quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeeeeh leuk! What's in the box?
Mijn toekomst.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat plan heeft ze al jaren, dus het heeft niets met COVID te maken. Ze is alleen, heeft geen kinderen en altijd op haarzelf gewoond.
Mooi leven gehad. Geen zin om ergens weg te kwijnen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top, hij heeft het beste en liefste baasje ter wereld gehad, heb je goed gedaan door dat beestje gelukkig te maken in gezondheid en in ongezondheid niet onnodig te laten lijden, hou je daaraan maar vast.
Ahh tof, 'gewoon leuke dingen' om het zo maar te noemen. Dingen die je niet per se nodig hebt en niet snel zelf zou kopen, maar wel leuk zijn om te krijgen, tochquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
Ik eet vegaschijven of vegabrokjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoorIk moest gewoon lachen om de term.
toch leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet ontevreden![]()
![]()
Ja, ik wist al wat er in zat. Want het is een keuzepakket. Van de pakketten die ik kon kiezen. lag deze het dichtst bij mij vond ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahh tof, 'gewoon leuke dingen' om het zo maar te noemen. Dingen die je niet per se nodig hebt en niet snel zelf zou kopen, maar wel leuk zijn om te krijgen, toch?
Ik ben niet kapot van kipvervangersquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet vegaschijven of vegabrokjes.Wat er precies in de pan gaat, zie ik wel.
Het was een voorbeeld, ik mag überhaupt geen kipstuckjes.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van kipvervangersOf weet jij een goede?
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:41 schreef Ygritte het volgende:
Kut Vondels![]()
Ik ben erin getrapt.....
Voor mijn gevoel is het vaak “processed food” en heb liever gewoon iets dat minder bewerkt is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, ik mag überhaupt geen kipstuckjes.![]()
Maar ik vergelijk het ook niet met vlees, dat maakt het makkelijker.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:41 schreef Ygritte het volgende:
Kut Vondels![]()
Ik ben erin getrapt.....
Te laatquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raad je aan hier niet te gaan kijken....
Kerst ornamenten.....
Mja, beperkte opties hier.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het vaak “processed food” en heb liever gewoon iets dat minder bewerkt is.
Wedden dat je deze ook hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kerst ornamenten.....
mja zat te kijken naar een real doll van mariah carey voor kerstquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kerst ornamenten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |