Ik heb wel een andere flamingo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat je deze ook hebt?![]()
https://www.debijenkorf.n(...)2Fvondels%3Fpage%3D2
Ik wil dit ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke selectie in de winkelmand gegooid en afgerekend
https://www.headlinebooking.com/artists/mariah-carey/quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zat te kijken naar een real doll van marya carey voor kerst
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.
Peulvruchten en noten (en nog wat dingen, maar minder relevant). En avondeten is normaliter vegetarisch.quote:
Mora vegetarische kipcorn is prima te hachelen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van kipvervangersOf weet jij een goede?
Nee ik heb ze echt uitgezocht op 'ik heb er iets mee'. Dus de sushi heeft het wel gehaaldquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dat was de volgendequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had deze verwacht [ afbeelding ]
Kan je doorsturen dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.
Dat was een leerzame exercitieAls je dus eenmaal bij zo'n goed doel in het systeem zit kom je dus nooit meer van gejengel en gebedel om meer af
Volgende keer maar die doos wijn dus.
https://www.debijenkorf.n(...)2Fvondels%3Fpage%3D2quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ik heb ze echt uitgezocht op 'ik heb er iets mee'. Dus de sushi heeft het wel gehaald
Als ik weer wijn krijg moet jij me maar komen helpen goed?quote:
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Gerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
De grote vraag van vandaag luidt: zal ik het winterdekbed erop leggen of niet? Want ik heb het ondanks de sprei best koud 's nachts, maar dat winterdekbed is best warm, volgens mij leg ik het dan weer af.
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van belang is om te weten wat heb je snachts aan Ger
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kut moet ik ook nog bij de bijenkorf gaan bestellen? Ik had ze bij vondels zelf en daar was ie uitverkochtquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik weer wijn krijg moet jij me maar komen helpen goed?
Doe eens wild en laat ze open danquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Tien voor vier en ik sta alweer de gordijnen dicht te doen WTF
Ga je vieze filmpjes kijken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Smoothquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. hoe moet je anders bepalen of dat winterdekbed er bij moet
ik heb hier de lampen de hele dag al aan, fokking donkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. hoe moet je anders bepalen of dat winterdekbed er bij moet
Ja beter winterdekbek er op dan toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....
Vieze warmte is dat, lig je daar te stinken...quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag daarbij is ook nog 'is er een optie tot een elektrische deken'....
Ik ga bij deze dingen altijd voor de cadeaukaart van een grote winkel, fonq ofzo.... zoek ik zelf wel iets uit wat ik wél kan gebruiken.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond die Pluim ook niet geweldig qua aanbod. Heb er een leuke ovenschaal van gekocht.
Ik doe ze ook niet dicht. Woon drie hoog en alle overburen zitten ver weg.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raad je aan hier niet te gaan kijken....
Kerst ornamenten.....
Ok deze gaat ook in de Foqueville lexicon, "nee gij met oe winterdekbek"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja beter winterdekbek er op dan toch?
Dat doe ik met het kerstbudget van mijn werkquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga bij deze dingen altijd voor de cadeaukaart van een grote winkel, fonq ofzo.... zoek ik zelf wel iets uit wat ik wél kan gebruiken.....
Beetje unieke kitsch mag wel wat kostenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?
Daar moet je ook niet de hele nacht in liggen meuren... die doe je dik een half uur van te voren aan en dan doe je hem als je in bed gaat uit en hoppa lekker in een warm bed. Heerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze warmte is dat, lig je daar te stinken...
Blijft corona hangen in de baard, heb je weer een superspreadevent.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag een bedrijf met versierde bus en kerstmanpakken de kerst paketten rond brengen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gekeken maar het klopt dat de goedkoopste bal 10 euro is?
Helpt ook wel om warmte binnen te houdenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb echt noooooooit de gordijnen dicht... gelukkig 'woon' ik dan ook niet aan de voorkant van het huis.
Gewoon je kerel gebruiken om op te warmen, daar zijn ze voor joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet de hele nacht in liggen meuren... die doe je dik een half uur van te voren aan en dan doe je hem als je in bed gaat uit en hoppa lekker in een warm bed. Heerlijk.
(ik slaap altijd met het raam open dus het wordt nog wel eens een beetje koud op de slaapkamer)
Mijn verwarming zit achter de gordijnen, dus dan moet ik zelf ook achter de gordijnen kruipenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt ook wel om warmte binnen te houden
Shit, betraptquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vieze filmpjes kijken?
Treinen die in tunnels verdwijnen.
Pluim lang geleden wel eens gehad, was toen vooral veel 'belevenissen'. Gelukkig krijg ik meestal iets waar ik ook voor zoiets kan kiezen (traditioneel kerstpakket kan ook als je dat wil, zit toch altijd weer van alles in wat ik dan weer weggeef)quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik met het kerstbudget van mijn werkVolgens mij had Pluim geen cadeaukaarten
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn verwarming zit achter de gordijnen, dus dan moet ik zelf ook achter de gordijnen kruipen
Ok vertel allesquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
lukt allemaal niet hier met eigen huis en bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |