Heftig wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een tante van mij ook. Die stapt na haar 75ste verjaardag eruit.
Ze vind het nu ook wel goed geweest. Sluiting van de horeca om ergens te eten valt haar zwaar.
Hahahaha nou dat zou een fraai kerstcadeau zijnquote:
Bah dat is eigenlijk nu al een naar verhaalquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze vind het nu ook wel goed geweest. Sluiting van de horeca om ergens te eten valt haar zwaar.
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.quote:
Weten we wel meteen van wie het komt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaha nou dat zou een fraai kerstcadeau zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat eten we?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weten we wel meteen van wie het komt.
@:bitterbal
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.quote:
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
Mja hoef ik niet, stuur dat geld maar naar een goed doel, de voedselbank mensen die het echt nodig hebben
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.quote:
Zo klinkt het nog best logisch en klopt het ook, lekker zelf de regie in handen houden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.
Mooi leven gehad. Geen zin om ergens weg te kwijnen.
Ze is best wel gelukkig. Ze kiest voor haarzelf en einde van haar keuze. Ga haar missen omdat ik altijd goed met haar kon praten, maar begrijp haar wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bah dat is eigenlijk nu al een naar verhaal
hmmquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.
vegabrokjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok op gewokte groente met couscous en vegabrokjes. Met kerrie.
ja dat is wel kut, maar een doos vol met snoep heof k ook niet, geef dan gewoon een vvv bon ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens zo'n "pluim". Een bon met een boekje wat je ervoor kon kiezen. Allemaal totale onzin, het zinnigste was nog een doos wijn. Je kon het ook aan een goed doel geven dus heb ik dat maar gedaan.
Dat was een leerzame exercitieAls je dus eenmaal bij zo'n goed doel in het systeem zit kom je dus nooit meer van gejengel en gebedel om meer af
Volgende keer maar die doos wijn dus.
Over anderhalve week eet ik op zijn vroegst weer alleen.quote:
Noem ik het wat het is in plaats van iets als "kipstuckjes", is het alsnog niet goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vegabrokjes![]()
dan sloeg ik wel een dagje over.
👀quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga lasagne maken [ afbeelding ]
Die krijgen wij normaal gesproken. 50 euro en een goede fles wijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel kut, maar een doos vol met snoep heof k ook niet, geef dan gewoon een vvv bon ofzo
Jawel hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noem ik het wat het is in plaats van iets als "kipstuckjes", is het alsnog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |