ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel en ja is en blijft een spel ik ben 1 maand vol gas gegaan en ja de winst was leuk..
Maar daarna heb ik flink wat gas terug genomen. want die maand was hard werken..
dat het verslavend kan werken begrijp ik ook heel goed.
Alleen wat ik niet zo goed begrijp is dat het dan maanden gaat overheersen je dag ritme gaat beheersen of nacht ritme... en bedoel hier niemand persoonlijk mee laat dat voorop staan en iedereen mag doen laten wat hij wilt..
maar merk wel dat er mensen te diep er in zitten en dan gaan schelden enz..
ik persoonlijk ben blij dat ik maar 1 maand vol gas ben gegaan en t erna los kon laten... al vind ik het wel leuk in top 20 te staan maar als niet lukt ook prima
A gossiequote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?
gelijk heb je dan. ik 1 keer maar echt nooit meerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga eigenlijk nooit voor de winst maar misschien als ik zo ver voor zou staan wel.
Ja en in je broek plassen is niet zo lekkerquote:
door posten en zo punten gaan pakkenquote:
Gaan we verderquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:14 schreef Maanvis het volgende:
https://fb.watch/20yIBLsXLJ/
@:danny hoe maak ik deze URL zodat ie gedetecteerd wordt door FOK?
Zielig he SBE dat koppie van dat jochiequote:
Niet nodig mopquote:
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooienquote:
Hey Mazquote:
Best wel maar wel een goede van die ouders.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig he SBE dat koppie van dat jochie
Met prachtige ogenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Leuke UI heb je Maz, klein vals krengetje zo te zien
ik heb nog 3 oude muizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit doen Mario. Je hebt net allemaal nieuwe spullen die moet je niet kapot gooien
Ja, dit soort dingen hebben er wel meer geprobeerd denk ik. Maar of het helptquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel maar wel een goede van die ouders.
Ja, dat welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |