Denk je?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Dit was het rustige deel van de top 250
Nee, nog nietquote:Op woensdag 25 november 2020 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Is het nieuwste nummer in je top 250 eigenlijk al langsgekomen? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ja, het was rustiger dan wat je normaal in je shows draait. Dus ik verwacht wat meer dance in de hogere regionen.quote:
Prettige avond Melting. Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.
En fijne avond allemaal.
Dank je.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond Melting. Slaap lekker!
Dank je Rafeiro. Hopelijk voel jij je nu ook beter trouwens.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten Melting
Bubbelse Lili
Bedankt 11.
Goedemorgen livelink.quote:
Ze maakt het echt sfeervol.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
En nu ga ik met een glas wijn en een boek in bad. Heb ik echt zin in.
Mijn dochter doet zelfs nog waxinelichtjes aan als ze in bad gaat, maar dat gaat mij net te ver.
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.quote:Op donderdag 26 november 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Ze maakt het echt sfeervol.
quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Ik mis de Franse kaas met stokbrood, maar het ziet er sfeervol uit...quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Je moet hier zijn MUZ / Nostalgie: de evergreen top 1000 #5 Daysquote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
. hoi, welkom!quote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |