quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:dr.daggla
@:mmarsu
@:pbateman
Kettingzaag waifuquote:As the face of the OSF, she works as public relations and has enthusiastic fans of all ages and genders, but the hard working, cheerful, and sweet girl she plays on screen is only a persona for the camera. In truth, she is a sloth who is more enthusiastic about playing slacking off than she is working. Some of her teammates even tease her with the nickname “Lazy Ara” since as soon as the cameras go off, she loosens up and slacks off.
However, her true abilities are rumored to be on par with those of the “Septentrion,” and she is a also a gifted engineer. If she is motivated enough, her calmness and brilliant mind are extremely reliable assets. She is also the older sister of Fubuki Spring, the commander of the 1st Regiment of the OSF Arm. While she may seem younger than Fubuki at first glance due to the effects of anti-aging drugs, she is in fact the older one.
Precies hetzelfde als de vorige +- 270 dagen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo mannen, hoe is de eerste lockdown dag so far, is de backlog al weg? Verveel je je al?
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo mannen, hoe is de eerste lockdown dag so far, is de backlog al weg? Verveel je je al?
En DLC is nou juist vaak zo leuk! Zoals bij.... nee.quote:Op maandag 14 december 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
60 uur Valhalla inmiddels en ik wil wel richting het einde gaan nu denk ik. Weet niet of er nog expansions gepland staat, maar daar pas ik sowieso voor.
Gewoon werken joh.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Heb je immortals al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
Ik dus ook niet, en ben erg fan van t genre vampier.quote:Op maandag 14 december 2020 20:33 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Poahhh, vampyr kon ik de eerste 10 minuten niet doorheen komen
Witcher 3!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En DLC is nou juist vaak zo leuk! Zoals bij.... nee.
Gewoon aan het werk. Thuis. Zoals het al gaat sinds maartquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.
Dus nu iets viesdikker de controller vast dan eerst.
wtf!quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb gister te horen gekregen dat onze locatie 5 weken dicht is en we betaald verlof krijgen. Vanaf dit weekend eindeloos gamen.![]()
Waar werk je? Ik wil ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je immortals al uitgespeeld?
Ik heb gister te horen gekregen dat onze locatie 5 weken dicht is en we betaald verlof krijgen. Vanaf dit weekend eindeloos gamen.![]()
'cruciaal beroep', gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:48 schreef Jimbo het volgende:
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet doorquote:Op dinsdag 15 december 2020 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon aan het werk. Thuis. Zoals het al gaat sinds maart
heerlijk toch,onderuit gezakt op de bank en met één hand afwisselen tussen een zak cheetos en je kloten en in de andere hand een controller.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks veranderd, behalve de sportschool weer dicht.
Dus nu iets viesdikker de controller vast dan eerst.
Nope, geen tijd voor gehad nog. heb nu pas één 'boss' gedaan van de 5.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je immortals al uitgespeeld?
ik ga morgen waarschijnlijk helpen in een sorteercentrum.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet door
prima, zorg maar dat ze doorwerken daar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga morgen waarschijnlijk helpen in een sorteercentrum.
Maar niet bij pakketten
Gewoon een voorbeeld stellen en de grootste lamballen executeren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hup, pak de zweep en gooi je reet eens aan het werk in het sorteercentrum ofzo, ze werken daar niet door
maar met het volk wat daar werkt krijg je gelijk te horen dat het racisme isquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld stellen en de grootste lamballen executeren.
Dan werken ze wel door
motion blur alk uit? FOV op 100?quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:10 schreef Q. het volgende:
Wel fijn dat ik lekker lang met Cyberpunk kan doen, als ik het langer dan een kwartier speel ben ik misselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |