quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Hermen Hulst (Head of PlayStation, Ex-guerilla Games) met de PS5 op z'n kop, internet ontploft. Hermen haalt filmpje offline, upload een bewerkt filmpje, waar de PS5 is uitgesneden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
Hermen Hulst (Head of PlayStation, Ex-guerilla Games) met de PS5 op z'n kop, internet ontploft. Hermen haalt filmpje offline, upload een bewerkt filmpje, waar de PS5 is uitgesneden.
[ afbeelding ]
huh hoort ie niet zo dan?quote:Op zondag 13 december 2020 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, nee! Ik hoop dat jij hem goed hebt staan.quote:
Ik hoor de hooivorken al geslepen wordenquote:Op zondag 13 december 2020 16:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Allemaal binnen blijven tot er 2 maanden geen covid geval meer gevonden word.
Tsss, geen HK416 hebbenquote:Op zondag 13 december 2020 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor de hooivorken al geslepen worden
quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door het lockdown nieuws, het is altijd de schuld van een ander....
quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door het lockdown nieuws, het is altijd de schuld van een ander....
Beter even gewacht hebben met cyberpunk. Geen fijne ervaring op de consoles.quote:
*oudere consolesquote:Op zondag 13 december 2020 18:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beter even gewacht hebben met cyberpunk. Geen fijne ervaring op de consoles.
Ik was sarcastisch. Maar nee die van mij staat naast de tv, en in het zwartquote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahaha, nee! Ik hoop dat jij hem goed hebt staan.
Ff een weekje wachten. Kan nog wel wat sales gebruiken.quote:
Bestellen ze minder als er vakantie is?quote:Op zondag 13 december 2020 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ff een weekje wachten. Kan nog wel wat sales gebruiken.
Nja geen kerstfeest, geen kersttrui, geen sales, geen geld, wel tranen.quote:Op zondag 13 december 2020 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestellen ze minder als er vakantie is?
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nja geen kerstfeest, geen kersttrui, geen sales, geen geld, wel tranen.
Zit al een heel jaar vrijwel zonder sales nu dus het mag van mij wel even helemaal los gaan. Weinig trek vanaf volgend jaar hamburgers te moeten flippen voor mn centen ofzo
ik was je al aan het quoten in dat andere topic, GMTA enzoquote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?
Kutleef. Misschien moet je streamen voor geld.quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit al een heel jaar vrijwel zonder sales nu dus het mag van mij wel even helemaal los gaan. Weinig trek vanaf volgend jaar hamburgers te moeten flippen voor mn centen ofzo
Ik hou niet van op beeld zijnquote:Op zondag 13 december 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutleef. Misschien moet je streamen voor geld.
Lekker manquote:Op zondag 13 december 2020 19:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was je al aan het quoten in dat andere topic, GMTA enzo
Dusk was toch met pensioen?quote:Op zondag 13 december 2020 21:44 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil Village LEAKED ALLEN
Het complete verhaal, personages, vijanden en meer.......
Cyberpunk 2077 bevalt trouwens goed. Vergelijkbaar met die E3-demo van twee jaar geleden. Ga een beetje rustig doen.
Capcom data leak volgens mijquote:Op zondag 13 december 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dusk was toch met pensioen?
[ twitter ]
De lvl 25 rune lukt ook prima zonder. Maar succes maat. Ook met de trials in de DLC.quote:Op zondag 13 december 2020 23:13 schreef KennyPowers het volgende:
Shadow of Mordor sidemissies ook uit.
Nog wat irritante warchief trophies en die slaven bevrijden binnnen 3 minuten.
Oh en die lvl 25 Rune, maar dat kan makkelijk in de DLC las ik.
Past prima bij EA dusquote:Op zondag 13 december 2020 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Codemasters heeft al tien jaar geen fatsoenlijke game meer gemaakt
Heb je toch nog een net gen kunnen scoren?quote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Bro, hoe fix ik die 3 jaar gamepass?
Sterkte man.quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef nils7 het volgende:
Amazon.fr PS5 wordt vanavond geleverd door DHLHij is niet voor jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |