SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De zoon van Friemelaar heeft ook Corona gehadquote:
Zit ik ook nog op te wachten, maar dat zal nog wel een tijdje duren gok ik nu ook de ziekenhuiscijfers weer aan het stijgen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij die op een operatie aan het wachten is vind het allemaal wat minder leuk.
De enige die buitenkomt is de postbodequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Foqueville zit gelukkig iedereen in quarantaine op zijn zolderkamer.
en de vuilnismanquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige die buitenkomt is de postbode![]()
![]()
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige die buitenkomt is de postbode![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
Deur-aan-deur-bitterballenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat lekker he, 9100 besmettingen.
En weer vijf erbij.quote:
mja mijn ouders maken zich niet druk, ga morgen met mijn moeder naar Carrequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best bang voor corona als ik die cijfers zo zie. Niet voor mezelf, zelfs als ik er erg ziek van zou worden kom ik er wel weer bovenop. Maar i.v.m. familie vind ik het wel eng. De kans wordt toch steeds groter dat een van hen het ook krijgt. Echt zoiets waar een opa of oma er net mee tussenuit kan piepen of ouders/tantes/ooms voor de rest van hun leven aan het kwakkelen kunnen gaan.
Gewoon bestellen bij bol.com johquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:50 schreef Molo het volgende:
Ik ga zo even een kerstboom kopen denk ik.
Essentiële aankoop dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |