ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..
Maar daarna heb ik flink wat gas terug genomen. want die maand was hard werken..
dat het verslavend kan werken begrijp ik ook heel goed.
Alleen wat ik niet zo goed begrijp is dat het dan maanden gaat overheersen je dag ritme gaat beheersen of nacht ritme... en bedoel hier niemand persoonlijk mee laat dat voorop staan en iedereen mag doen laten wat hij wilt..
maar merk wel dat er mensen te diep er in zitten en dan gaan schelden enz..
ik persoonlijk ben blij dat ik maar 1 maand vol gas ben gegaan en t erna los kon laten... al vind ik het wel leuk in top 20 te staan maar als niet lukt ook prima
A gossiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?
gelijk heb je dan. ik 1 keer maar echt nooit meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.
Ja en in je broek plassen is niet zo lekkerquote:
door posten en zo punten gaan pakkenquote:
Gaan we verderquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?
Zielig he SBE dat koppie van dat jochiequote:
Niet nodig mopquote:
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooienquote:
Hey Mazquote:
Best wel maar wel een goede van die ouders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig he SBE dat koppie van dat jochie
Met prachtige ogenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Leuke UI heb je Maz, klein vals krengetje zo te zien
ik heb nog 3 oude muizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooien
Ja, dit soort dingen hebben er wel meer geprobeerd denk ik. Maar of het helptquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel maar wel een goede van die ouders.
Ja, dat welquote:
Kapot gooien heeft geen zin je krijgt er geen punt meequote:
Schelden vergelijken met eerlijk en open.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario zegt nee typt het wel openlijk . ik denk dat mario 1 vd weinige is die zo eerlijk en open is over het spel ect
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schelden vergelijken met eerlijk en open.
vorige mnd had ik als doel om bi @jerney te komen in de score en dat was me toen gelukt en daarna ging ik er flink overheenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gelijk heb je dan. ik 1 keer maar echt nooit meer
je bent en liefiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapot gooien heeft geen zin je krijgt er geen punt mee
Hau deine maul, du nutella-lecker!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schelden vergelijken met eerlijk en open.
Dank je wel Mario, jij ook als je niet zo boos wordt.quote:
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke Marioquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke Mario
Ja Mario kan tekeer gaan als hij boos is. Jammer want je schiet er niets mee op.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hitler bleren is de laatste nieuwe van onze open en eerlijke Mario
Uhu.quote:
Hey Schakel, lekker gedouchdquote:
mensen gaan je dan juist bolken om je reactie uit te lokkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Mario kan tekeer gaan als hij boos is. Jammer want je schiet er niets mee op.
Je krijgt er geen punt meer van.
Of aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen gaan je dan juist bolken om je reactie uit te lokken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Schakeltopia het volgende:
alright ziet er goed uit, nog steeds op #3![]()
alsof het zo moest zijn he
[ afbeelding ]
ja achja geen idee, maar wel lachenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:30 schreef Schakeltopia het volgende:
alright ziet er goed uit, nog steeds op #3![]()
alsof het zo moest zijn he
[ afbeelding ]
Nu moet ik iedere keer als ik Trump zie aan jou denkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja achja geen idee, maar wel lachen
alhoewel, ik moet wel eerlijk zijn. het was mario die begon over fake tweets over maradonna en madonna. zo kwamen we op rare tweetjes van trumpie geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |