bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net @Paul die naar zijn fans zwaaitquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende: De FvD is aardig leeg aan het lopen he? Dit maar ff gepaint: [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
De FvD is aardig leeg aan het lopen he?
Dit maar ff gepaint:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net @:Paul die naar zijn fans zwaait
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Allemaal de schuld van Schakel,quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Had hij de DT niet te pakken?
Of bevalt de nieuwe muis niet?
Is z'n koffie koud?
Heeft er weer iemand op een berg gepoept?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is verslavend om die punten te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man3 waarom er zo in opgaan
Ik kreeg echt een rush toen ik de punten zag binnenkomen en ik van de 21ste naar de 11e plaats ging in 1 dag.
Het voelde ook heel goed om de dag dat ik de DT had aan iedereen de hele tijd te vragen wie de DT had.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En hoe beviel t over mij heen gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is verslavend om die punten te krijgen.
Ik kreeg echt een rush toen ik de punten zag binnenkomen en ik van de 21ste naar de 11e plaats ging in 1 dag.
Het voelde ook heel goed om de dag dat ik de DT had aan iedereen de hele tijd te vragen wie de DT had.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Slaap lekker Schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, dit lijkt mij duidelijk. zwaai zwaai tot de volgende keer
[ afbeelding ]tot laterssssss
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En hoe beviel t over mij heen gaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net @:Paul die naar zijn fans zwaait![]()
![]()
![]()
Alleen te lezen als je abo hebt, ik hem niet maar ze hebben er een potje van gemaakt met het vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)en-potje-van-gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt wel heel erg veel posts gemaakt om die score te bereiken. En posts waar redelijk wat moeite in zit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, dit lijkt mij duidelijk. zwaai zwaai tot de volgende keer
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee schakel was bezig Mario in te halenquote:
En als Schakel er is krijg je geen punt, dan ga je snel even wat anders tussen door doen en dan juist pakt Schakel punten
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee schakel was bezig Mario in te halen
En als Schakel er is krijg je geen punt, dan ga je snel even wat anders tussen door doen en dan juist pakt Schakel puntenAh!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Alleen te lezen als je abo hebt, ik hem niet maar ze hebben er een potje van gemaakt met het vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)en-potje-van-gemaaktAh, joy....
![]()
dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is verslavend om die punten te krijgen.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.
Maar daarna heb ik flink wat gas terug genomen. want die maand was hard werken..
dat het verslavend kan werken begrijp ik ook heel goed.
Alleen wat ik niet zo goed begrijp is dat het dan maanden gaat overheersen je dag ritme gaat beheersen of nacht ritme... en bedoel hier niemand persoonlijk mee laat dat voorop staan en iedereen mag doen laten wat hij wilt..
maar merk wel dat er mensen te diep er in zitten en dan gaan schelden enz..
ik persoonlijk ben blij dat ik maar 1 maand vol gas ben gegaan en t erna los kon laten... al vind ik het wel leuk in top 20 te staan maar als niet lukt ook primaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heel jammerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja echt jammer, maar ja wat doe je er aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ik ben over jou heen gegaan.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar mario is nou eenmaal mario, en die gaat te veel in het spel op.. als andere hem in halen of te dicht bij komen qua punten wordt ie boos, omdat hij denkt dat andere degene geholpen hebben etcA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oeeeeeeeee was het lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
En ik ook over jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
En dat gaat weer gebeuren hahaha
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja het is echt net geluk hebben op het juiste moment te posten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldig genoten.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En ik ook over jou
En dat gaat weer gebeuren hahaha![]()
quote:
Soms heb je dat héquote:
Jou week kan niet meer stukquote:
mario zegt nee typt het wel openlijk . ik denk dat mario 1 vd weinige is die zo eerlijk en open is over het spel ectquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar mario is nou eenmaal mario, en die gaat te veel in het spel op.. als andere hem in halen of te dicht bij komen qua punten wordt ie boos, omdat hij denkt dat andere degene geholpen hebben etcFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat kon die al niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ook gebeuren Mario. Je kat ook al eten gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daarom zeg ik het ookquote:
![]()
ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..
Maar daarna heb ik flink wat gas terug genomen. want die maand was hard werken..
dat het verslavend kan werken begrijp ik ook heel goed.
Alleen wat ik niet zo goed begrijp is dat het dan maanden gaat overheersen je dag ritme gaat beheersen of nacht ritme... en bedoel hier niemand persoonlijk mee laat dat voorop staan en iedereen mag doen laten wat hij wilt..
maar merk wel dat er mensen te diep er in zitten en dan gaan schelden enz..
ik persoonlijk ben blij dat ik maar 1 maand vol gas ben gegaan en t erna los kon laten... al vind ik het wel leuk in top 20 te staan maar als niet lukt ook primaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
A gossiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelijk heb je dan. ik 1 keer maar echt nooit meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja en in je broek plassen is niet zo lekkerquote:
Heb je gisteren nog andere film gekeken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
trallalallallalalal
waar is haagsie nu weerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
door posten en zo punten gaan pakkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gaan we verderquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?
proberen door de mega blok heen te komen marioFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zielig he SBE dat koppie van dat jochiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet nodig mopquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mazquote:
![]()
Leuke UI heb je Maz, klein vals krengetje zo te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best wel maar wel een goede van die ouders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig he SBE dat koppie van dat jochieActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met prachtige ogenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Leuke UI heb je Maz, klein vals krengetje zo te zien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik heb nog 3 oude muizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooien![]()
Ja, dit soort dingen hebben er wel meer geprobeerd denk ik. Maar of het helptquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel maar wel een goede van die ouders.
Ja, dat welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapot gooien heeft geen zin je krijgt er geen punt meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schelden vergelijken met eerlijk en open.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario zegt nee typt het wel openlijk . ik denk dat mario 1 vd weinige is die zo eerlijk en open is over het spel ect![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schelden vergelijken met eerlijk en open.
Ich auchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorige mnd had ik als doel om bi @jerney te komen in de score en dat was me toen gelukt en daarna ging ik er flink overheenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gelijk heb je dan. ik 1 keer maar echt nooit meerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je bent en liefiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapot gooien heeft geen zin je krijgt er geen punt mee![]()
Hau deine maul, du nutella-lecker!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schelden vergelijken met eerlijk en open.![]()
![]()
Dank je wel Mario, jij ook als je niet zo boos wordt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke Marioquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke MarioSrsly?
![]()
![]()
Ja Mario kan tekeer gaan als hij boos is. Jammer want je schiet er niets mee op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke Mario
Je krijgt er geen punt meer van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhu.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is hier de hele morgen al heiig bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Schakel, lekker gedouchdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mensen gaan je dan juist bolken om je reactie uit te lokkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Mario kan tekeer gaan als hij boos is. Jammer want je schiet er niets mee op.
Je krijgt er geen punt meer van.
maargoed ik vind het agressieve gedrag van hem ook sfeerverpestend, dus dan quotebolk ik hem net zo lang totdat ie wegblijft als ie zo doet. en dat noemt ie dan peste. Maar ik pest hem alleen maar weg zodat ie niet meer agressief hier komt doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
alright ziet er goed uit, nog steeds op #3![]()
alsof het zo moest zijn he
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Of aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen gaan je dan juist bolken om je reactie uit te lokkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoe kom je er bij
ja achja geen idee, maar wel lachenquote:
alhoewel, ik moet wel eerlijk zijn. het was mario die begon over fake tweets over maradonna en madonna. zo kwamen we op rare tweetjes van trumpie geloof ik.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
[ afbeelding ]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja achja geen idee, maar wel lachen
alhoewel, ik moet wel eerlijk zijn. het was mario die begon over fake tweets over maradonna en madonna. zo kwamen we op rare tweetjes van trumpie geloof ik.
kijk ook dat is op te lossen: tadaaaaquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denken
oh wacht, als je trump ziet moet je aan mij denken.
daar kan ik helaas niets aan veranderen
[ afbeelding ]
hij weet dat nu niemand isquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denken
moppelt hij nu terug![]()
Ja en als ik bbrrrr heb ook alquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht, als je trump ziet moet je aan mij denken.
daar kan ik helaas niets aan veranderen
[ afbeelding ]!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij weet dat nu niemand is
moppelt hij nu terug
quote:
![]()
Ben je niet heel moe Mario?quote:
Wat ga je eten zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Altijd wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Altijd gezellig mailyquote:
![]()
Tot nu toe was ik het nooit met Trump eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:42 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik nog even cool doen met mijn faketweet![]()
[ afbeelding ]
hij had ook nog wat over titels van topics, maar zelfs trump kon danny niet overtuigen
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spul
jeetje doe je wel een beetje voorzichtig?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spulIk heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje doe je wel een beetje voorzichtig?![]()
Het stelt niks voor, maar het kost me zoveel pleistersIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jeetje ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spul![]()
oke dan is het goed, ik weet van een maat die ook in z'n vinger sneed maar die moest wel hechtingen of plakken geloof ik. brr brrquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het stelt niks voor, maar het kost me zoveel pleistersIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan is het goed, ik weet van een maat die ook in z'n vinger sneed maar die moest wel hechtingen of plakken geloof ik. brr brrIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
O dat is niet zo slim. Is het zo diep dan dat het nu nog bloed?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dat is ellendequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aha aha, dat veranderd de zaak iets! nou sterkte ermee meidquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.
wat een ellende toch allemaal weerIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik wou net vragen of je bloedverdunners gebruikt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.
Ja vrij diep, maar niet ernstig hoor. Gewoon een irritante plek waardoor het geen rust krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet zo slim. Is het zo diep dan dat het nu nog bloed?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
haha ook hij heeft van die dagen waarop hij kan verrassenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik het nooit met Trump eens.
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ook hij heeft van die dagen waarop hij kan verrassen
ik lees het niet eens meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.
Ja, dan buig je hem te vaak waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vrij diep, maar niet ernstig hoor. Gewoon een irritante plek waardoor het geen rust krijgt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
chocolade venzquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hallo PaulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
paulus
@Paul even een rare vraag. stel ik maak een topic titel op bijv deze manier:
[ronde 35] DTS #8780 De uil van Minerva vliegt door!
gaat alles dan nog goed, mag je dat inkorten zodat je meer kwijt kunt in je TT ?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik snap je niet, hoe wil je het inkorten heequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:paul even een rare vraag. stel ik maak een topic titel op bijv deze manier:
gaat alles dan nog goed, mag je dat inkorten zodat je meer kwijt kunt in je TT ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
![]()
Goeie vraag! Ik wil vaak ook nog net ff wat extra letters kwijt kunnen in de TT.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:paul even een rare vraag. stel ik maak een topic titel op bijv deze manier:
gaat alles dan nog goed, mag je dat inkorten zodat je meer kwijt kunt in je TT ?
Maar ik vrees dat de reeks en de puntentelling dan verneukt wordt.![]()
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titelquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap je niet, hoe wil je het inkorten hee
Laat Paul nu ff niet zomaar ff op wat random knoppen drukken voor we zekerheid hebben of het nadelig effect heeft op de telling enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titel![]()
nouja ik kreeg die tip van jippie, maar ik denk ik vraag het even na voor de zekerheid, voordat ze straks handmatig moeten gaan lopen pielenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik wil vaak ook nog net ff wat extra letters kwijt kunnen in de TT.
Maar ik vrees dat de reeks en de puntentelling dan verneukt wordt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
We hebben echter wel een hyperactieve blije ongetrainde puppy met modrechten hier in het topic rondstuiteren he....quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja ik kreeg die tip van jippie, maar ik denk ik vraag het even na voor de zekerheid, voordat ze straks handmatig moeten gaan lopen pielen![]()
als jij het onthoud, moeten we het maar eens proberen en wellicht even navragen aan devzero, of monitor dat allemaal oke vind enzoquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat Paul nu ff niet zomaar ff op wat random knoppen drukken voor we zekerheid hebben of het nadelig effect heeft op de telling enzo.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik denk dat je dat beter niet kan doen, je weet dat veel mensen hier niet tegen verandering kunnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titelWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@devzero @Monitorquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als jij het onthoud, moeten we het maar eens proberen en wellicht even navragen aan devzero, of monitor dat allemaal oke vind enzo
Zo ook goed?![]()
![]()
oke ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter niet kan doen, je weet dat veel mensen hier niet tegen verandering kunnen![]()
![]()
Dan gaan er weer wat janken dat je ronde 35 er uit hebt gehaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titel
Of je maakt 35DTS#8787Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTSquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan er weer wat janken dat je ronde 35 er uit hebt gehaal
Of je maakt 35DTS#8787
maarja komt wel goed, die verandering strugle kan een lastige zijn. even goed over na denken toch maarIk heb het recht om te bepalen!![]()
Wat mij betreft mag dat wel hoor Maar zoals Paul al zeiquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTS
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTSActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
scheelt toch een behoorlijk aantal karaktersquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.
je ziet het toch en ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dat wel hoor Maar zoals Paul al zei![]()
![]()
Ichthus College in Veenendaal week dicht door corona-uitbraak: ‘Besmette leerlingen en personeel flink ziek’
https://www.gelderlander.(...)flink-ziek~a841fcdf/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jan RoosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aan de andere kant, sommige nemen geen eens de moeite om een titel te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
scheelt toch een behoorlijk aantal karaktersActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik let helemaal niet op sec, minuten of wat dan ookquote:
Maar je kan zelf ook opletten Mario
Ik krijg ook geen punten hoor, het is maar even zo voor zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rot op je zei je gaat wegblijven conjoquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hey mag ik ook gewoon even puntje pakken![]()
Je hebt je punt nu wel gemaakt, ga slapenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hey mag ik ook gewoon even puntje pakken![]()
SLaap lekker tot volgende maand
Je mag dan wel de eerlijkste persoon in dit spel zijn, maar waar komt al die woede vandaan joh?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op je zei je gaat wegblijven conjo
Relax conjo, en smoke een jonko!![]()
![]()
Heb je mario gepest?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:06 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry @:paul ik zal het niet meer doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
Schakel is een echt boefje.quote:
tampermonkey/greasemonkey?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Zwarte Piet is net op tijd verbannen voor Schakel, anders ging die in de zak en meer naar Spanjequote:Op vrijdag 27 november 2020 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schakel is een echt boefje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee heb die film afgekeken verder niks meer gekekenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in je broek plassen is niet zo lekker
Heb je gisteren nog andere film gekeken?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
hoe haal je ze wegquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
mario is niet nodig ditquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op je zei je gaat wegblijven conjoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
of stuur dat die berichten gewoon in DM dan heeft niemand er verder last van, en ik laat ze dan wel van mij afglijdenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Adblock werkt op dezelfde manier ongeveerquote:
je blokkeert de URLs van de pieten dus.. Inventief
Een gedicht over Maanvis
Bijna.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je wegquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sommige mensen noemen het open en eerlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je weg![]()
![]()
neee joh niemand weg pestenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je wegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ontspan he mensen, dat is belangrijk.
even diep inademen door de neus en weer rustig uit door de mondIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik ook niets meer ben vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb die film afgekeken verder niks meer gekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommigen mensen begrijpen de inhoud van de posten niet zo goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan moet hij stoppen met zijn agressieve gedoe. Nu ben ik het zat. Er hangt hie telkens een kutsfeer door hemquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neee joh niemand weg pestenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ben zeer ontspannen hoor schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Schakeltopia het volgende:
even diep inademen door de neus en weer rustig uit door de mondFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mario tel even tot 10
Haal dan even diep ademA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
dit is wel een feit jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met zijn agressieve gedoe. Nu ben ik het zat. Er hangt hie telkens een kutsfeer door hemFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dan is het goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben zeer ontspannen hoor schakel
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Schakeltopia het volgende:
even diep inademen door de neus en weer rustig uit door de mond
Jaa het valt of staat hier wel met een sec hèquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik pasquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jA ik kwam hier juist voor mijn ontspanning omdat ik echt een kutdag en kutweek heb en dat wordt dan verneukt door iemand die komt jengelen dat ie zijn puntjes niet gehad heeftquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Schakeltopia het volgende:
even diep inademen door de neus en weer rustig uit door de mond
Een gedicht over Maanvis
valt wel mee trouwens. kan ook zijn dat het puur zakelijk is . alles voor die punktenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik was aan het werk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:16 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn jullie om 11 00 niet hier gewezen??
Wat was er om 11:00?![]()
Ik vind z'n gebitch vaak juist wel grappig!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met zijn agressieve gedoe. Nu ben ik het zat. Er hangt hie telkens een kutsfeer door hem
Maar voor hemzelf is het gewoon zo sneu. Het is kut dat je om het minste of geringste steeds zo boos wordt.Moet-ie echt een keer aan gaan werken.
![]()
Omdat ik andere dingen te doen hebquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:16 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn jullie om 11 00 niet hier gewezen??
En jij kan hier ook meer aanwezig zijn
In plaats van dat andere het voor jou moeten doenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Mario. Als ik niet wil dat iemand mij inhaalt. Dan bolk hem of haar de hele dag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:16 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn jullie om 11 00 niet hier gewezen??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is Paul nog zo jong dan, en woont hij in Canada?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)elijksaanzoek-man-28
![]()
![]()
Hier hadden we het net eergisteren of zo over in het topic!![]()
![]()
Anger Managementquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind z'n gebitch vaak juist wel grappig!
Maar voor hemzelf is het gewoon zo sneu. Het is kut dat je om het minste of geringste steeds zo boos wordt.Moet-ie echt een keer aan gaan werken.
![]()
![]()
ik ben er van vannachtquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen te doen heb
En jij kan hier ook meer aanwezig zijn
In plaats van dat andere het voor jou moeten doen![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Is Paul nog zo jong dan, en woont hij in Canada?
Hier hadden we het net eergisteren of zo over in het topic!![]()
![]()
Je neemt dit spelletje veel te serieus!quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Familie van Paul?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)elijksaanzoek-man-28
![]()
![]()
Juist. Denk niet dat iemand met hem mensergerjeniet wil doen of Monopolyquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je neemt dit spelletje veel te serieus!![]()
![]()
puntjes helpt ook grapjequote:Op vrijdag 27 november 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mindfulness, yoga, tai chi, valium; wat ook maar wil helpen!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heel het bord door de luchtquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Juist. Denk niet dat iemand met hem mensergerjeniet wil doen of MonopolyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ook wel eens lekker vroeg slapen..quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niets meer ben vroeg gaan slapenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Met geld en huizen en pionnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heel het bord door de lucht![]()
![]()
Ik had vroeger een neefje die ook zo reageerde als hij verloor met dammen. Ik trok altijd eerst mijn schoenen aan voor ik met hem ging spelen want zodra hij had verloren moest ik rennen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Juist. Denk niet dat iemand met hem mensergerjeniet wil doen of Monopoly
Nou scheelt het natuurlijk wel dat wij toen een jaar of 8 waren
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
puntjes helpt ook grapje
Maar laatst liep hij juist weer te bitchen dat er te weinig gepost werd!
Volgens mij zit hij vaak ook gewoon te trollen hoor.![]()
![]()
Nou dan is er niks aan de hand..quote:
Post gewoon mee en laat mensen blijven of komen wanneer zij willenA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had vroeger een neefje die ook zo reageerde als hij verloor met dammen. Ik trok altijd eerst mijn schoenen aan voor ik met hem ging spelen want zodra hij had verloren moest ik rennen.
Nou scheelt het natuurlijk wel dat wij toen een jaar of 8 waren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had vroeger een neefje die ook zo reageerde als hij verloor met dammen. Ik trok altijd eerst mijn schoenen aan voor ik met hem ging spelen want zodra hij had verloren moest ik rennen.
Nou scheelt het natuurlijk wel dat wij toen een jaar of 8 waren![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruine Pieten vind ik nog net acceptabel, maar eigenlijk moeten ze pikzwart zijn.
Bruin vind ik ook prima. Is ook wat minder eng voor de kinderen lijkt me. De Pieten werden ook al steeds vaker bruin. De Piet ging zonder al die zeurpieten al met zijn tijd mee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bruine Pieten vind ik nog net acceptabel, maar eigenlijk moeten ze pikzwart zijn.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja is het ook, maar ben nooit laat in bed uiterlijk 22.30 uurquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker vroeg slapen..
Maar hoe vroeger ik ga slapen hoe vroeger ik wakker benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kinderfeest moet gewoon leuk blijven en kinder feest zonder dat ouderen gaan janken over een kleurtje
quote:vind dat ook echt niets
Beugelbek pietjuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bruine Piet was geïntroduceerd toen sommige Surinamers zich beledigd voelden omdat Zwarte Piet duidelijk een karikatuur van hen was, maar dat zij niet zwart waren. We moesten er dan tenminste voor zorgen dat hij een BRUINE huidskleur kreeg, want dat pikzwarte was een belediging.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bruin vind ik ook prima. Is ook wat minder eng voor de kinderen lijkt me. De Pieten werden ook al steeds vaker bruin. De Piet ging zonder al die zeurpieten al met zijn tijd mee.
Toen kwamen er dus bruine Pieten: "ZIE JE WEL DAT ZWARTE PIET EEN KARIKATUUR VAN ONS IS??? NU IS HIJ BRUIN! DAT HEEFT NIETS MET ROET TE MAKEN, DAT IS GEWOON ONZE HUIDSKLEUR! HOE DUIDELIJK WIL JE HET HEBBEN, VERDAMMT NOCHMAL!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
Bist du so frustriert das du auch auf Deutsch gehst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De bruine Piet was geïntroduceerd toen sommige Surinamers zich beledigd voelden omdat Zwarte Piet duidelijk een karikatuur van hen was, maar dat zij niet zwart waren. We moesten er dan tenminste voor zorgen dat hij een BRUINE huidskleur kreeg, want dat pikzwarte was een belediging.
Toen kwamen er dus bruine Pieten: "ZIE JE WEL DAT ZWARTE PIET EEN KARIKATUUR VAN ONS IS??? NU IS HIJ BRUIN! DAT HEEFT NIETS MET ROET TE MAKEN, DAT IS GEWOON ONZE HUIDSKLEUR! HOE DUIDELIJK WIL JE HET HEBBEN, VERDAMMT NOCHMAL!!!"![]()
![]()
![]()
Oh echt? Ik dacht dat hij langzaam aan gewoon bruin werd. Het ik weer onderschat wat een verschrikkelijke zijkschuiten er toch rondlopenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De bruine Piet was geïntroduceerd toen sommige Surinamers zich beledigd voelden omdat Zwarte Piet duidelijk een karikatuur van hen was, maar dat zij niet zwart waren. We moesten er dan tenminste voor zorgen dat hij een BRUINE huidskleur kreeg, want dat pikzwarte was een belediging.
![]()
Ja dat moet je aan die Surinamers vragen he!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bist du so frustriert das du auch auf Deutsch gehst?![]()
![]()
En straks zijn ze weer in hun kruis getast omdat er alleen maar Pieten zijn met een witte huidskleur en hier en daar een vlekjequote:Op vrijdag 27 november 2020 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup; het is ineens voor negers verboden om nog Piet te spelen, om het feest zo op deze manier inclusiever voor iedereen te maken!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En straks zijn ze weer in hun kruis getast omdat er alleen maar Pieten zijn met een witte huidskleur en hier en daar een vlekje
Nou ja, ineens; het is een paar jaar geleden al begonnen he.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Wat een mooierd!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:35 schreef engine het volgende:
@:jippie
Kijk mijn nieuwe huisdier!
Hij weet het alleen nog niet
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die heeft vast net een smakelijk vogeltje uit het vogelhuisje gepaktquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja heel mooiquote:
Hij krijgt ze niet te pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heeft vast net een smakelijk vogeltje uit het vogelhuisje gepakt
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Het mooie is dat er mensen van surinaamse afkomst zelf graag voor zwarte Piet spelen en het nu niet mer mogen. Ze discrimineren eigenvolkquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup; het is ineens voor negers verboden om nog Piet te spelen, om het feest zo op deze manier inclusiever voor iedereen te maken!
Nou ja, ineens; het is een paar jaar geleden al begonnen he.
EN dit jaar was er ook iemand met een donkere huidskleur die ieder jaar voor ZP speelde en het niet meer mocht nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de buren? Nog steeds op vogeltjes jachtquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
jij zorg goed voor de vogels zeg . heb hier ook wat hangen maar niet zoveel als jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Lunchtijd.
koffie tijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Net opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet, meestal tussen 12;30 en 13;00 uur.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vaak lunch ik niet eens, maar ik had vanmorgen ook niet gegeten dus mijn maag was wat knorrigquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, meestal tussen 12;30 en 13;00 uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik neem ook weer ff een bakkie. Ik kan het weer normaal drinken, gelukkig!
O< dat is wel fijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik neem ook weer ff een bakkie. Ik kan het weer normaal drinken, gelukkig!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: