Logisch gevolg.quote:
Slaapt wel het lekkerstquote:
Wij hebben altijd een kerstborrel die daarna overgaat in een vrij lijpe feestavond met veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar eropquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week een digitale kerstborrel. Is een hele app voor ontwikkeld. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Vorig jaar deed ik mee met organiseren van de fysieke kerstborrel. Dat is bij ons dus een lopend buffet voor 600 man en genoeg drank. En een bandje (na 2200 een DJ) in de kantine en dansen en diep in de nacht alles.. Loempia's bakken op het dakterras om 1:00 heb ik ook al eens gedaan een paar jaar geleden.
Je zult daar wonen en een vrolijke makkelijke vrouw zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg ik een juichend mailtje: Wij hebben uw pakketje bezorgd op de Azijngang 6 in Dordrecht.![]()
Eh...daar woon ik helemaal niet![]()
Maar het lag toch in de brievenbus
Precies, dat zie je toch niet met het licht uit..quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga me niet helemaal optuigen voor een kwartiertje, dan doe je het maar met slobbershirt.
Dat overkomt je alleen de eerste paar keer.... daarna is het klaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebben
Kende heel die straat nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult daar wonen en een vrolijke makkelijke vrouw zijn.
Het maakt opstaan wel een uitdaging, want koud aan de bips.quote:
Zeker in deze tijden. Iedereen loopt rond in een hoodie en sweatpants de hele dag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat overkomt je alleen de eerste paar keer.... daarna is het klaar
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwensquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Ygritte het volgende:
veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar erop
Raam 1 kerstpakketquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben een drivetru kerstborrel bedacht, steeds een stand met kerstpakket, vreten en drankje en doorrijden en oprotten.
Vreemdste kersborrel was ooit dat ik twee collega's elkaar serieus helemaal finaal aan gort zag slaan op de gang voordat ik mijn speech gehouden had en er ook maar een biertje geopend wasquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben altijd een kerstborrel die daarna overgaat in een vrij lijpe feestavond met veel drank en waarbij je van de ene verbazing in de andere valt zodat je de rest van het jaar iets om over te praten hebt op kantoor. Als je pech hebt beland je vervolgens in het cabaret van het jaar erop![]()
Nou ja, dat ging dus niet door dit jaar.
Accuraat dit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in deze tijden. Iedereen loopt rond in een hoodie en sweatpants de hele dag.
Dat is bij ons afgeschaft.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwens
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt opstaan wel een uitdaging, want koud aan de bips.
Dat klinkt helemaal kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hebben een drivetru kerstborrel bedacht, steeds een stand met kerstpakket, vreten en drankje en doorrijden en oprotten.
Tja het slaat natuurlijk nergens op, we gaan het misschien maar skippen en een zaal bij van der Valk afhuren voor een ontbijt buffet in 3 groepen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raam 1 kerstpakket
Raam 2 Blokje kaas
Raam 3 Glaasje jus
Zoiets?
Eigenlijk mis ik de kantoorroddels stiekem ook wel.... ik krijg gewoon niet meer mee wie met wie de koffer in is gedokenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh teamleiders die baliemeisjes een bezemkast in trekken ja dat hebben wij ook. Niet alleen op de kerstborrel trouwens
Meh. Ook niet praktisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderbroek aantrekken terwijl je nog in bed ligt en dan pas opstaan
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De horeca is dicht he?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het slaat natuurlijk nergens op, we gaan het misschien maar skippen en een zaal bij van der Valk afhuren voor een ontbijt buffet in 3 groepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |