Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:42 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Woensdag dus al in het geval van de ps4 schijnbaar
Dit plus die van yongyea.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:40 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Even wachten tot donderdag.
• Day 1 patch (reviewers hebben een soort halve patch gekregen).
• Versies zonder DRM (review versies hebben die wel, schijnt de boel te vertragen).
• Echte gameplay beelden (reviewers mogen nu alleen beelden van CDPR tonen).
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de preloads die dan al beschikbaar zijn?
Ja je hebt gewoon gelijk hoor, ik zie dezelfde timer immers.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):
Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
This is the way.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik wacht zelf op de PS5 versie/patch.
Maar wel hyped!
Ik heb van de week wel ergens voorbij zien komen dat de downloads op 10 december om 0.00u Central Pacific Time (oid) live gaan, en dat het dan in bepaalde andere tijdzones dan idd op 9 december locale tijd al beschikbaar kan zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel maar ik zie toch echt in mijn scherm staan (na het downloaden):
Afspeelbaar in 1 dag , 01 uur, 05 minuten en 31 seconden
https://www.cdkeys.com/nl(...)cription-netherlandsquote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro![]()
Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
https://www.instant-gamin(...)nnement-netherlands/quote:Op dinsdag 8 december 2020 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
Fuck, ik kom er net achter dat op 5 januari mijn PS Plus abo afloopt.
En momenteel is een jaar nu weer overal 60 euro![]()
Komt er eigenlijk jaarlijks nog een Kerstsale oid waar een jaarabo in de aanbieding is?
kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb inmiddels begrepen dat jaarlijks rond de Kerst het ook nog in de Sale komt in de Store, dan doe ik het liever daar ipv speciaal een account aan te moeten maken voor eenmalig gebruik.
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nogquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:36 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het met de oververhitting? Na al die horrorverhalen op internet ben ik wel benieuwd of dit daadwerkelijk een probleem is bij de FOK!ers die hem nu in bezit hebben
@Dr.Dagglaquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog
Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken
Ah mooizo! Dan hoef ik mij dus geen zorgen maken als ik er eentje kan bestellen volgend jaarquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen last van. De 2 weken zijn om en hij doet het nog
Weet niet meer welke xbox fanboy hier kwam zeggen dat alle ps5 kapot zouden gaan in 2 weken
maar 11% voor Hadesquote:
https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/quote:
Ah, je hebt er eentje weten te bemachtigen? Have fun!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Nog steeds boos pffquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/TheLastOfUs2/
Die hele subreddit is genieten, een collectief van leeghoofden.
Ik heb het laatste model Pro, die is wél stil.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die PS5 stil hey! Bizar verschil met dat opstijgende vliegtuig van een PS4 Pro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |