dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is verslavend om die punten te krijgen.
Ik kreeg echt een rush toen ik de punten zag binnenkomen en ik van de 21ste naar de 11e plaats ging in 1 dag.
Het voelde ook heel goed om de dag dat ik de DT had aan iedereen de hele tijd te vragen wie de DT had.
En de grapjes 'ik ben vannacht over je heen gegaan' waren ook heel erg bevrolijkend.
Ja echt jammer, maar ja wat doe je er aanquote:
Ik ben over jou heen gegaan.quote:
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.quote:
Oeeeeeeeee was het lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
En ik ook over jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben over jou heen gegaan.
Ja het is echt net geluk hebben op het juiste moment te posten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en ze hadden zelfs het vorige topique volgepost zodat ik tijdens de DT snel kon posten. Maar FF had de DT met de clownsmiley.
Geweldig genoten.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En ik ook over jou
En dat gaat weer gebeuren hahaha
quote:
Soms heb je dat héquote:
Jou week kan niet meer stukquote:
mario zegt nee typt het wel openlijk . ik denk dat mario 1 vd weinige is die zo eerlijk en open is over het spel ectquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar mario is nou eenmaal mario, en die gaat te veel in het spel op.. als andere hem in halen of te dicht bij komen qua punten wordt ie boos, omdat hij denkt dat andere degene geholpen hebben etc
Dat kon die al niet.quote:
Moet ook gebeuren Mario. Je kat ook al eten gehad?quote:
quote:
Daarom zeg ik het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |