Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mora vegetarische kipcorn is prima te hachelen hoor
Mijn kerstpakket wordt waarschijnlijk een bol-bon. Koop ik gewoon een lekker boek of zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pluim lang geleden wel eens gehad, was toen vooral veel 'belevenissen'. Gelukkig krijg ik meestal iets waar ik ook voor zoiets kan kiezen (traditioneel kerstpakket kan ook als je dat wil, zit toch altijd weer van alles in wat ik dan weer weggeef)
Een pyjamaquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Ger
Je verhuizing is pas in april.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg de kapstok niet van de muur geschroeft ook
Maar als je tot het laatste moment wachtquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verhuizing is pas in april.
Even een kapstokje verhangen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja krijg de kapstok niet van de muur geschroeft ook
Ah ja dan moet je het winterdekbed er bij doen en om eventueel af te koelen kan je dan 1 been buiten de dekens doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik heb juist snel koude benen.
Thake thatquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht had ik een Winnie the Pooh-broek en een Take That-shirt aan.
Niks om je voor te schamen. Nou ja, Take That misschien een beetje danquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht had ik een Winnie the Pooh-broek en een Take That-shirt aan.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verhuizing is pas in april.
verhuis je zonder kapstokquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je tot het laatste moment wacht
Aaah.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Al helemaal bepakt en bezakt hier
Nee om de muur te verven
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Je zult een vrouw in bed treffen met een Take That shirt aan
Op zich zou ik al verbaasd zijn als ik een vrouw zou aantreffenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een van back to the future....quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?
Och. Zit tenminste nog een vrouw in.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil een van back to the future....
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich zou ik al verbaasd zijn als ik een vrouw zou aantreffen
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.quote:
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaZe hadden wel BTTF bekers bij de Zeeman deze week.
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En moet ook even checken natuurlijk wat ik zelf kan doen en wat ik niet zelf kan doen
Van mij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik hier op Fok nu een reclame met Hurley van Lost?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!
lievelings trilogie
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hè?
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Tof! Dan moet je eigenlijk wel meedoen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een borrelpakket gekregen voor erbij, dat is wel leuk.
Shotgun mee om zombies af te knallen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopen
Allemaal slaapshirts?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.
Dat idee kreeg je soms wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Shotgun mee om zombies af te knallen.
Daar ben ik wle toe in staat jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |