Mocht je een PS3 of PSNow hebben, echt A Crack In Time spelen, en Into The Nexus (als die erop staat bij psnow?)quote:Op maandag 7 december 2020 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net met die ps4 versie begonnen die bij die collectie zit. Vind het nog best grappig dat ik dat ps5 spel misschien ook wel koop
gewoon besteld onder het smeren van een broodjequote:
Makkelijker om aan een reisstekker te komen dan een PS5 met Europese stekkerquote:Op maandag 7 december 2020 20:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Was de Engelse Amazon, volgens mij ongunstig met Euro > Pond en een verkeerde stekker.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon besteld onder het smeren van een broodje
Lees: hysterisch toevoegen aan het bol.com mandje en bij poging 4 wonderbaarlijk genoeg slagen en stomverbaasd de volgende dag (!) een PS5 thuis hebben
Dat herhaal je wel graag zeg.quote:Op maandag 7 december 2020 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gewoon besteld onder het smeren van een broodje
Lees: hysterisch toevoegen aan het bol.com mandje en bij poging 4 wonderbaarlijk genoeg slagen en stomverbaasd de volgende dag (!) een PS5 thuis hebben
Gaat toch via Sony?quote:Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met de garantie zit als je bij een buitenlandse versie van Amazon koopt? Loopt dat dan via Amazon.nl of moet je in je beste Google Translate Spaans een mailtje sturen naar Amazon.es?
Voor zover ik weet loopt de garantie van Sony producten altijd via sony zelf ongeacht waar je de producten hebt gekocht.quote:Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met de garantie zit als je bij een buitenlandse versie van Amazon koopt? Loopt dat dan via Amazon.nl of moet je in je beste Google Translate Spaans een mailtje sturen naar Amazon.es?
Dat ik een broodje smeerde?quote:Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat herhaal je wel graag zeg.
We weten alleen nog niet wat voor beleg er op je broodje zatquote:
Krijg je toch dikke brandwonden van?quote:Op maandag 7 december 2020 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
[haags accent]Broodje bereklauw met ei en ui[/haags accent]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2020 22:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Krijg je toch dikke brandwonden van?Deze variant bezorgt je alleen brandwonden als je hem direct uit de frietpan op eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Met die nieuwe headset? Ik gebruik nu de Wireless Gold maar twijfel om die nieuwe te halen (als hij weer ergens te halen valt...) maar weer eigenlijk niet of her veel verschil zal maken.quote:
3D audio werkt met elke headset, dus ik zou het lekker bij die Gold houden. Voor de prijs van de nieuwe headset kun je ook flink wat games kopen.quote:Op maandag 7 december 2020 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Met die nieuwe headset? Ik gebruik nu de Wireless Gold maar twijfel om die nieuwe te halen (als hij weer ergens te halen valt...) maar weer eigenlijk niet of her veel verschil zal maken.
Miles Morales klinkt prima en Warzone klonk net heeeeeel prima namelijk...
Kan ook niet echt een goede reden vinden (of een vergelijking die iets anders noemt dan comfort), denk dat het meer voelt alsof er een nieuwe headset bij die ps5 hoort...quote:Op maandag 7 december 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3D audio werkt met elke headset, dus ik zou het lekker bij die Gold houden. Voor de prijs van de nieuwe headset kun je ook flink wat games kopen.
Josef Fares (Director of A Way Out, Brotherhood: Tale of Two Sons) is debuting his next game, It Takes Two at The Game Awardsquote:Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
Weten jullie nog leuke coop games beetje zoals A Way Out
Thanks maar die ziet er een beetje suf uitquote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Josef Fares (Director of A Way Out, Brotherhood: Tale of Two Sons) is debuting his next game, It Takes Two at The Game Awards
Even wachten nog
huh jij had een xbox tochquote:Op maandag 7 december 2020 20:59 schreef Studiotje het volgende:
Die controller mensen, die controller, die feedback, die trilling, die triggers. Man man man
quote:Op maandag 7 december 2020 22:47 schreef dud0r het volgende:
Alle grubs gevonden![]()
Twee dreamer seals gesloopt. Nog eentje te gaan
Nu.nl zit dan uit hun nek te kletsen want letterlijk niemand heeft toegang tot de game MET day 1 patch.quote:Op maandag 7 december 2020 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nu.nl had het eriver dat na de patch het nog steeds vol zit met bugs
Ja, dat klopt! Maar naar wat Ik weet heeft alleen Jackson dergelijke "snelle" films gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2020 17:55 schreef Colonia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Hobbitfilms dit ook? Ziet er daar ook eigenaardig uit. Ik weet niet of er daarna nog films met die techniek zijn verschenen, of dat ik er zo aan gewend ben geraakt dat het niet meer opvalt..
Het is niet zoals A Way Out maar Stardew Valley coop is denk ik m’n meest gespeelde coop game deze gen.quote:Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
meestal wel. ik kwam er ook achter dat ik in het begin van het jaar zat ipv op een derde.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro![]()
Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
Game wordt steeds vetterquote:
Die was leuk he?quote:Op maandag 7 december 2020 22:36 schreef Fugue het volgende:
Ik koop hem elk jaar met kerstquote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
Ik zie hetzelfde, ik dacht gelezen te hebben dat het net iets eerder released op 9 december voor consoles, maar ik twijfel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:11 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm.... volgens mij kan je CP77 pas spelen op donderdag, hoe kan het dan dat mijn timer op m'n ps4 voor CP77 aangeeft dat ie speelbaar is morgen om 1200 's middags ?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
meestal wel. ik kwam er ook achter dat ik in het begin van het jaar zat ipv op een derde.
[..]
Game wordt steeds vetter
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 december 2020 09:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik koop hem elk jaar met kerst
Denk dat meeste uren voor mij op ps4 Stardew, Minecraft en Witcher zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is niet zoals A Way Out maar Stardew Valley coop is denk ik m’n meest gespeelde coop game deze gen.
Samen een boerderij bouwen is echt
Sowieso een aanrader als je het nog niet gespeeld hebt.
O, zo'n lijstje komt waarschijnlijk deze maand weer natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat meeste uren voor mij op ps4 Stardew, Minecraft en Witcher zijn.
Op de PS5 kan je gelukkig de speeltijd per spel zien in het menu.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, zo'n lijstje komt waarschijnlijk deze maand weer natuurlijk!
LijstjesIk hou van jaaroverzichten
quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:01 schreef KennyPowers het volgende:
inb4 mensen die het jaaroverzicht niet krijgen omdat ze privacyopties aan hebben of zo
Even wachten tot donderdag.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Net de nu.nl recensie gelezen van Cyberpunk 2077.... meh, ik wacht wel een paar maandjes.
Dat klonk niet heel best en heel erg buggy.
Heerlijk voor een control freak zoals ik!quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op de PS5 kan je gelukkig de speeltijd per spel zien in het menu.
Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaarquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Even wachten tot donderdag.
• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
Zijn dat niet gewoon de preloads die dan al beschikbaar zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar
Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar
Dit plus die van yongyea.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Even wachten tot donderdag.
• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de preloads die dan al beschikbaar zijn?
Ja je hebt gewoon gelijk hoor, ik zie dezelfde timer immers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):
Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
This is the way.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.
Maar wel hyped!
Ik heb van de week wel ergens voorbij zien komen dat de downloads op 10 december om 0.00u Central Pacific Time (oid) live gaan, en dat het dan in bepaalde andere tijdzones dan idd op 9 december locale tijd al beschikbaar kan zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):
Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
https://www.cdkeys.com/nl(...)cription-netherlandsquote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.instant-gamin(...)nnement-netherlands/quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat jaarlijks rond de Kerst het ook nog in de Sale komt in de Store, dan doe ik het liever daar ipv speciaal een account aan te moeten maken voor eenmalig gebruik.
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nogquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:36 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het met de oververhitting? Na al die horrorverhalen op internet ben ik wel benieuwd of dit daadwerkelijk een probleem is bij de FOK!ers die hem nu in bezit hebben
@Dr.Dagglaquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog
Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken
Ah mooizo! Dan hoef ik mij dus geen zorgen maken als ik er eentje kan bestellen volgend jaarquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog
Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken
maar 11% voor Hadesquote:
https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/quote:
Ah, je hebt er eentje weten te bemachtigen? Have fun!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Nog steeds boos pffquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/
Die hele subreddit is genieten, een collectief van leeghoofden.
Ik heb het laatste model Pro, die is wél stil.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Fanvotequote:
SDF op volle toerenquote:
Zag het ook, vertrouwde het niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
Sold by GanJieTaiShangMaoYouXianGongSiquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Bij Amazon.co.uk is er eentje tweedehands voor 100 pond te koop als je je kansen wil wagen.
Beetje zonde ook wel. Nu creëer je een soort situatie en gedachte dat Ghost of Tsushima wint door dit soort vote kapende dommies, terwijl het op zichzelf al een waanzinnige game is.quote:
Waar gekocht?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Dat ruikt nog meer fishy dan de Scheveningse visafslag.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:26 schreef Tocadisco het volgende:
Waren er niet onwijs veel klachten over het geluidsniveau? Best veel filmpjes gezien waarin hij bepaald niet stil was. Maar dat is achteraf dus meegevallen? Moet toegeven dat ik na die berichtjes iets minder haast had om nog te kijken naar een PS5. De series X is echt onwijs stil en de PS5 zou een stuk luidruchtiger zijn, vooral de disc drive? Niet bedoeld als Xbox vs PS, want het liefst heb ik beiden gewoon. Maar niet als die geluidsissues vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het laatste model Pro, die is wél stil.
En het eerste wat mij een paar weken geleden idd opviel toen ik de PS5 voor het eerst aanzette en ermee aan de gang ging, was hoe ontzettend stil ie is
Geweldige "gameplay" weer.quote:
Komt er telkens 1 beschikbaar via een derde verkoper. Moet je heeeel snel bij zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Iemand net een ps5 kunnen kopen op amazon?
Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
misschien voeren ze wat in op de achtergrond dat de bots oppakken. Ik denk dan 1600 live?quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Via die telegram chat meldingen van amazon Nederland, Duitsland en UK. Maar mijn winkelmandje bleef leeg als ik die links gebruikte.
De mijne is iig fluisterstilquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Waren er niet onwijs veel klachten over het geluidsniveau? Best veel filmpjes gezien waarin hij bepaald niet stil was. Maar dat is achteraf dus meegevallen? Moet toegeven dat ik na die berichtjes iets minder haast had om nog te kijken naar een PS5. De series X is echt onwijs stil en de PS5 zou een stuk luidruchtiger zijn, vooral de disc drive? Niet bedoeld als Xbox vs PS, want het liefst heb ik beiden gewoon. Maar niet als die geluidsissues vaak voorkomen.
Nee niks beschikbaar.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
misschien voeren ze wat in op de achtergrond dat de bots oppakken. Ik denk dan 1600 live?
Hahaha jij zit ook te checken? Ik krijg ook niks hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
broodje pindakaas is een aanraderquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:09 schreef Blackst4r het volgende:
Ik moet echt nog meer broodjes smeren. Als ik op die Telegram app zit is alles uitverkocht als ik binnen 10 sec op de links heb gedrukt.
Speel jij het origineel nou maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |