SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, ze passen wel mooi bij elkaarquote:Op woensdag 25 november 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Give up your guns and lay all your love on me
Ik opteer voor het 2e.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga maximaal door tot nummer 144, trouwens. Ik kan ook stoppen bij 149. Het is ook een beetje aan jullie
Ik wil vanavond nog in bad. dus ik wil zo uiterlijk 21.30 wel stoppen.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga maximaal door tot nummer 144, trouwens. Ik kan ook stoppen bij 149. Het is ook een beetje aan jullie
Het wordt iets eerderquote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil vanavond nog in bad. dus ik wil zo uiterlijk 21.30 wel stoppen.
Dan luister ik dat nog even af.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind 149 wel mooi uitgemikt, eigenlijkDan ben ik over de honderd nummers na drie shows - en dat was precies de bedoeling.
150 (100)quote:Want to get a car and just drive away
Looking at the view and listening to tunes
And I don't care what we talk about
As long as I'm with you
Preciesquote:Op woensdag 25 november 2020 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
En 101 gespeelde nummers is dan wel weer mooi palindroom.
Als je zo denkt dan was een top 242 weer beter dan een top 250.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
En 101 gespeelde nummers is dan wel weer mooi palindroom.
Denk je?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Dit was het rustige deel van de top 250
Nee, nog nietquote:Op woensdag 25 november 2020 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Is het nieuwste nummer in je top 250 eigenlijk al langsgekomen? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ja, het was rustiger dan wat je normaal in je shows draait. Dus ik verwacht wat meer dance in de hogere regionen.quote:
Prettige avond Melting. Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.
En fijne avond allemaal.
Dank je.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond Melting. Slaap lekker!
Dank je Rafeiro. Hopelijk voel jij je nu ook beter trouwens.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten Melting
Bubbelse Lili
Bedankt 11.
Goedemorgen livelink.quote:
Ze maakt het echt sfeervol.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
En nu ga ik met een glas wijn en een boek in bad. Heb ik echt zin in.
Mijn dochter doet zelfs nog waxinelichtjes aan als ze in bad gaat, maar dat gaat mij net te ver.
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.quote:Op donderdag 26 november 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Ze maakt het echt sfeervol.
quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Ik mis de Franse kaas met stokbrood, maar het ziet er sfeervol uit...quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Je moet hier zijn MUZ / Nostalgie: de evergreen top 1000 #5 Daysquote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
. hoi, welkom!quote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
Daar heb je zo’n plankje niet voor nodig, dat spul blijft wel drijvenquote:Op donderdag 26 november 2020 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis de Franse kaas met stokbrood, maar het ziet er sfeervol uit...![]()
Goedemorgen!
Dat mag pas vanaf 1 december: Rijksoverheid testbeleidquote:Op donderdag 26 november 2020 16:39 schreef livelink het volgende:
Mijn buurmeisje is in aanraking gekomen met iemand die positief getest is en moet nu in quarantaine. Dus ik zei haar dat ze zich na 5 dagen mocht laten testen ook als ze geen klachten heeft.
Want dat had ik uit de laatste persconferentie begrepen. Maar de GGD zegt dat ze zich niet mag laten testen als ze geen klachten heeft en dus de volle 10 dagen in quarantaine moet.
Schiet mij maar lek hoor.
Ja, ik zag het. Maar ze mocht zich dan ook niet op 1 december laten testen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat mag pas vanaf 1 december: Rijksoverheid testbeleid
Goedemiddag![]()
Formeel klopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:42 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, dat blijkt dus pas per 1 december in te gaan. Dus moet zij nu de volle 10 dagen in quarantaine en mag zich niet op dag 5 (30 november) laten testen en ook niet op 1 december (dag 6). Zij moet nu tot 5 december in quarantaine blijven ook als ze geen klachten heeft. Dat is toch ook krom?
Ik heb soms het idee dat er in de ene regio sneller wordt getest dan in de andere regio.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Formeel klopt dat inderdaad.
Ik zou - als ik haar was - op 1 december bellen of een afspraak maken met het gegeven dat ze 30 november contact heeft gehad en een afspraak wil maken. Dan weet ze het op 2 of 3 december. Ze moet wel tot dan thuis blijven maar dat moet ze sws.
Hier in Groningen hebben we erg weinig besmettingen in vergelijking met de rest vh land. Tijdens de piek in oktober duurde het een paar dagen voordat mijn huisgenoot de uitslag terug kreeg. Later ergens deze maand heeft ie weer een test gedaan en hoorde de uitslag na een dag al. (Waren beide negatief gelukkig, anders had ik een groot probleem)quote:Op donderdag 26 november 2020 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat er in de ene regio sneller wordt getest dan in de andere regio.
dan zou er toch een sneltest mogelijk moeten zijn? Desnoods wordt die door de opvang betaald?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:50 schreef livelink het volgende:
En ze werkt in de kinderopvang, waar dus nu ongeveer alle leidsters in quarantaine zitten. Die zal ook wel grotendeels moeten sluiten, denk ik.
Nee, als ze geen klachten heeft mag ze niet getest worden. Ook niet als ze op 1 december belt. Je mag pas op zijn vroegst zonder klachten getest worden op 6 december.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Formeel klopt dat inderdaad.
Ik zou - als ik haar was - op 1 december bellen of een afspraak maken met het gegeven dat ze 30 november contact heeft gehad en een afspraak wil maken. Dan weet ze het op 2 of 3 december. Ze moet wel tot dan thuis blijven maar dat moet ze sws.
Het gaat er echt om dat je zonder klachten niet getest mag worden.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou er toch een sneltest mogelijk moeten zijn? Desnoods wordt die door de opvang betaald?
Bent u onlangs in contact geweest met een positief getest persoon? Dan is het raadzaam om uzelf 5 á 6 dagen na contact te laten testen.. U weet dan binnen 15 minuten of u wel of niet besmet bent met het coronavirus. Oh en die kost dan ¤ 49,00quote:Op donderdag 26 november 2020 16:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat er echt om dat je zonder klachten niet getest mag worden.
Tja, ik snap het ook allemaal niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
Bent u onlangs in contact geweest met een positief getest persoon? Dan is het raadzaam om uzelf 5 á 6 dagen na contact te laten testen.. U weet dan binnen 15 minuten of u wel of niet besmet bent met het coronavirus. Oh en die kost dan ¤ 49,00
vreemd!
Laten we dan maar proberen om niet getest te hoeven wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik snap het ook allemaal niet meer.
Dan vraagt ze gewoon na 5 dagen een test aan en geeft dan aan dat ze een loopneus heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik snap het ook allemaal niet meer.
Ja, dat kan natuurlijk sowieso. Maar dan word je dus gedwongen te liegen. En voor hetzelfde geld krijgt ze natuurlijk sowieso klachten (maar dat hopen we natuurlijk niet)quote:Op donderdag 26 november 2020 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan vraagt ze gewoon na 5 dagen een test aan en geeft dan aan dat ze een loopneus heeft.
Hmm dat is wel heel bijzonder. Als je op 1 december een melding krijgt, moet je toch gewoon kunnen bellen om een afspraak te maken?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, als ze geen klachten heeft mag ze niet getest worden. Ook niet als ze op 1 december belt. Je mag pas op zijn vroegst zonder klachten getest worden op 6 december.
quote:Vanaf 1 december: quarantaine verkorten door testen
Vanaf 1 december kunt u zich ook zonder klachten laten testen in de volgende gevallen:
U bent een nauw contact van iemand met corona volgens het bron- en contactonderzoek;
U krijgt een melding in de CoronaMelder app omdat u contact heeft gehad met iemand met corona.
U kunt zich laten testen op de 5e dag na het laatste risicovolle contact. Is de testuitslag negatief? Dan hoeft u niet langer in quarantaine te blijven.
Blijf wel extra alert op klachten en blijf de basisregels volgen. En krijgt u klachten? Dan blijft u thuis en maakt u een nieuwe testafspraak.
Hopelijk ga je iets leuks doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:46 schreef Melting het volgende:
Vanavond trouwens geen muziek van mij.
Ik ben niet thuis namelijk.
Nou hoor... 🙄quote:Op donderdag 26 november 2020 17:46 schreef Melting het volgende:
Vanavond trouwens geen muziek van mij.
Ik ben niet thuis namelijk.
Is dat niet een commerciële test, buiten de GGD om?quote:Op donderdag 26 november 2020 17:06 schreef just me het volgende:
[..]
Bent u onlangs in contact geweest met een positief getest persoon? Dan is het raadzaam om uzelf 5 á 6 dagen na contact te laten testen.. U weet dan binnen 15 minuten of u wel of niet besmet bent met het coronavirus. Oh en die kost dan ¤ 49,00
vreemd!
quote:Op donderdag 26 november 2020 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet een commerciële test, buiten de GGD om?
Tegen betaling mag je je zo vaak laten testen als je wilt.
Vinden ze vast heel fijn...
bij mij in de buurt 49,00 en het is een Corona sneltest die een uitslag geeft binnen 15 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben 2x getest nu, beide keren negatief. En had de uitslagen dezelde dag nog. Maar dat watren geen commerciële. Die zijn vaak rond de ¤90 , die van rond de 50 is voor antistoffen.
Daar ging het niet over, het ging erover of je ook zonder klachten getest kunt wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat toch niet betalen voor zo’n test? Zo erg is een dag wachten op de uitslag toch niet?
Oh ja, bij commercielen kan allesquote:Op donderdag 26 november 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, het ging erover of je ook zonder klachten getest kunt worden
Dan sta jij in een wit schort in de voortuin met een ridderhelm van de ene kabouter op je hoofd en een wattenstaafje uit de beauty set van de andere kabouter een beetje in iemands neus te poeren, je laat even contactloos betalen, drinkt een bak koffie terwijl de klant wacht en roept daarna "Niks aan de hand! Next!"...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij in de buurt 49,00 en het is een Corona sneltest die een uitslag geeft binnen 15 minuten.
Voedsel zit er in. Is er straks behoefte aan een muziekje a la Melting of is een donderdagavondje rust ook wel eens lekker?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil straks wel wat Golden Oldies draaien, maar dan vanaf 20.00 uur.
Zit nog te wachten op de voedselbezorger...
Ik had een avondje tv op de bank ingeplandquote:Op donderdag 26 november 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voedsel zit er in. Is er straks behoefte aan een muziekje a la Melting of is een donderdagavondje rust ook wel eens lekker?
Mooi, ik dan ook...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een avondje tv op de bank ingepland
De hypotheek moet toch betaald worden ..quote:Op donderdag 26 november 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan sta jij in een wit schort in de voortuin met een ridderhelm van de ene kabouter op je hoofd en een wattenstaafje uit de beauty set van de andere kabouter een beetje in iemands neus te poeren, je laat even contactloos betalen, drinkt een bak koffie terwijl de klant wacht en roept daarna "Niks aan de hand! Next!"...
Katsjing!
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregenquote:Op donderdag 26 november 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg nu een mail dat DJ11 gisteren gaat draaien.![]()
Die handigheid van Facebook soms ook
Ja net als vriendschapsvoorstellen, soms heeft iemand een bericht gepost. En dan krijg je een notificatie. Jij had over 11 gepost gisteren.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregen
Idem.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregen
Ik krijg een melding op mijn FB maar gelukkig geen mail!quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil helemaal geen mail van FB, alles is geblockt wat dat betreft...
Ook dat heb ik voor de meeste personen, groepen en andere toeters en bellen geblokkeerd.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg een melding op mijn FB maar gelukkig geen mail!
Ik zal het verwijderenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat heb ik voor de meeste personen, groepen en andere toeters en bellen geblokkeerd.
Ik lees het vwb R49 hier wel...![]()
Ik zie er net wel dat ik 5 minuten geleden zou gaan draaien...
Dank!quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal het verwijderen
en dan ga ik de naaimachine maar eens gezellig laten snorren
Had daarvoor ook echt mail gehad van dat bedrijf, waar ik ook helemaal niks van snapte.quote:Beste Raf,
Vanmorgen kreeg je van ons een berichtje over toiletpapier in je bestelling. Die mail is per ongeluk verstuurd, dus je mag ‘m gewoon negeren. Sorry voor de verwarring!
Fijne dag,
Zegt me zo niks.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo Mad, ken je dat programma op ziggo 13, house fanatics? Ik zag net een stukje, niks voor mij, maar misschien wel voor jou
Goedemorgen Melting. Vrije vogel die gewoon vroeg opstaat.quote:
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft de 1e 2 uur online les vandaag en moet dan vanaf het 3e uur fysiek op school zijn.
Ergens moet er dan ook nog 1 uur fietstijd naar school vandaan getoverd worden![]()
Dus dat wordt weer te laat komen met alle gevolgen van dien
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Vrije vogel die gewoon vroeg opstaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?
Goedemorgen!
Goedemorgen heren.quote:
Dat hebben ze dan weer goed geregeld.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft de 1e 2 uur online les vandaag en moet dan vanaf het 3e uur fysiek op school zijn.
Ergens moet er dan ook nog 1 uur fietstijd naar school vandaan getoverd worden![]()
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Diaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?![]()
Goedemorgen
Goedemorgen just me.quote:
En zo niet, dan toch lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Past wel bij de tijd van het jaar.
Ja, op school zelf. Maar de wifi is daar heel slecht. Ach, we zien het wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?
Goedemorgen!
Aangezien ik geen speculaas lust, neem ik er hier eentje van.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag gevulde speculaas:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?![]()
Goedemorgen
Ik vind het toch knap hoor, dat je zoon dan toch nog goede cijfers haalt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.
Ja dan is het wel lastig dat je verder weg woont..quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.
Ja, we hebben volgende week een gesprek met zijn mentor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dan is het wel lastig dat je verder weg woont..
Is er op school ook geen mentor of intern begeleider met wie dit besproken kan worden?
Wel knap dat hij goede cijfers blijft halen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..] Ja, hij wil werktuigbouwkunde gaan doen.
Ik vind het toch knap hoor, dat je zoon dan toch nog goede cijfers haalt.
Weet je al wat hij gaat doen na deze school?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:46 schreef livelink het volgende:
Mobiel lukt quoten niet goed.ik moet eigenlijk werken, maar dat lukt nu ook niet zo goed vanwege de stress bij mijn zoon.
Hopen dat ze dan ook écht komen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komen vandaag 3 pakketjes, allemaal met een andere bezorgdienst
En anders komen ze morgen of maandag wel. Woensdag kwam er ook al een pakket, Symph kreeg budget om wat dingen aan te schaffen, dus nu heeft hij een nieuw scherm en een nieuw toetsenbord. De oude spullen gaan dan weer naar dat project van de club van de zoon van zijn collega.quote:
Goede bestemmingquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En anders komen ze morgen of maandag wel. Woensdag kwam er ook al een pakket, Symph kreeg budget om wat dingen aan te schaffen, dus nu heeft hij een nieuw scherm en een nieuw toetsenbord. De oude spullen gaan dan weer naar dat project van de club van de zoon van zijn collega.
Netjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat ook nog een oud klein reservescherm ergens, dat mag ook weg.
Woensdag bij de aannemer gevraagd of de garagedeur vervangen kan worden door een dichte gevel met loopdeur en dat kan, er werd zo snel geen foto gevonden, maar we kregen wel een omschrijving en nu staat er net een huis op Funda waarbij het zo uitgevoerd is, dus nu hebben we toch een foto https://www.funda.nl/koop(...)luisterhof-6/#foto-1
Wel mooi, jij struint wat af op Funda trouwens? Of nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat ook nog een oud klein reservescherm ergens, dat mag ook weg.
Woensdag bij de aannemer gevraagd of de garagedeur vervangen kan worden door een dichte gevel met loopdeur en dat kan, er werd zo snel geen foto gevonden, maar we kregen wel een omschrijving en nu staat er net een huis op Funda waarbij het zo uitgevoerd is, dus nu hebben we toch een foto https://www.funda.nl/koop(...)luisterhof-6/#foto-1
SPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mooi gemaaktSPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik kijk om de dag de lokale nieuwe huizen en zo af en toe ga ik wat ruimer kijken naar recenter gebouwde huizen om te kijken hoe mensen dingen hebben ingericht en welke keuzes ze hebben gemaakt. Huizen van onze aannemer herken ik vrij snel, hij bouwt al jaren het gros van de nieuwbouwprojecten in deze regio en ook steeds meer aan de andere kant van de Afsluitdijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel mooi, jij struint wat af op Funda trouwens? Of niet
Er komt heel wat op je af ja, maar we hebben nu allerlei data en dat helpt wel, zo van: ruwbouw moet je voor 15 februari doorgeven, keuken voor 31 maart en dan nemen de electricien en loodgieter/installateur ook nog een keer contact op voor een afspraak om dingen te bespreken. We hebben woensdag deuren, deurkklinken, vensterbanken, trappen en tegels gezien en dan kunnen we rustig een keuze maken en ergens in de zomer die keuzes definitief maken. Je wordt op zich redelijk aan de hand meegenomen in het proces en als je geen zin in gedoe hebt dan neem je overal gewoon de standaardkeuze.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef just me het volgende:
[..]
Netjes
wat een "gedoe" en geregel van te voren, ik zou dat niet kunnen overzien
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
Wel fijn dat jullie goed met haar kunnen praten, dat maakt het wel wat makkelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er komt heel wat op je af ja, maar we hebben nu allerlei data en dat helpt wel, zo van: ruwbouw moet je voor 15 februari doorgeven, keuken voor 31 maart en dan nemen de electricien en loodgieter/installateur ook nog een keer contact op voor een afspraak om dingen te bespreken. We hebben woensdag deuren, deurkklinken, vensterbanken, trappen en tegels gezien en dan kunnen we rustig een keuze maken en ergens in de zomer die keuzes definitief maken. Je wordt op zich redelijk aan de hand meegenomen in het proces en als je geen zin in gedoe hebt dan neem je overal gewoon de standaardkeuze.
Voor de garage is de standaard: een metalen kanteldeur en geen isolatie. Wij laten nu alleen het dak van de garage isoleren en hadden al een ander type garagedeur uit de lijst gekozen, maar bij navraag kon de nu gekozen oplossing ook, die stond niet op de standaardlijst. Zo’n kopersbegeleider van de aannemer is echt heel fijn, we konden goed met haar praten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Erg fijn ja en voor Symph hielp het ook enorm om dingen in het echt en op foto’s te zien, met uitleg erbij. Maandag maar eens naar de keukenzaak bellen voor een afspraakquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn dat jullie goed met haar kunnen praten, dat maakt het wel wat makkelijker
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Erg fijn ja en voor Symph hielp het ook enorm om dingen in het echt en op foto’s te zien, met uitleg erbij. Maandag maar eens naar de keukenzaak bellen voor een afspraak
Aw dat is wel erg zuur.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Helaas is het te laat komen dus geëscaleerd op school. Hij is op ongeoorloofd te laat gezet, want hij had er maar voor moeten zorgen dat hij met een laptop op school of dichter bij school de online les had moeten volgen. Er speelt ook nog een issue dat hij onterecht op spijbelen is gezet.
Ik denk dat ik hem voorlopig maar thuis ga houden. Ik ben het zo langzamerhand ook zat. En dan krijgt de school voor hem nog extra geld vanwege zijn autisme, maar extra begeleiding als het gaat om dit soort zaken is er niet.
En mijn stress wordt ook met de dag groter.
Jeetje wat een fantastische medewerking vanuit school, bah, bah, bahquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Helaas is het te laat komen dus geëscaleerd op school. Hij is op ongeoorloofd te laat gezet, want hij had er maar voor moeten zorgen dat hij met een laptop op school of dichter bij school de online les had moeten volgen. Er speelt ook nog een issue dat hij onterecht op spijbelen is gezet.
Ik denk dat ik hem voorlopig maar thuis ga houden. Ik ben het zo langzamerhand ook zat. En dan krijgt de school voor hem nog extra geld vanwege zijn autisme, maar extra begeleiding als het gaat om dit soort zaken is er niet.
maar waar was dan hier de begeleiding vanuit school ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:35 schreef livelink het volgende:
Maandag hebben we een gesprek staan met de mentor, maar ik betwijfel of dat iets gaat uithalen. En mijn zoon zelf wil helemaal niks meer.
Het is zo zonde allemaal. Het gaat echt om helemaal niks en de andere leerlingen weten het wel op te lossen (die zijn dus op geoorloofd te laat gezet en bij hen is de onterechte spijbelvermelding wel gecorrigeerd), maar mijn zoon zegt en doet dan net het verkeerde.
Maar ja, dat moet hij ook allemaal nog leren. Dat gaat bij hem gewoon niet automatisch goed. Dat is misschien het enige positieve van het hele verhaal. Hij leert hier wel van hoe hij in de toekomst moet handelen bij dit soort zaken.
Niet, die is er domweg niet. Die begleiding gaat er vanuit dat mijn zoon zelf hulp vraagt. Maar dat kan hij dus helemaal niet, dus moeten zij pro-actief ingrijpen. Want als je wacht op het initiatief van mijn zoon gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
maar waar was dan hier de begeleiding vanuit school ?
het is toch niet te geloven, wel het geld opstrijken en geen hulp biedenquote:
Ik had nog een toevoeging gedaan. Die hulp is er wel, maar moet actief door mijn zoon gevraagd worden. Terwijl ik juist hoop dat iemand naar hem toe gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
het is toch niet te geloven, wel het geld opstrijken en geen hulp bieden
Ja, dat begrijp ik, gewoon even spontaan hulp aanbieden, dan kan je zoon zelf aangeven of hij er gebruik van wil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog een toevoeging gedaan. Die hulp is er wel, maar moet actief door mijn zoon gevraagd worden. Terwijl ik juist hoop dat iemand naar hem toe gaat.
Ik zou juist tegengas geven.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de digitale pers! Goed nummer om teveel gas bij te geven
als je maar voorzichtig doetquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de digitale pers! Goed nummer om teveel gas bij te geven
Ik ben passagier.quote:
handen thuis danquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Ja, ik denk dat ik ze dat nu moet gaan vertellen. Maar daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Djeezus livelink, dit kan toch zo niet? Zijn hulpvraag is dus: help/leer mij hulp te vragen, dat kunnen ze op school toch ook wel bedenken, dat is toch geen hogere wiskunde?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Indrukwekkende clip met een indrukwekkend einde...![]()
heel indrukwekkend,quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Indrukwekkende clip met een indrukwekkend einde...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]Melting nog plannen voor vandaag of gewoon de zaterdagse noodakelijkheden ?
Bij mij staan de tuindeuren ook open, koud maar lekker frisquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
De zaterdagse noodzakelijkheden.
Heb nu even de balkondeuren opengezet, dus zit even kou te lijden.
Jij nog iets leuks gepland? Komende kabouters nog op bezoek?
Ah.... ook wel eens fijn. Veel succes alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij staan de tuindeuren ook open, koud maar lekker fris![]()
nee geen kabouters dit weekend, just me weekend en er is morgen een golfwedtrijdje waar ik aan mee doe.
En ik ben een trui aan het maken voor 'n kabouter en ik moet van een lap stof een rechte lap maken en dat wordt een gezellig tafelkleed voor je weet maar nooit hoe de kerst gaat verlopenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ook wel eens fijn. Veel succes alvast.
Voor welke kabouter is de trui nu? Knap dat je dat zo goed kan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben een trui aan het maken voor 'n kabouter en ik moet van een lap stof een rechte lap maken en dat wordt een gezellig tafelkleed voor je weet maar nooit hoe de kerst gaat verlopen
Voor de kabouter die 4 jaar is, hij had wel eisen, oma mijn mignon trui is te klein geworden maak je een nieuwe voor mequote:Op zaterdag 28 november 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor welke kabouter is de trui nu? Knap dat je dat zo goed kan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Voor de kabouter die 4 jaar is, hij had wel eisen, oma mijn mignon trui is te klein geworden maak je een nieuwe voor me
![]()
Juist leuk dat hij weet wat hij wil. Ik had nog stof over van de vorige truiquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ook nog een minion-trui worden ook nog.
Dat wel. Maar ze leggen ook helemaal geen druk bij oma of zo.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Juist leuk dat hij weet wat hij wil. Ik had nog stof over van de vorige truiHij straks blij met zijn trui en ik lekker bezig
Dat is geen druk leggen, dat is vertrouwen hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ze leggen ook helemaal geen druk bij oma of zo.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is geen druk leggen, dat is vertrouwen hebben
Ik moet nog 2 dingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:40 schreef Rafeiro het volgende:
Melting je moet nog wel wat vandaag hoor.
Wat is D&T?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dat klinkt luguber Melting, bij 2 dingen die moeten denk ik aan D&T
Death and taxes. De enige 2 moetjes in/na leven.quote:
Ben benieuwd wat er dan allemaal langs komtquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Eens kijken wat we er van kunnen maken.
Geen script, geen voorselectie...
Ik ook...quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan allemaal langs komt
Tot nu toe is het dit:quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:43 schreef Rafeiro het volgende:
Als je nu spectrum draait heb ik op de juist plek geklikt
Nee, alleen op old skool festivals zoals Wooferland e.d.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
House als dit hoor je ook echt vrijwel niet meer.
Dit is heel erg old skool...quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo bekend met house eerlijk gezegd
Maar dit vind ik wel lekker old skool klinken
Ja, mijn probleem met veel elektronische muziek van tegenwoordig is dat het allemaal zo snel moet. Lager tempo is ook af en toe lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heel erg old skool...
En allemaal nog op een lekker laag tempo...
Ik hou wel van wat tempo, maar op z'n tijd kan ik dit zeker ook wel waarderen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, mijn probleem met veel elektronische muziek van tegenwoordig is dat het allemaal zo snel moet. Lager tempo is ook af en toe lekker
Is ook niet mijn ding, van dat geroffel krijg ik de zenuwen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
daar is bijv. drum and bass een voorbeeld van. Is mij iets te snel om echt van te genieten.
Da's wel het voordeel van deze muziekstijl: Als het niet naar je zin is, pas je het gewoon even aan...quote:
DJ zijn kan in dat opzicht erg leuk zijnquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wel het voordeel van deze muziekstijl: Als het niet naar je zin is, pas je het gewoon even aan...
Ik heb hier nu één heel klein lampje bij aan, de luxaflex is dicht...quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie bij dit soort nummers altijd een pikdonker krochthol waar een rave met kaakschuivers plaatsvindt voor me
Dat is inderdaad wel een lange titel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Lekker lange titels:
MadMaster plays FPI Project - Rich In Paradise (Going Back To My Roots) (Soul Speech Dub Mix)
Fijne dag verder!quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een lange titel.
Maar ik ga nu met nog wat andere zaken bezig dus stop met luisteren voor nu.
Bedankt voor het draaien MadMaster
Ik heb net een dosis buitenlucht ingeademd. Geen idee wat voor een vergif dat bevat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hopelijk zonder geïnjecteerd te zijn met een vergif...
Afgelopen week leek het hier wel of we naast een vuilnisbelt woonde.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net een dosis buitenlucht ingeademd. Geen idee wat voor een vergif dat bevat.
Dank voor het luisteren en je motiverende commentaar!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga er denk ik vandoor nu, bedankt voor de lekkere beats MM
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai nu alweer bijna 3 uur en dat is een mooie richttijd.
Nog zo'n 20 minuten...
quote:14:18 : GTO - Listen To The Rhythm Flow (Acapella)
14:26 : Black Box - Strike It Up (Original Mix)
14:29 : The Klf - What Time Is Love (Wandaful Mix)
14:34 : Leftfield - Not Forgotten (Original Mix)
14:37 : R.F.T.R. - Extrasyn (Techno Mix)
14:41 : Spectrum - Brazil (Lenny Dee & Eric Kupper Remix)
14:44 : Turntable Hype - I'll Bass You (Autoreversed)
14:48 : Black Riot - Warlock (Club Mix)
14:51 : Mixmasters - In The Mix
14:55 : Dr. Baker - Kaos (Baby Mix)
15:00 : Digital Boys Featuring Cool De Suck - Kokko (Elettro Mix)
15:04 : B2 - Beat Boy
15:07 : Meng Syndicate - Sonar System (Aw, Aw)
15:11 : Fierce Ruling Diva - Rubb It In
15:14 : D-Shake - My Heart The Beat
15:19 : Cappella - Everybody (Logic Mix)
15:23 : 808 State - Cubik (Kings County Perspective)
15:27 : WestBam - Cold Stomper
15:29 : Subliminal Aurra - No Stoppin' (Zanzibar Mix)
15:32 : 2 Brothers On The 4th Floor - Turn Da Music Up (Milano Radio Mix)
15:36 : The Todd Terry Project - Never Give Up (Rave Mix)
15:39 : Joey Beltram - Energy Flash
15:42 : 6 Bells All - Me The Mailman (Up You Mix)
15:45 : FPI Project - Rich In Paradise (Going Back To My Roots) (Soul Speech Dub Mix)
15:50 : A Homeboy, A Hippie & A Funki Dredd - Total Confusion (Confusion Mix 2017)
15:54 : D-Shake - Technotranced (Feel The Space)
15:57 : Earth People - Dance (Franklin De Costa Remix)
16:01 : Praga Khan - Injected With A Poison (Babe Instinct's Mutant Disco Remix)
16:05 : Turntable Hype - The Mario Brothers (Rotterdam Pinballs)
16:09 : FPI Project - Dancin' Feet (Geronimo Mix)
16:12 : WestBam - Hold Me Back
16:16 : Black Box - Ride On Time (The Bright On Mix)
16:19 : Lewis Lovebump - Mallorca (Bass Mix)
16:22 : B-Sides - The Tape (Remix)
16:27 : LFO - LFO (The Leeds Warehouse Mix)
16:30 : Beat In Time - The Real Time (Remix)
16:33 : Ravebusters - Mitrax (In-Fluid)
16:37 : Outlander - Vamp (Kevin Saunderson Instrumental)
16:40 : Cybersonik - Technarchy
16:44 : Overnite - The Time Has Come
16:47 : Space Trax - Atomic Playboy (Beyond His Mind Mix)
16:51 : DJ Dick - Weekend (Club Mix)
16:54 : House Of Venus - Dish & Tell (Bitch Mix)
16:58 : Egma - Let The Bass Kick (Extended Mix)
17:01 : DJPC - Inssomniak (Bassline Trax Mix)
17:05 : Partners in Crime - Gotham City Strikes Again (Original Version)
17:08 : Cubik 22 - Night In Motion
17:13 : The Break Boys - My House Is Your House (Miami Beach Break Mix)
17:17 : The Prodigy - Android (Gobox Edit)
17:20 : Second Phase - Mentasm
17:22 : Quadrophonia - Quadrophonia (Original Version)
Dank u heer met hoedquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:25 schreef MadMaster het volgende:
En dat was dan de laatste.
Mooi setje, al zeg ik het zelf...
Dank voor het luisteren en tot later!
[ afbeelding ]
[..]
Luchtige onderwerpen welquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was leuke achtergrondmuziek in een gesprek met mijn kinderen over abortus en het vuurwerkverbod. Beiden hebben volgende week een toets debateren![]()
Maar sinds een dik half uur luister ik weer alleen en zo met koptelefoon is het wel lekkerder!
Ja, het moeten natuurlijk wel onderwerpen zijn waar wat over te debatteren valt. Tijdens de toets krijgen ze pas te horen of ze voor of tegen moeten zijn. Was wel handig, want mijn zoon is tegen het vuurwerkverbod en mijn dochter is voor, dus dan konden ze elkaars argumenten alvast afkijken. Ze waren alleen allebei voor abortus, dus daar moest ik dan de mogelijke tegenargumenten voor bedenken.quote:
Ja, daar krijg je geen voldoende mee hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
En heel kort door de bocht: Abortus prima vuurwerkverbod debiel.
Klopt, maar ik ben eigenwijsquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je geen voldoende mee hoor.
Stellingen moet je wel beargumenteren natuurlijk. Maar vooruit...quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben eigenwijsEn dat zijn stellingen en valt niet te betwisten. Huhu.
Laat ik maar niet beginnen, hihi.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Stellingen moet je wel beargumenteren natuurlijk. Maar vooruit...
Goede onderwerpen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was leuke achtergrondmuziek in een gesprek met mijn kinderen over abortus en het vuurwerkverbod. Beiden hebben volgende week een toets debateren![]()
Je kan de hele mix nog eens online terug luisteren:quote:Maar sinds een dik half uur luister ik weer alleen en zo met koptelefoon is het wel lekkerder!
Misschien moet je je eens afvragen wie de debielen in deze maatschappij zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kijk nu naar Arnhem en Roosendaal, beetje helder denkend persoon had dat kunnen voorspellen, niet goedkeuren uiteraard, maar het verbod is door debielen bedacht.
Ik snap de gedachte wel, maar de opstandigheid em hoe makkelijk het toch wel te krijgen is....quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen wie de debielen in deze maatschappij zijn.
Wil je spelen met vuurwerk?
Prima, aansteken en niet weggooien.
Daarna eens kijken of ze nog een plekje voor je hebben in een ziekenhuis...
En omdat het kan, ben je geen tokkie als je dat verbod heel bewust negeert, ondanks dat je weet wat de gevolgen zijn?quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snap de gedachte wel, maar de opstandigheid em hoe makkelijk het toch wel te krijgen is....
Als dat beetje vuurwerk afsteken dé compensatie is voor het leven onder de huidige omstandigheden, dan ben je wel een heel sneu persoon...quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
Je mag niet bij elkaar komen, het hele sociale leven is kut, Laat mensen beetje vuurwerk afsteken, legaal spul en niet dat hele zware spul. Iets lol. Nu krijg je echt oorlogzones, ik blijf wel binnen.
Laat heel duidelijk zijn ik keur het niet goed,quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat beetje vuurwerk afsteken dé compensatie is voor het leven onder de huidige omstandigheden, dan ben je wel een heel sneu persoon...
Je hebt dan geen fysiek contact maar je hebt meerdere contacten per weekquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
[
Het laatste fysiek contact is 4 maand geleden hier. Ik doe er zelf niet aan mee hoor, maar ik snap de frustratie wel.
Zeg jij nou dat Raf wisselende contacten heeft?quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt dan geen fysiek contact maar je hebt meerdere contacten per week
Ik heb ook dagen waarin ik geen mens spreek maar dat is toch geen reden om vuurwerk af te steken ? Fijn voor de ziekenhuizen, die hebben het al druk en dan nog eens vuurwerk slachtoffers erbij? Nee, gewoon, nee !
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Raf wisselende contacten heeft?
Er wordt niet gerepeteerd vandaag?quote:
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Er wordt niet gerepeteerd vandaag?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.
Mijn broer is trouwens wel besmet. Hing al een beetje in de lucht helaas. Driekwart van het bedrijf waar hij werkt was al de Sjaak.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.
Mijn broer is trouwens wel besmet. Hing al een beetje in de lucht helaas. Driekwart van het bedrijf waar hij werkt was al de Sjaak.
Welkom just me.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Driekwart is veel, hadden misschien wat mensen thuis moeten blijven
Voordat de eerste besmette collega's symptomen hadden en zich lieten testen, waren ze uiteraard in de buurt van anderen geweest. Het is nu te hopen dat mijn broer thuis verder niemand aansteekt. Over hemzelf maak ik me vooralsnog niet zo'n zorgen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Driekwart is veel, hadden misschien wat mensen thuis moeten blijven
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
Goede avond.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...
Aloha!
Best een moeilijk onderwerp. Vooral als je zowel voor als tegen zou moeten kunnen beargumenteren.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
het schijnt ook zonder zeepsop te kunnen heeft mijn vader ooit verteldquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...
Aloha!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
het schijnt ook zonder zeepsop te kunnen heeft mijn vader ooit verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |