kijk ook dat is op te lossen: tadaaaaquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Schakeltopia het volgende:
alright ziet er goed uit, nog steeds op #3![]()
alsof het zo moest zijn he
[ afbeelding ]
hij weet dat nu niemand isquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denken
Ja en als ik bbrrrr heb ook alquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht, als je trump ziet moet je aan mij denken.
daar kan ik helaas niets aan veranderen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Schakeltopia het volgende:
alright ziet er goed uit, nog steeds op #3![]()
alsof het zo moest zijn he
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij weet dat nu niemand is
moppelt hij nu terug
quote:
Ben je niet heel moe Mario?quote:
Altijd wel.quote:
Altijd gezellig mailyquote:
Tot nu toe was ik het nooit met Trump eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:42 schreef Schakeltopia het volgende:
laat ik nog even cool doen met mijn faketweet![]()
[ afbeelding ]
jeetje doe je wel een beetje voorzichtig?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spul
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje doe je wel een beetje voorzichtig?
Jeetje ...quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
Gisterenmiddag in mijn vinger gesneden, het bloedt nu nog. Gelukkig hebben we een flinke voorraad van dat spul
oke dan is het goed, ik weet van een maat die ook in z'n vinger sneed maar die moest wel hechtingen of plakken geloof ik. brr brrquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het stelt niks voor, maar het kost me zoveel pleisters
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan is het goed, ik weet van een maat die ook in z'n vinger sneed maar die moest wel hechtingen of plakken geloof ik. brr brr
O dat is niet zo slim. Is het zo diep dan dat het nu nog bloed?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:
O ja dat is ellendequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.
aha aha, dat veranderd de zaak iets! nou sterkte ermee meidquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik bloedverdunners vanwege een ooginfarct. Daardoor kost het altijd wat tijd voor het gaat stollen.
Ik wou net vragen of je bloedverdunners gebruikt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vrij diep, maar niet ernstig hoor. Gewoon een irritante plek waardoor het geen rust krijgt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet zo slim. Is het zo diep dan dat het nu nog bloed?
haha ook hij heeft van die dagen waarop hij kan verrassenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tot nu toe was ik het nooit met Trump eens.
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ook hij heeft van die dagen waarop hij kan verrassen
ik lees het niet eens meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idioterie verbaasd mij elke keer weer.
Ja, dan buig je hem te vaak waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vrij diep, maar niet ernstig hoor. Gewoon een irritante plek waardoor het geen rust krijgt.
chocolade venzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |