Och. Zit tenminste nog een vrouw in.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Je zult een vrouw in bed treffen met een Take That shirt aan
Jaaaaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil een van back to the future....
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een shirt van the Beatles en Elvis anders?
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich zou ik al verbaasd zijn als ik een vrouw zou aantreffen
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.quote:
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaZe hadden wel BTTF bekers bij de Zeeman deze week.
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En moet ook even checken natuurlijk wat ik zelf kan doen en wat ik niet zelf kan doen
Van mij?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik hier op Fok nu een reclame met Hurley van Lost?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reminds me, ik heb weken geleden eens een online pubquiz met wat oud-studiematen gewonnen. Even checken waar de prijs blijft.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja beter als alleen een Take That shirt, dat is helemaal niks.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oohhhh écht??? Dit moet ik checken!
lievelings trilogie
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hč?
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond online quiz met collega's, ik weet nog niet of ik daar zin in heb.
Tof! Dan moet je eigenlijk wel meedoen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben een borrelpakket gekregen voor erbij, dat is wel leuk.
Shotgun mee om zombies af te knallen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopen
Allemaal slaapshirts?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook nog van Garbage, Bush, Robbie Williams, Muse en Lowlands, maar die zitten een beetje strak.
Dat idee kreeg je soms wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Shotgun mee om zombies af te knallen.
Daar ben ik wle toe in staat jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je een testrun doen door alles uit elkaar te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |