grafische glitches. De stad is leeg. AI is dom.
You dont believe me ? Read this line again.