Ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.
Sommige collega's spreek ik niet meer; denk dat we ook een alternatieve kerstborrel met quiz gaan krijgen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van ons geskipt..... zo klaar met dat grappig via teams/zoom/hangouts/enz enz hahah hihaho... nee. klaar mee.
Naja dit is de eerste keer dat we dit doen in plaats van personeelsfeest. Maar had al gezegd dat het een kutdag is (verjaardag broer) en ik wel zou kijken of mijn hoofd er naar zou staan. Ik weet nog niet wat ik doe.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat echt genieten om dan 's avonds buiten een rondje te lopen
Ik heb de borrelnootjes gister al geplunderd.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof! Dan moet je eigenlijk wel meedoen natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vrouwen degraderen dat. Niet meer geschikt om te dragen.... eujjjjj in slapen kan nog prima
Wij hebben volgende week een digitale kerstborrel. Is een hele app voor ontwikkeld. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Vorig jaar deed ik mee met organiseren van de fysieke kerstborrel. Dat is bij ons dus een lopend buffet voor 600 man en genoeg drank. En een bandje (na 2200 een DJ) in de kantine en dansen en diep in de nacht alles.. Loempia's bakken op het dakterras om 1:00 heb ik ook al eens gedaan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ging wel door mijn kop jaquote:
Of bankhangen. Kleding irriteert me in bed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vrouwen degraderen dat. Niet meer geschikt om te dragen.... eujjjjj in slapen kan nog prima
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Och joh... sterkte vandaag dan. Dat blijven altijd rot dagen. Soms is het juist fijn om even afgeleid te wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dit is de eerste keer dat we dit doen in plaats van personeelsfeest. Maar had al gezegd dat het een kutdag is (verjaardag broer) en ik wel zou kijken of mijn hoofd er naar zou staan. Ik weet nog niet wat ik doe.
Slaap je naakt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of bankhangen. Kleding irriteert me in bed.
Ja maar waarom zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebben
En omdat het na een kwartiertje toch over is, doen ze dat niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger droegen ze nog sexy lingerie en wist je dat je een leuk kwartiertje ging hebben
Nee, die verkopen ze gewoon veel te duur omdat het hip is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik was nog enkele pagina's terug. Heten die grappige hangers voor in de boom vondels? Ik noemde ze altijd gewoon coole kerstballen. Met Sinterklaas nog een badeendjeskerstbal gekregen
.
Om de oestrogeen aan het gieren te krijgen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik dat doen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, die verkopen ze gewoon veel te duur omdat het hip is.
Ben overigens wel voor de iconische tijger met mondkapje gegaan. Veel iconischer wordt het dit jaar niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga me niet helemaal optuigen voor een kwartiertje, dan doe je het maar met slobbershirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |