SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De zoon van Friemelaar heeft ook Corona gehadquote:
Zit ik ook nog op te wachten, maar dat zal nog wel een tijdje duren gok ik nu ook de ziekenhuiscijfers weer aan het stijgen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij die op een operatie aan het wachten is vind het allemaal wat minder leuk.
De enige die buitenkomt is de postbodequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Foqueville zit gelukkig iedereen in quarantaine op zijn zolderkamer.
en de vuilnismanquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige die buitenkomt is de postbode![]()
![]()
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
Deur-aan-deur-bitterballenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat lekker he, 9100 besmettingen.
En weer vijf erbij.quote:
mja mijn ouders maken zich niet druk, ga morgen met mijn moeder naar Carrequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best bang voor corona als ik die cijfers zo zie. Niet voor mezelf, zelfs als ik er erg ziek van zou worden kom ik er wel weer bovenop. Maar i.v.m. familie vind ik het wel eng. De kans wordt toch steeds groter dat een van hen het ook krijgt. Echt zoiets waar een opa of oma er net mee tussenuit kan piepen of ouders/tantes/ooms voor de rest van hun leven aan het kwakkelen kunnen gaan.
Gewoon bestellen bij bol.com johquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:50 schreef Molo het volgende:
Ik ga zo even een kerstboom kopen denk ik.
Essentiële aankoop dit dat
nou ja kijk maar naar gezin @LTVDK hoe snel het kan gaan dusquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja mijn ouders maken zich niet druk, ga morgen met mijn moeder naar Carre
Mijn vader sluit zich ook niet op en gaat gewoon bij vrienden langs
Oom van mij heeft het opgelopen in het ziekenhuis, die gaat zijn eerste set chemokuren wellicht niet overleven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best bang voor corona als ik die cijfers zo zie. Niet voor mezelf, zelfs als ik er erg ziek van zou worden kom ik er wel weer bovenop. Maar i.v.m. familie vind ik het wel eng. De kans wordt toch steeds groter dat een van hen het ook krijgt. Echt zoiets waar een opa of oma er net mee tussenuit kan piepen of ouders/tantes/ooms voor de rest van hun leven aan het kwakkelen kunnen gaan.
iets meer dan twee euroquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel betaal jij in adam voor een haring met uitje?
Plastic kan vast.quote:
ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen levenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kijk maar naar gezin @:ltvdk hoe snel het kan gaan dus
Nee eensquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen leven
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de postquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oom van mij heeft het opgelopen in het ziekenhuis, die gaat zijn eerste set chemokuren wellicht niet overleven.
Dan zou ik dat wel bij de ISPC willen in Breda, dat is nog wel akelig wat stapjes luxueuzerquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij huurt die vast helemaal af om te shoppen.
Moeder van vriend van me ook, begonnen met chemo drie weken geleden, dat viel slecht dus ze werd opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen en ze loopt daar binnen een dag Covid-19 op door een hoestende kamergenoot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader heeft “onderliggende klachten” dus voor hem zou het ook niet goed uitpakken vermoed ik. Hij is voorzichtig, maar wil wel nog op zijn kleinzoon passen.
Mijn broer werkt met patiënten met longklachten, maar vooral mensen die al COVID gehad hebben.
Bizarre sfeer hing er toen hč?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
Zie idd dat ze die verkopen, geinigquote:
ja best welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hč?
dit dus, zoals fles eerder al zei: de urgentie is weg, dus 90% heeft iets van fuckit het zal welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie idd dat ze die verkopen, geinig
Maar ga wel even op pad.
Frisse neus is ook lekker
Vanavond voer bij de traiteur afhalen, life is good
Ajuus!
ehh ik ben die postbode hequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de post
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Boompje versierd, denk dat ie nu wel 2x zo groot is als vorig jaar, nog steeds niet groot maar begint wel wat te worden. 1 bal gesneuveld dus ik ben tevreden.
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beeldenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaken als chemokuren willen ze wel graag door laten gaan. Alleen als er dan iets misloopt heb je wel weer hoger risico omdat je met ernstig verzwakte mensen zit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat vreselijk![]()
...
Ik heb ook al meerdere verhalen gehoord over mensen die niet gestorven zijn door het virus, maar wel aan de gevolgen ervan. Omdat chemo bijvoorbeeld helemaal niet door kon gaan.
Deden het ook gewoon goed, maar Max was gewoon net wat snellerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hamilton en zn maatje waren aan het slapen?
Ja dit ja, uniek toch wel in de menselijke geschiedenis die twee? maanden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beelden
Toen was ik ook tig keer per dag mijn handen aan het wassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De NOS heeft het nog niet genoemd, dus het is niet waar!"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt misschien nog. Ik heb de kwali live gekeken via Ziggo. Dus neem het maar van me aan![]()
![]()
Yup, met speciale desinfecterende zeep ook en echt ook 5 meter afstand tot mijn ouders houden en absoluut niet naar binnen daar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik ook tig keer per dag mijn handen aan het wassen.
Geen idee eigenlijk meer. maar was wel zwaar onder de indrukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit ja, uniek toch wel in de menselijke geschiedenis die twee? maanden.
Mijn ouders hadden op dat moment die notie niet echt. Daar viel het kwartje pas iets later.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, met speciale desinfecterende zeep ook en echt ook 5 meter afstand tot mijn ouders houden en absoluut niet naar binnen daar.
Ik moest ook wel even hard schreeuwen toen zijn naam van p4 naar p1 schoofquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"De NOS heeft het nog niet genoemd, dus het is niet waar!".
Ik hoorde m'n vriend die het ook aan het kijken is luid en blij juichen, ik vroeg me al af wat er gebeurd was.
Nou nouquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks die afschuwelijke smiley van je dan maar.
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.quote:
Ja die van mij snapten de fuzz ook niet helemaal, na een gelukkig leven zo oud worden, alles overleefd te hebben en dan in de laatste levensfase nog dit even meekrijgen, nou dat ging er mooi even niet in "ik laat me mijn laatste stukje leuk leven niet afpakken, opzouten met die tering griep"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op dat moment die notie niet echt. Daar viel het kwartje pas iets later.
Groene heldinquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.
Ben vooral trots dat ik hem een heel jaar in leven heb weten te houden in de pot.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.
Ben vooral trots dat ik hem een heel jaar in leven heb weten te houden in de pot.
Verschillen zijn serieus klein hoor, da's geen slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hamilton en zn maatje waren aan het slapen?
Het is toch ook het eind van de wereld niet. Volgend jaar kan alles weer wel. Het is maar voor één keer dat je even overslaat. Het is even niet andersquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben met betrekking tot corona nog steeds wel echt voorzichtig en houdt me vrij streng aan de regels, wat niet iedereen in mijn omgeving begrijpt. Ik ga ook mijn familie niet zien deze december dit jaar. Het zou volgens de regels alleen bij mijn schoonzusje kunnen en dan zou ik dus zo'n zes uur met het ov moeten en dat wil ik nu niet. En wil niet het risico lopen mijn ouders te besmetten. Mijn ouders begrijpen het gelukkig wel maar volgens mij vindt mijn schoonzusje het overdreven,
Ik heb zo het idee dat het voor mijn ouders de laatste kerst in, voor mijn vader 100 procent zeker, dus ik ga ze gewoon uitluiden met de geweldigste kerst ooit, niemand die me daarvan gaat weerhouden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben met betrekking tot corona nog steeds wel echt voorzichtig en houdt me vrij streng aan de regels, wat niet iedereen in mijn omgeving begrijpt. Ik ga ook mijn familie niet zien deze december dit jaar. Het zou volgens de regels alleen bij mijn schoonzusje kunnen en dan zou ik dus zo'n zes uur met het ov moeten en dat wil ik nu niet. En wil niet het risico lopen mijn ouders te besmetten. Mijn ouders begrijpen het gelukkig wel maar volgens mij vindt mijn schoonzusje het overdreven,
Gaat het een beetje vandaag Bossie?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kerstpakket van het werk is zojuist bezorgd![]()
![]()
misschien kan je dit ook op je pling pling dingetje spelenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de Porsche is verkocht. Nou eens zien of deze koper wčl wil betalen...
Voor een tante van mij ook. Die stapt na haar 75ste verjaardag eruit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het voor mijn ouders de laatste kerst in, voor mijn vader 100 procent zeker, dus ik ga ze gewoon uitluiden met de geweldigste kerst ooit, niemand die me daarvan gaat weerhouden.
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Jawel het gaat wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het een beetje vandaag Bossie?
Oeeeeh leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een tante van mij ook. Die stapt na haar 75ste verjaardag eruit.
Ze vind het nu ook wel goed geweest. Sluiting van de horeca om ergens te eten valt haar zwaar.
7even-associatiequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeeeeh leuk! What's in the box?
Heftig wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze vind het nu ook wel goed geweest. Sluiting van de horeca om ergens te eten valt haar zwaar.
Hahahaha nou dat zou een fraai kerstcadeau zijnquote:
Bah dat is eigenlijk nu al een naar verhaalquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.quote:
Weten we wel meteen van wie het komt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaha nou dat zou een fraai kerstcadeau zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat eten we?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weten we wel meteen van wie het komt.
@:bitterbal
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.quote:
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
Mja hoef ik niet, stuur dat geld maar naar een goed doel, de voedselbank mensen die het echt nodig hebben
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.quote:
Zo klinkt het nog best logisch en klopt het ook, lekker zelf de regie in handen houden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.
Mooi leven gehad. Geen zin om ergens weg te kwijnen.
Ze is best wel gelukkig. Ze kiest voor haarzelf en einde van haar keuze. Ga haar missen omdat ik altijd goed met haar kon praten, maar begrijp haar wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bah dat is eigenlijk nu al een naar verhaal
hmmquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.
vegabrokjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.
ja dat is wel kut, maar een doos vol met snoep heof k ook niet, geef dan gewoon een vvv bon ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.
Dat was een leerzame exercitieAls je dus eenmaal bij zo'n goed doel in het systeem zit kom je dus nooit meer van gejengel en gebedel om meer af
Volgende keer maar die doos wijn dus.
Over anderhalve week eet ik op zijn vroegst weer alleen.quote:
Noem ik het wat het is in plaats van iets als "kipstuckjes", is het alsnog niet goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vegabrokjes![]()
dan sloeg ik wel een dagje over.
👀quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga lasagne maken [ afbeelding ]
Die krijgen wij normaal gesproken. 50 euro en een goede fles wijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel kut, maar een doos vol met snoep heof k ook niet, geef dan gewoon een vvv bon ofzo
Jawel hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noem ik het wat het is in plaats van iets als "kipstuckjes", is het alsnog niet goed.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeeeeh leuk! What's in the box?
Mijn toekomst.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.
Mooi leven gehad. Geen zin om ergens weg te kwijnen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.
Ahh tof, 'gewoon leuke dingen' om het zo maar te noemen. Dingen die je niet per se nodig hebt en niet snel zelf zou kopen, maar wel leuk zijn om te krijgen, tochquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
Ik eet vegaschijven of vegabrokjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoorIk moest gewoon lachen om de term.
toch leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
Ja, ik wist al wat er in zat. Want het is een keuzepakket. Van de pakketten die ik kon kiezen. lag deze het dichtst bij mij vond ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahh tof, 'gewoon leuke dingen' om het zo maar te noemen. Dingen die je niet per se nodig hebt en niet snel zelf zou kopen, maar wel leuk zijn om te krijgen, toch?
Ik ben niet kapot van kipvervangersquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet vegaschijven of vegabrokjes.Wat er precies in de pan gaat, zie ik wel.
Het was een voorbeeld, ik mag überhaupt geen kipstuckjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van kipvervangersOf weet jij een goede?
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:41 schreef Ygritte het volgende:
Kut Vondels![]()
Ik ben erin getrapt.....
Voor mijn gevoel is het vaak “processed food” en heb liever gewoon iets dat minder bewerkt is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, ik mag überhaupt geen kipstuckjes.![]()
Maar ik vergelijk het ook niet met vlees, dat maakt het makkelijker.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:41 schreef Ygritte het volgende:
Kut Vondels![]()
Ik ben erin getrapt.....
Te laatquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raad je aan hier niet te gaan kijken....
Kerst ornamenten.....
Mja, beperkte opties hier.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het vaak “processed food” en heb liever gewoon iets dat minder bewerkt is.
Wedden dat je deze ook hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kerst ornamenten.....
mja zat te kijken naar een real doll van mariah carey voor kerstquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kerst ornamenten.....
Ik heb wel een andere flamingo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je deze ook hebt?![]()
https://www.debijenkorf.n(...)2Fvondels%3Fpage%3D2
Ik wil dit ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke selectie in de winkelmand gegooid en afgerekend
https://www.headlinebooking.com/artists/mariah-carey/quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zat te kijken naar een real doll van marya carey voor kerst
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.
Peulvruchten en noten (en nog wat dingen, maar minder relevant). En avondeten is normaliter vegetarisch.quote:
Mora vegetarische kipcorn is prima te hachelen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van kipvervangersOf weet jij een goede?
Nee ik heb ze echt uitgezocht op 'ik heb er iets mee'. Dus de sushi heeft het wel gehaaldquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat was de volgendequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had deze verwacht [ afbeelding ]
Kan je doorsturen dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.
Dat was een leerzame exercitieAls je dus eenmaal bij zo'n goed doel in het systeem zit kom je dus nooit meer van gejengel en gebedel om meer af
Volgende keer maar die doos wijn dus.
https://www.debijenkorf.n(...)2Fvondels%3Fpage%3D2quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ik heb ze echt uitgezocht op 'ik heb er iets mee'. Dus de sushi heeft het wel gehaald
Als ik weer wijn krijg moet jij me maar komen helpen goed?quote:
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Gerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
De grote vraag van vandaag luidt: zal ik het winterdekbed erop leggen of niet? Want ik heb het ondanks de sprei best koud 's nachts, maar dat winterdekbed is best warm, volgens mij leg ik het dan weer af.
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Ger
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kut moet ik ook nog bij de bijenkorf gaan bestellen? Ik had ze bij vondels zelf en daar was ie uitverkochtquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik weer wijn krijg moet jij me maar komen helpen goed?
Doe eens wild en laat ze open danquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tien voor vier en ik sta alweer de gordijnen dicht te doen WTF
Ga je vieze filmpjes kijken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Smoothquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. hoe moet je anders bepalen of dat winterdekbed er bij moet
ik heb hier de lampen de hele dag al aan, fokking donkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. hoe moet je anders bepalen of dat winterdekbed er bij moet
Ja beter winterdekbek er op dan toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....
Vieze warmte is dat, lig je daar te stinken...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....
Ik ga bij deze dingen altijd voor de cadeaukaart van een grote winkel, fonq ofzo.... zoek ik zelf wel iets uit wat ik wél kan gebruiken.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond die Pluim ook niet geweldig qua aanbod. Heb er een leuke ovenschaal van gekocht.
Ik doe ze ook niet dicht. Woon drie hoog en alle overburen zitten ver weg.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kerst ornamenten.....
Ok deze gaat ook in de Foqueville lexicon, "nee gij met oe winterdekbek"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beter winterdekbek er op dan toch?
Dat doe ik met het kerstbudget van mijn werkquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga bij deze dingen altijd voor de cadeaukaart van een grote winkel, fonq ofzo.... zoek ik zelf wel iets uit wat ik wél kan gebruiken.....
Beetje unieke kitsch mag wel wat kostenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?
Daar moet je ook niet de hele nacht in liggen meuren... die doe je dik een half uur van te voren aan en dan doe je hem als je in bed gaat uit en hoppa lekker in een warm bed. Heerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze warmte is dat, lig je daar te stinken...
Blijft corona hangen in de baard, heb je weer een superspreadevent.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag een bedrijf met versierde bus en kerstmanpakken de kerst paketten rond brengen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?
Helpt ook wel om warmte binnen te houdenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.
Gewoon je kerel gebruiken om op te warmen, daar zijn ze voor joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet de hele nacht in liggen meuren... die doe je dik een half uur van te voren aan en dan doe je hem als je in bed gaat uit en hoppa lekker in een warm bed. Heerlijk.
(ik slaap altijd met het raam open dus het wordt nog wel eens een beetje koud op de slaapkamer)
Mijn verwarming zit achter de gordijnen, dus dan moet ik zelf ook achter de gordijnen kruipenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt ook wel om warmte binnen te houden
Shit, betraptquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vieze filmpjes kijken?
Treinen die in tunnels verdwijnen.
Pluim lang geleden wel eens gehad, was toen vooral veel 'belevenissen'. Gelukkig krijg ik meestal iets waar ik ook voor zoiets kan kiezen (traditioneel kerstpakket kan ook als je dat wil, zit toch altijd weer van alles in wat ik dan weer weggeef)quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik met het kerstbudget van mijn werkVolgens mij had Pluim geen cadeaukaarten
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn verwarming zit achter de gordijnen, dus dan moet ik zelf ook achter de gordijnen kruipen
Ok vertel allesquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
lukt allemaal niet hier met eigen huis en bal
Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mora vegetarische kipcorn is prima te hachelen hoor
Mijn kerstpakket wordt waarschijnlijk een bol-bon. Koop ik gewoon een lekker boek of zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pluim lang geleden wel eens gehad, was toen vooral veel 'belevenissen'. Gelukkig krijg ik meestal iets waar ik ook voor zoiets kan kiezen (traditioneel kerstpakket kan ook als je dat wil, zit toch altijd weer van alles in wat ik dan weer weggeef)
Een pyjamaquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Ger
Je verhuizing is pas in april.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg de kapstok niet van de muur geschroeft ook
Maar als je tot het laatste moment wachtquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verhuizing is pas in april.
Even een kapstokje verhangen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg de kapstok niet van de muur geschroeft ook
Ah ja dan moet je het winterdekbed er bij doen en om eventueel af te koelen kan je dan 1 been buiten de dekens doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik heb juist snel koude benen.
Thake thatquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht had ik een Winnie the Pooh-broek en een Take That-shirt aan.
Niks om je voor te schamen. Nou ja, Take That misschien een beetje danquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht had ik een Winnie the Pooh-broek en een Take That-shirt aan.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verhuizing is pas in april.
verhuis je zonder kapstokquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je tot het laatste moment wacht
Aaah.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Al helemaal bepakt en bezakt hier
Nee om de muur te verven
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Je zult een vrouw in bed treffen met een Take That shirt aan
Op zich zou ik al verbaasd zijn als ik een vrouw zou aantreffenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een van back to the future....quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?
Och. Zit tenminste nog een vrouw in.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil een van back to the future....
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich zou ik al verbaasd zijn als ik een vrouw zou aantreffen
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.quote:
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaZe hadden wel BTTF bekers bij de Zeeman deze week.
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En moet ook even checken natuurlijk wat ik zelf kan doen en wat ik niet zelf kan doen
Van mij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik hier op Fok nu een reclame met Hurley van Lost?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!
lievelings trilogie
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Tof! Dan moet je eigenlijk wel meedoen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een borrelpakket gekregen voor erbij, dat is wel leuk.
Shotgun mee om zombies af te knallen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopen
Allemaal slaapshirts?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.
Dat idee kreeg je soms wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Shotgun mee om zombies af te knallen.
Daar ben ik wle toe in staat jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?
Ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.
Sommige collega's spreek ik niet meer; denk dat we ook een alternatieve kerstborrel met quiz gaan krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.
Naja dit is de eerste keer dat we dit doen in plaats van personeelsfeest. Maar had al gezegd dat het een kutdag is (verjaardag broer) en ik wel zou kijken of mijn hoofd er naar zou staan. Ik weet nog niet wat ik doe.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopen
Ik heb de borrelnootjes gister al geplunderd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof! Dan moet je eigenlijk wel meedoen natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vrouwen degraderen dat. Niet meer geschikt om te dragen.... eujjjjj in slapen kan nog prima
Wij hebben volgende week een digitale kerstborrel. Is een hele app voor ontwikkeld. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Vorig jaar deed ik mee met organiseren van de fysieke kerstborrel. Dat is bij ons dus een lopend buffet voor 600 man en genoeg drank. En een bandje (na 2200 een DJ) in de kantine en dansen en diep in de nacht alles.. Loempia's bakken op het dakterras om 1:00 heb ik ook al eens gedaan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ging wel door mijn kop jaquote:
Of bankhangen. Kleding irriteert me in bed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vrouwen degraderen dat. Niet meer geschikt om te dragen.... eujjjjj in slapen kan nog prima
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Och joh... sterkte vandaag dan. Dat blijven altijd rot dagen. Soms is het juist fijn om even afgeleid te wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dit is de eerste keer dat we dit doen in plaats van personeelsfeest. Maar had al gezegd dat het een kutdag is (verjaardag broer) en ik wel zou kijken of mijn hoofd er naar zou staan. Ik weet nog niet wat ik doe.
Slaap je naakt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of bankhangen. Kleding irriteert me in bed.
Ja maar waarom zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebben
En omdat het na een kwartiertje toch over is, doen ze dat niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebben
Nee, die verkopen ze gewoon veel te duur omdat het hip is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik was nog enkele pagina's terug. Heten die grappige hangers voor in de boom vondels? Ik noemde ze altijd gewoon coole kerstballen. Met Sinterklaas nog een badeendjeskerstbal gekregen
.
Om de oestrogeen aan het gieren te krijgen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dat doen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, die verkopen ze gewoon veel te duur omdat het hip is.
Ben overigens wel voor de iconische tijger met mondkapje gegaan. Veel iconischer wordt het dit jaar niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga me niet helemaal optuigen voor een kwartiertje, dan doe je het maar met slobbershirt.
Logisch gevolg.quote:
Slaapt wel het lekkerstquote:
Wij hebben altijd een kerstborrel die daarna overgaat in een vrij lijpe feestavond met veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar eropquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week een digitale kerstborrel. Is een hele app voor ontwikkeld. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Vorig jaar deed ik mee met organiseren van de fysieke kerstborrel. Dat is bij ons dus een lopend buffet voor 600 man en genoeg drank. En een bandje (na 2200 een DJ) in de kantine en dansen en diep in de nacht alles.. Loempia's bakken op het dakterras om 1:00 heb ik ook al eens gedaan een paar jaar geleden.
Je zult daar wonen en een vrolijke makkelijke vrouw zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een juichend mailtje: Wij hebben uw pakketje bezorgd op de Azijngang 6 in Dordrecht.![]()
Eh...daar woon ik helemaal niet![]()
Maar het lag toch in de brievenbus
Precies, dat zie je toch niet met het licht uit..quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga me niet helemaal optuigen voor een kwartiertje, dan doe je het maar met slobbershirt.
Dat overkomt je alleen de eerste paar keer.... daarna is het klaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kende heel die straat nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult daar wonen en een vrolijke makkelijke vrouw zijn.
Het maakt opstaan wel een uitdaging, want koud aan de bips.quote:
Zeker in deze tijden. Iedereen loopt rond in een hoodie en sweatpants de hele dag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat overkomt je alleen de eerste paar keer.... daarna is het klaar
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwensquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Ygritte het volgende:
veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar erop
Raam 1 kerstpakketquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben een drivetru kerstborrel bedacht, steeds een stand met kerstpakket, vreten en drankje en doorrijden en oprotten.
Vreemdste kersborrel was ooit dat ik twee collega's elkaar serieus helemaal finaal aan gort zag slaan op de gang voordat ik mijn speech gehouden had en er ook maar een biertje geopend wasquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een kerstborrel die daarna overgaat in een vrij lijpe feestavond met veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar erop![]()
Nou ja, dat ging dus niet door dit jaar.
Accuraat dit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in deze tijden. Iedereen loopt rond in een hoodie en sweatpants de hele dag.
Dat is bij ons afgeschaft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwens
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt opstaan wel een uitdaging, want koud aan de bips.
Dat klinkt helemaal kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben een drivetru kerstborrel bedacht, steeds een stand met kerstpakket, vreten en drankje en doorrijden en oprotten.
Tja het slaat natuurlijk nergens op, we gaan het misschien maar skippen en een zaal bij van der Valk afhuren voor een ontbijt buffet in 3 groepen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raam 1 kerstpakket
Raam 2 Blokje kaas
Raam 3 Glaasje jus
Zoiets?
Eigenlijk mis ik de kantoorroddels stiekem ook wel.... ik krijg gewoon niet meer mee wie met wie de koffer in is gedokenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwens
Meh. Ook niet praktisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaan
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De horeca is dicht he?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het slaat natuurlijk nergens op, we gaan het misschien maar skippen en een zaal bij van der Valk afhuren voor een ontbijt buffet in 3 groepen.
Kwam vast door Isabel van de receptiequote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemdste kersborrel was ooit dat ik twee collega's elkaar serieus helemaal finaal aan gort zag slaan op de gang voordat ik mijn speech gehouden had en er ook maar een biertje geopend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |