DHL Simulator 2quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
Vast niks boeiends maarja
[ twitter ]
Pakketten rondbrengen op een geitquote:
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 december 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
Nog steeds hollow knight niet uitgespeeld
Ook amper gespeeld de afgelopen week.
Zit nu wel in het zwarte ei en op 89% completion dus dat vind ik best netjes.
Eens kijken of ik van de week tijd heb
maar ik heb geen Nintendoquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijk
quote:
Nee nee cockboy_roy.quote:
Zojuist ben ik begonnen met Death Stranding - Wat een introquote:
Echt wat een game hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Zojuist ben ik begonnen met Death Stranding - Wat een introZit nu al helemaal in het verhaal. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Straks bij de Nintendo Direct nieuws over de sequel waarschijnlijk
Maar nu al GOTYquote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU II is weer goedkoop te krijgen, BCC en Wehkamp (27 euro). Had 'm bijna gekocht, maar toch even niet. Backlog > TLOUII. Sowieso een game die beter op PS5 te spelen is.
wadanquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:46 schreef Starhopper het volgende:
De nieuwe gta update is echt super dik
als ie zwart was was het een-nigga-maquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Silksong is een beetje het equivalent van Elden Ring, een enigma.
Wat ben je toch een lieve jongen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens boys (en girls)
Ik zat te denken, ondanks dat wij als gamers wel gewend zijn aan alleen zijn en weinig mensen zien is die lockdown wel kut natuurlijk. Sommige van jullie (en natuurlijk kunnen dit ook de lurkers zijn hier) zullen het vervelend vinden dat ze misschien niemand kunnen zien of spreken en zich kut of alleen voelen.
Hierbij het aanbod, en ik hoop dat veel andere mij hier in volgen om mij gerust op Xbox of PSN toe te voegen zodat je iemand hebt om mee te gamen. Het is misschien niet veel maar wie weet kan je dat net vermaken om even niet eraan te denken dat thuiszitten kut is of vind je het gewoon gezellig wat dingen dood te maken samen.
Ik ben tot kerst alleen niet heel veel online maar kan vast wat tijd maken savond. Na kerst heb ik iig genoeg tijd.
Anyhow, het aanbod staat, nogmaals ik hoop dat anderen hier zich hier ook voor aanmelden dat iig iedereen iemand heeft om samen mee te gamen in plaats van een beetje thuis te zitten en in een hoekje te gaan zitten krassen
nee ik ben een pleurisjong, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieve jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |