Zwarte Piet is net op tijd verbannen voor Schakel, anders ging die in de zak en meer naar Spanjequote:Op vrijdag 27 november 2020 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schakel is een echt boefje.
Nee heb die film afgekeken verder niks meer gekekenquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en in je broek plassen is niet zo lekker
Heb je gisteren nog andere film gekeken?
hoe haal je ze wegquote:
mario is niet nodig ditquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op je zei je gaat wegblijven conjo
Adblock werkt op dezelfde manier ongeveerquote:
Bijna.quote:
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je wegquote:
Sommige mensen noemen het open en eerlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je weg
neee joh niemand weg pestenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent agressief en je kat mensen af daarom pest ik je weg
Ik ook niets meer ben vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb die film afgekeken verder niks meer gekeken
Dan moet hij stoppen met zijn agressieve gedoe. Nu ben ik het zat. Er hangt hie telkens een kutsfeer door hemquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neee joh niemand weg pesten
ben zeer ontspannen hoor schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ontspan he mensen, dat is belangrijk.
even diep inademen door de neus en weer rustig uit door de mond
dit is wel een feit jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet hij stoppen met zijn agressieve gedoe. Nu ben ik het zat. Er hangt hie telkens een kutsfeer door hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |