SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De zoon van Friemelaar heeft ook Corona gehadquote:
Zit ik ook nog op te wachten, maar dat zal nog wel een tijdje duren gok ik nu ook de ziekenhuiscijfers weer aan het stijgen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij die op een operatie aan het wachten is vind het allemaal wat minder leuk.
De enige die buitenkomt is de postbodequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Foqueville zit gelukkig iedereen in quarantaine op zijn zolderkamer.
en de vuilnismanquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige die buitenkomt is de postbode![]()
![]()
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
Deur-aan-deur-bitterballenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had ook gekeken voor bitterbode vacatures maar waren er niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat lekker he, 9100 besmettingen.
En weer vijf erbij.quote:
mja mijn ouders maken zich niet druk, ga morgen met mijn moeder naar Carrequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best bang voor corona als ik die cijfers zo zie. Niet voor mezelf, zelfs als ik er erg ziek van zou worden kom ik er wel weer bovenop. Maar i.v.m. familie vind ik het wel eng. De kans wordt toch steeds groter dat een van hen het ook krijgt. Echt zoiets waar een opa of oma er net mee tussenuit kan piepen of ouders/tantes/ooms voor de rest van hun leven aan het kwakkelen kunnen gaan.
Gewoon bestellen bij bol.com johquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:50 schreef Molo het volgende:
Ik ga zo even een kerstboom kopen denk ik.
Essentiële aankoop dit dat
nou ja kijk maar naar gezin @LTVDK hoe snel het kan gaan dusquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja mijn ouders maken zich niet druk, ga morgen met mijn moeder naar Carre
Mijn vader sluit zich ook niet op en gaat gewoon bij vrienden langs
Oom van mij heeft het opgelopen in het ziekenhuis, die gaat zijn eerste set chemokuren wellicht niet overleven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben best bang voor corona als ik die cijfers zo zie. Niet voor mezelf, zelfs als ik er erg ziek van zou worden kom ik er wel weer bovenop. Maar i.v.m. familie vind ik het wel eng. De kans wordt toch steeds groter dat een van hen het ook krijgt. Echt zoiets waar een opa of oma er net mee tussenuit kan piepen of ouders/tantes/ooms voor de rest van hun leven aan het kwakkelen kunnen gaan.
iets meer dan twee euroquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoeveel betaal jij in adam voor een haring met uitje?
Plastic kan vast.quote:
ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen levenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kijk maar naar gezin @:ltvdk hoe snel het kan gaan dus
Nee eensquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen leven
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de postquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oom van mij heeft het opgelopen in het ziekenhuis, die gaat zijn eerste set chemokuren wellicht niet overleven.
Dan zou ik dat wel bij de ISPC willen in Breda, dat is nog wel akelig wat stapjes luxueuzerquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij huurt die vast helemaal af om te shoppen.
Moeder van vriend van me ook, begonnen met chemo drie weken geleden, dat viel slecht dus ze werd opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen en ze loopt daar binnen een dag Covid-19 op door een hoestende kamergenoot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader heeft “onderliggende klachten” dus voor hem zou het ook niet goed uitpakken vermoed ik. Hij is voorzichtig, maar wil wel nog op zijn kleinzoon passen.
Mijn broer werkt met patiënten met longklachten, maar vooral mensen die al COVID gehad hebben.
Bizarre sfeer hing er toen hč?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
Zie idd dat ze die verkopen, geinigquote:
ja best welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hč?
dit dus, zoals fles eerder al zei: de urgentie is weg, dus 90% heeft iets van fuckit het zal welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie idd dat ze die verkopen, geinig
Maar ga wel even op pad.
Frisse neus is ook lekker
Vanavond voer bij de traiteur afhalen, life is good
Ajuus!
ehh ik ben die postbode hequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de post
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Boompje versierd, denk dat ie nu wel 2x zo groot is als vorig jaar, nog steeds niet groot maar begint wel wat te worden. 1 bal gesneuveld dus ik ben tevreden.
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beeldenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaken als chemokuren willen ze wel graag door laten gaan. Alleen als er dan iets misloopt heb je wel weer hoger risico omdat je met ernstig verzwakte mensen zit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat vreselijk![]()
...
Ik heb ook al meerdere verhalen gehoord over mensen die niet gestorven zijn door het virus, maar wel aan de gevolgen ervan. Omdat chemo bijvoorbeeld helemaal niet door kon gaan.
Deden het ook gewoon goed, maar Max was gewoon net wat snellerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hamilton en zn maatje waren aan het slapen?
Ja dit ja, uniek toch wel in de menselijke geschiedenis die twee? maanden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beelden
Toen was ik ook tig keer per dag mijn handen aan het wassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De NOS heeft het nog niet genoemd, dus het is niet waar!"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt misschien nog. Ik heb de kwali live gekeken via Ziggo. Dus neem het maar van me aan![]()
![]()
Yup, met speciale desinfecterende zeep ook en echt ook 5 meter afstand tot mijn ouders houden en absoluut niet naar binnen daar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was ik ook tig keer per dag mijn handen aan het wassen.
Geen idee eigenlijk meer. maar was wel zwaar onder de indrukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit ja, uniek toch wel in de menselijke geschiedenis die twee? maanden.
Mijn ouders hadden op dat moment die notie niet echt. Daar viel het kwartje pas iets later.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup, met speciale desinfecterende zeep ook en echt ook 5 meter afstand tot mijn ouders houden en absoluut niet naar binnen daar.
Ik moest ook wel even hard schreeuwen toen zijn naam van p4 naar p1 schoofquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"De NOS heeft het nog niet genoemd, dus het is niet waar!".
Ik hoorde m'n vriend die het ook aan het kijken is luid en blij juichen, ik vroeg me al af wat er gebeurd was.
Nou nouquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks die afschuwelijke smiley van je dan maar.
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.quote:
Ja die van mij snapten de fuzz ook niet helemaal, na een gelukkig leven zo oud worden, alles overleefd te hebben en dan in de laatste levensfase nog dit even meekrijgen, nou dat ging er mooi even niet in "ik laat me mijn laatste stukje leuk leven niet afpakken, opzouten met die tering griep"quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op dat moment die notie niet echt. Daar viel het kwartje pas iets later.
Groene heldinquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.
Ben vooral trots dat ik hem een heel jaar in leven heb weten te houden in de pot.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon echt een hele vervelende smiley.
Ben vooral trots dat ik hem een heel jaar in leven heb weten te houden in de pot.
Verschillen zijn serieus klein hoor, da's geen slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hamilton en zn maatje waren aan het slapen?
Het is toch ook het eind van de wereld niet. Volgend jaar kan alles weer wel. Het is maar voor één keer dat je even overslaat. Het is even niet andersquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben met betrekking tot corona nog steeds wel echt voorzichtig en houdt me vrij streng aan de regels, wat niet iedereen in mijn omgeving begrijpt. Ik ga ook mijn familie niet zien deze december dit jaar. Het zou volgens de regels alleen bij mijn schoonzusje kunnen en dan zou ik dus zo'n zes uur met het ov moeten en dat wil ik nu niet. En wil niet het risico lopen mijn ouders te besmetten. Mijn ouders begrijpen het gelukkig wel maar volgens mij vindt mijn schoonzusje het overdreven,
Ik heb zo het idee dat het voor mijn ouders de laatste kerst in, voor mijn vader 100 procent zeker, dus ik ga ze gewoon uitluiden met de geweldigste kerst ooit, niemand die me daarvan gaat weerhouden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ben met betrekking tot corona nog steeds wel echt voorzichtig en houdt me vrij streng aan de regels, wat niet iedereen in mijn omgeving begrijpt. Ik ga ook mijn familie niet zien deze december dit jaar. Het zou volgens de regels alleen bij mijn schoonzusje kunnen en dan zou ik dus zo'n zes uur met het ov moeten en dat wil ik nu niet. En wil niet het risico lopen mijn ouders te besmetten. Mijn ouders begrijpen het gelukkig wel maar volgens mij vindt mijn schoonzusje het overdreven,
Gaat het een beetje vandaag Bossie?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kerstpakket van het werk is zojuist bezorgd![]()
![]()
misschien kan je dit ook op je pling pling dingetje spelenquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de Porsche is verkocht. Nou eens zien of deze koper wčl wil betalen...
Voor een tante van mij ook. Die stapt na haar 75ste verjaardag eruit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het voor mijn ouders de laatste kerst in, voor mijn vader 100 procent zeker, dus ik ga ze gewoon uitluiden met de geweldigste kerst ooit, niemand die me daarvan gaat weerhouden.
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Jawel het gaat wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het een beetje vandaag Bossie?
Oeeeeh leukquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een tante van mij ook. Die stapt na haar 75ste verjaardag eruit.
Ze vind het nu ook wel goed geweest. Sluiting van de horeca om ergens te eten valt haar zwaar.
7even-associatiequote:Op zaterdag 12 december 2020 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeeeeh leuk! What's in the box?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |