quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 9182
Totaal: 603603 (+9080 ivm -102 corr.)
Opgenomen*: 247
Huidig*: 1242 (+33)
Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 481 (+9)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 53
Totaal: 10019
https://twitter.com/mzelst/status/1337748062014476290
Ik zit ernaast, wat nu?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Onder de geraniums is weer eens iets anders dan erachter
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is nog zo vers, dus ik mis hem nog enorm. Maar komt wel goed..![]()
Wat is er anders nu dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Lockdown zoals maart april mei vind ik ook best hoor.
Winterhard kruipspulquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen geraniums nu. Van de zomer wel weer denk ik.
Scholen, sporten, de algemene instelling van mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Behalve dat 3/4 zich niet of nauwelijks meer iets aantrekt van maatregelen en vrolijk op kantoor werkt?
Meer hameren op thuiswerken. Dierentuinen, pretparken, musea, bioscopen, buurthuizen, contactberoepen etc. O en sportscholen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Behalve dat 3/4 zich niet of nauwelijks meer iets aantrekt van maatregelen en vrolijk op kantoor werkt?
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scholen, sporten, de algemene instelling van mensen.
Daar zal het probleem dan ook wel liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Bedrijven meer aanspreken op thuiswerken. Bedrijven lijken het zo allemaal best te vinden. Laat andere bedrijven maar thuiswerken etcquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer hameren op thuiswerken. Dierentuinen, pretparken, musea, bioscopen, buurthuizen, contactberoepen etc. O en sportscholen.
Die kantoren zitten je wel dwars hč.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedrijven meer aanspreken op thuiswerken. Bedrijven lijken het zo allemaal best te vinden. Laat andere bedrijven maar thuiswerken etc
is dat er ooit geweest, naast misschien 1-2 weken in het begin?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.
Volgens mij wel redelijke brandhaarden d8 ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kantoren zitten je wel dwars hč.
Wauwquote:
Plus iets meer acute angst en verschil met dat er toen niet al 10 maanden ellende op zatquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
O en scholen waren dicht.
Maar oké precies zoals nu dus?
Grootste probleem :mensen zijn niet bang meer voor corona, destijds welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.
Jurk met pantyquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de klikos lopen maar heb net m'n broeken in de was gegooid. Heb geen schone broek meer
Dit. Toen :angst. Nu : coronamoequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus iets meer acute angst en verschil met dat er toen niet al 10 maanden ellende op zat
Of bang én leven gaat toch ook wel weer doorquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste probleem :mensen zijn niet bang meer voor corona, destijds wel
kansloosquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)-VYacWuIBV7hco2Mw7FQ
Watttttquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen jurken of rokken of panty's of mayos
Ik ken er driequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe ik met deze cijfers nog steeds maar maximaal vijf mensen ken die corona gehad hebben. En dat zijn verre connecties.
mijn schoenen en spijkerbroek kunnen eigenlijk wel weer uit inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de klikos lopen maar heb net m'n broeken in de was gegooid. Heb geen schone broek meer
Dan maar in de blote bipsquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon smurfbroek joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot eergisteren kende ik er ook geen, nu opeens 4.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe ik met deze cijfers nog steeds maar maximaal vijf mensen ken die corona gehad hebben. En dat zijn verre connecties.
Hips hips hipsquote:
Andere modellen uitzoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het figuur van SpongeBob. Het zwiert niet bij mij.
ik ook niet hoor. 2 collega's die het achteraf in februari gehad bleken te hebben, ik geloof nog een buur van mijn ouders die ik verder niet ken. En LTVDK en z'n familie. Dat is nog wel het "dichtste bij"quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Werkt ook.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit ook in de wasHeb alleen nog zo'n broek van m'n Harry Potter thuispak.
En dan ook nog allemaal zo dichtbijquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot eergisteren kende ik er ook geen, nu opeens 4.
Een broek ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het figuur van SpongeBob. Het zwiert niet bij mij.
Frantic ook dacht ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. 2 collega's die het achteraf in februari gehad bleken te hebben, ik geloof nog een buur van mijn ouders die ik verder niet ken. En LTVDK en z'n familie. Dat is nog wel het "dichtste bij"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |