Ik snap je niet, hoe wil je het inkorten heequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:paul even een rare vraag. stel ik maak een topic titel op bijv deze manier:
[ronde 35] DTS #8780 De uil van Minerva vliegt door!
gaat alles dan nog goed, mag je dat inkorten zodat je meer kwijt kunt in je TT ?
Goeie vraag! Ik wil vaak ook nog net ff wat extra letters kwijt kunnen in de TT.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:54 schreef Schakeltopia het volgende:
@:paul even een rare vraag. stel ik maak een topic titel op bijv deze manier:
[ronde 35] DTS #8780 De uil van Minerva vliegt door!
gaat alles dan nog goed, mag je dat inkorten zodat je meer kwijt kunt in je TT ?
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titelquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap je niet, hoe wil je het inkorten hee
Laat Paul nu ff niet zomaar ff op wat random knoppen drukken voor we zekerheid hebben of het nadelig effect heeft op de telling enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titel
nouja ik kreeg die tip van jippie, maar ik denk ik vraag het even na voor de zekerheid, voordat ze straks handmatig moeten gaan lopen pielenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik wil vaak ook nog net ff wat extra letters kwijt kunnen in de TT.
Maar ik vrees dat de reeks en de puntentelling dan verneukt wordt.
We hebben echter wel een hyperactieve blije ongetrainde puppy met modrechten hier in het topic rondstuiteren he....quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja ik kreeg die tip van jippie, maar ik denk ik vraag het even na voor de zekerheid, voordat ze straks handmatig moeten gaan lopen pielen
als jij het onthoud, moeten we het maar eens proberen en wellicht even navragen aan devzero, of monitor dat allemaal oke vind enzoquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat Paul nu ff niet zomaar ff op wat random knoppen drukken voor we zekerheid hebben of het nadelig effect heeft op de telling enzo.
Ik denk dat je dat beter niet kan doen, je weet dat veel mensen hier niet tegen verandering kunnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou dat je dus zegmaar Het dodetopicspel vervangt met DTS #8787 nu heb ik meer over voor de titel
@devzero @Monitorquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als jij het onthoud, moeten we het maar eens proberen en wellicht even navragen aan devzero, of monitor dat allemaal oke vind enzo
oke ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter niet kan doen, je weet dat veel mensen hier niet tegen verandering kunnen
Dan gaan er weer wat janken dat je ronde 35 er uit hebt gehaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTSquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan er weer wat janken dat je ronde 35 er uit hebt gehaal
Of je maakt 35DTS#8787
Wat mij betreft mag dat wel hoor Maar zoals Paul al zeiquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTS
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel dus alles blijft gelijk, behalve "het dodetopicspel" word vervangen door DTS
scheelt toch een behoorlijk aantal karaktersquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.
je ziet het toch en ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dat wel hoor Maar zoals Paul al zei
Aan de andere kant, sommige nemen geen eens de moeite om een titel te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
scheelt toch een behoorlijk aantal karakters
Ik let helemaal niet op sec, minuten of wat dan ookquote:
rot op je zei je gaat wegblijven conjoquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hey mag ik ook gewoon even puntje pakken
Je hebt je punt nu wel gemaakt, ga slapenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hey mag ik ook gewoon even puntje pakken
Je mag dan wel de eerlijkste persoon in dit spel zijn, maar waar komt al die woede vandaan joh?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op je zei je gaat wegblijven conjo
Heb je mario gepest?quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:06 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry @:paul ik zal het niet meer doen
quote:
Schakel is een echt boefje.quote:
tampermonkey/greasemonkey?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |