SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja, ze passen wel mooi bij elkaarquote:Op woensdag 25 november 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
Give up your guns and lay all your love on me
Ik opteer voor het 2e.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga maximaal door tot nummer 144, trouwens. Ik kan ook stoppen bij 149. Het is ook een beetje aan jullie
Ik wil vanavond nog in bad. dus ik wil zo uiterlijk 21.30 wel stoppen.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga maximaal door tot nummer 144, trouwens. Ik kan ook stoppen bij 149. Het is ook een beetje aan jullie
Het wordt iets eerderquote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil vanavond nog in bad. dus ik wil zo uiterlijk 21.30 wel stoppen.
Dan luister ik dat nog even af.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind 149 wel mooi uitgemikt, eigenlijkDan ben ik over de honderd nummers na drie shows - en dat was precies de bedoeling.
150 (100)quote:Want to get a car and just drive away
Looking at the view and listening to tunes
And I don't care what we talk about
As long as I'm with you
Preciesquote:Op woensdag 25 november 2020 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
En 101 gespeelde nummers is dan wel weer mooi palindroom.
Als je zo denkt dan was een top 242 weer beter dan een top 250.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
En 101 gespeelde nummers is dan wel weer mooi palindroom.
Denk je?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Dit was het rustige deel van de top 250
Nee, nog nietquote:Op woensdag 25 november 2020 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Is het nieuwste nummer in je top 250 eigenlijk al langsgekomen? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ja, het was rustiger dan wat je normaal in je shows draait. Dus ik verwacht wat meer dance in de hogere regionen.quote:
Prettige avond Melting. Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.
En fijne avond allemaal.
Dank je.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond Melting. Slaap lekker!
Dank je Rafeiro. Hopelijk voel jij je nu ook beter trouwens.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten Melting
Bubbelse Lili
Bedankt 11.
Goedemorgen livelink.quote:
Ze maakt het echt sfeervol.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
En nu ga ik met een glas wijn en een boek in bad. Heb ik echt zin in.
Mijn dochter doet zelfs nog waxinelichtjes aan als ze in bad gaat, maar dat gaat mij net te ver.
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.quote:Op donderdag 26 november 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Ze maakt het echt sfeervol.
quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Ik mis de Franse kaas met stokbrood, maar het ziet er sfeervol uit...quote:Op donderdag 26 november 2020 06:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben mijn liefde voor het bad geërfd. Nu ze niet meer thuis woont, mist ze het bad heel erg. Zodra ze thuis is, haalt ze de schade in.
Twee jaar geleden heb ik deze gekocht als familie-Sinterklaascadeau en ze zitten dus echt in bad netflix te kijken en muziek te luisteren en zo.
[ afbeelding ]
Je moet hier zijn MUZ / Nostalgie: de evergreen top 1000 #5 Daysquote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
. hoi, welkom!quote:Op donderdag 26 november 2020 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk dit, Demis Roussos hoor ik echt nooit meer nergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |