bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net @Paul die naar zijn fans zwaaitquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende: De FvD is aardig leeg aan het lopen he? Dit maar ff gepaint: [ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
De FvD is aardig leeg aan het lopen he?
Dit maar ff gepaint:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net @:Paul die naar zijn fans zwaait
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Allemaal de schuld van Schakel,quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Had hij de DT niet te pakken?
Of bevalt de nieuwe muis niet?
Is z'n koffie koud?
Heeft er weer iemand op een berg gepoept?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is verslavend om die punten te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man3 waarom er zo in opgaan
Ik kreeg echt een rush toen ik de punten zag binnenkomen en ik van de 21ste naar de 11e plaats ging in 1 dag.
Het voelde ook heel goed om de dag dat ik de DT had aan iedereen de hele tijd te vragen wie de DT had.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En hoe beviel t over mij heen gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is verslavend om die punten te krijgen.
Ik kreeg echt een rush toen ik de punten zag binnenkomen en ik van de 21ste naar de 11e plaats ging in 1 dag.
Het voelde ook heel goed om de dag dat ik de DT had aan iedereen de hele tijd te vragen wie de DT had.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Slaap lekker Schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, dit lijkt mij duidelijk. zwaai zwaai tot de volgende keer
[ afbeelding ]tot laterssssss
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En hoe beviel t over mij heen gaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net @:Paul die naar zijn fans zwaait![]()
![]()
![]()
Alleen te lezen als je abo hebt, ik hem niet maar ze hebben er een potje van gemaakt met het vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)en-potje-van-gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt wel heel erg veel posts gemaakt om die score te bereiken. En posts waar redelijk wat moeite in zit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, dit lijkt mij duidelijk. zwaai zwaai tot de volgende keer
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee schakel was bezig Mario in te halenquote:
En als Schakel er is krijg je geen punt, dan ga je snel even wat anders tussen door doen en dan juist pakt Schakel punten
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee schakel was bezig Mario in te halen
En als Schakel er is krijg je geen punt, dan ga je snel even wat anders tussen door doen en dan juist pakt Schakel puntenAh!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Alleen te lezen als je abo hebt, ik hem niet maar ze hebben er een potje van gemaakt met het vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)en-potje-van-gemaaktAh, joy....
![]()
dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is verslavend om die punten te krijgen.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.
Maar daarna heb ik flink wat gas terug genomen. want die maand was hard werken..
dat het verslavend kan werken begrijp ik ook heel goed.
Alleen wat ik niet zo goed begrijp is dat het dan maanden gaat overheersen je dag ritme gaat beheersen of nacht ritme... en bedoel hier niemand persoonlijk mee laat dat voorop staan en iedereen mag doen laten wat hij wilt..
maar merk wel dat er mensen te diep er in zitten en dan gaan schelden enz..
ik persoonlijk ben blij dat ik maar 1 maand vol gas ben gegaan en t erna los kon laten... al vind ik het wel leuk in top 20 te staan maar als niet lukt ook primaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heel jammerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja echt jammer, maar ja wat doe je er aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ik ben over jou heen gegaan.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar mario is nou eenmaal mario, en die gaat te veel in het spel op.. als andere hem in halen of te dicht bij komen qua punten wordt ie boos, omdat hij denkt dat andere degene geholpen hebben etcA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Oeeeeeeeee was het lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
En ik ook over jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
En dat gaat weer gebeuren hahaha
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja het is echt net geluk hebben op het juiste moment te posten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldig genoten.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En ik ook over jou
En dat gaat weer gebeuren hahaha![]()
quote:
Soms heb je dat héquote:
Jou week kan niet meer stukquote:
mario zegt nee typt het wel openlijk . ik denk dat mario 1 vd weinige is die zo eerlijk en open is over het spel ectquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar mario is nou eenmaal mario, en die gaat te veel in het spel op.. als andere hem in halen of te dicht bij komen qua punten wordt ie boos, omdat hij denkt dat andere degene geholpen hebben etcFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat kon die al niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet ook gebeuren Mario. Je kat ook al eten gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daarom zeg ik het ookquote:
![]()
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: