ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen levenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kijk maar naar gezin @:ltvdk hoe snel het kan gaan dus
Nee eensquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo, maar je kan jezelf niet opsluiten dat is ook geen leven
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de postquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De enige die buitenkomt is de postbode![]()
![]()
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oom van mij heeft het opgelopen in het ziekenhuis, die gaat zijn eerste set chemokuren wellicht niet overleven.
Dan zou ik dat wel bij de ISPC willen in Breda, dat is nog wel akelig wat stapjes luxueuzerquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij huurt die vast helemaal af om te shoppen.
Moeder van vriend van me ook, begonnen met chemo drie weken geleden, dat viel slecht dus ze werd opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen en ze loopt daar binnen een dag Covid-19 op door een hoestende kamergenoot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vader heeft “onderliggende klachten” dus voor hem zou het ook niet goed uitpakken vermoed ik. Hij is voorzichtig, maar wil wel nog op zijn kleinzoon passen.
Mijn broer werkt met patiënten met longklachten, maar vooral mensen die al COVID gehad hebben.
Bizarre sfeer hing er toen hè?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
Zie idd dat ze die verkopen, geinigquote:
ja best welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hè?
dit dus, zoals fles eerder al zei: de urgentie is weg, dus 90% heeft iets van fuckit het zal welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja de angst is weg bij mensen. In het begin van de covids was het echt fcking stil op straat nu niet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie idd dat ze die verkopen, geinig
Maar ga wel even op pad.
Frisse neus is ook lekker
Vanavond voer bij de traiteur afhalen, life is good
Ajuus!
ehh ik ben die postbode hequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs die komt niet buiten, vouwt papieren vliegtuigjes van de post
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
Boompje versierd, denk dat ie nu wel 2x zo groot is als vorig jaar, nog steeds niet groot maar begint wel wat te worden. 1 bal gesneuveld dus ik ben tevreden.
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beeldenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizarre sfeer hing er toen hè?
Zaken als chemokuren willen ze wel graag door laten gaan. Alleen als er dan iets misloopt heb je wel weer hoger risico omdat je met ernstig verzwakte mensen zit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat vreselijk![]()
...
Ik heb ook al meerdere verhalen gehoord over mensen die niet gestorven zijn door het virus, maar wel aan de gevolgen ervan. Omdat chemo bijvoorbeeld helemaal niet door kon gaan.
Deden het ook gewoon goed, maar Max was gewoon net wat snellerquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hamilton en zn maatje waren aan het slapen?
Ja dit ja, uniek toch wel in de menselijke geschiedenis die twee? maanden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet nog dat ik deze toen stukdraaide om de bizarre beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |